Pátek 17.7.2009

 

Dnes je od rána vedro, dusno, těžko dýchatelno. Dříve bychom takový den trávili u vody, dnes místo pod vrbičkami, hezky v dosahu větrníků, které na nás ženou zteplalý větřík. Jediné štěstí, že jsme před několika lety koupili do naší miniložničky klimatickou jednotku, takže se alespoň vyspíme. Mimo nás, dva staříky, je všechno osazenstvo domu na zahradě u bazénu a koupou se. Jsou zde i Kristýniny kamarádky, takže to tu vypadá jako v podolském bazénu. Nejvíc je z toho rozvrkočená Ela, která bohužel nemůže sundat svůj kožich a i když plazí jazyk, tak by ráda skotačila s holkama. Jenže nesmí, jak by asi takový bazén dopadl, tak jí alespoň občas zaleju vodou z hadice. Vzpomínám jak jsem kdysi u rybníka vylezla z vody, zchlazená padla na deku a nechala se sušit slunečními paprsky. To pozvolné prohřívání zchlazeného těla bylo neskutečně příjemné…

A dnes? Místo slunečních lázní jsem skoro celý den mordovala poštu do Opery, špatným klikem jsem si zkomplikovala život a než jsem na to přišla, tak jsem se hezky potrápila. Navčer grilovačka, masa a klobás jako pro pionýrský tábor, protože samozřejmě i pro Kristýniny kamarádky. Stále se připravuje bouřka, je tma tmoucí, občas zableskne s drobnou ránou. Možná se to spustí v noci. Večerní program? Televize, ještě nevím jaký, co si vyberu.

20:00  – ČT 1
Dobrodružství kriminalistiky (7/26),  20:55 13. komnata Veroniky Žilkové,  21:30 Uvolněte se, prosím

20:00  – ČT 2
Golden League Paříž,  22:00 Ernie Els,  22:30 Události, komentáře, 23:10 Zuřivý Jan Rejžek

20:00 – NOVA
Tornádo nad New Yorkem, 21:50 Čas dluhů

20:00 – PRIMA
Angelika, markýza andělů

Co se dnes událo?  Fischerova Tomi Tour končí. Kvůli dluhům vůči ČSA. Jak přišla kanadská víza? Podívejte se na rekonstrukci
Další obět automobilové krize, Magnetonu nikdo nevládne. Volební deník: Šmucler a TOP 09? To je zatím tabu.
EU vzkvétá. Důkazem je Island, řekl Barroso. Zátah na motorkáře: Pokuta za předjíždění.

K obědu: Polévka z vepřových srdcí s kapáním, nastavovaná kaše, pečené vepřové plecko, rajčatový salát.

4 thoughts on “Pátek 17.7.2009

  1. Tak to je pokus anebo si fakt budeš psát deník? Já si psala deník 30 let, pak jsem na několik let přestala se vším, a pak jsem si začala nechávat kopie dopisů, které píšu pravidelně každý týden manželovým rodičům. A co sis vybrala z té telky? Já tu měla od pondělí vnuka Neklánka, takže TV jsem neviděla. Dnes si to vynahradím.

  2. Já jsem si mimo krátké období v dětství nikdy deník nepsala, tak to zkouším. Asi to nebudou záznamy každý den, jen jak mě to bude bavit. Když už sis Mirko psala deník 30 let, tak to bylo škoda přestat. Z TV jsem nakonec pro celý večer zvolila jedničku. Uvidíš, co zláká pro dnešek Tebe. Tak ses zase na chvíli potěšila s vnoučkem…

  3. nojoooo… to máš teda dobrý, vlastní bazén! Ale bouřka byla strašná, bouřilo to ze všech stran! Já dala před televizí přednost knize, která se jmenuje příznačně Rozvod, autorka mi vypadla z hlavy, ale čte se to dobře.

  4. Já tu bouřku nějak zaspala. Tedy ty čteš ale optimistické příběhy. Půjčila jsem tvoji knížku Janě (Danovo přítelkyně), říkala, že se občas směje nahlas, i když to někdy veselé není, ale vtipně to píšeš.

Zanechat Odpověď

