Sobota 18.7.2009

 

  Dnes měl být den meruněk. Strom je obsypaný, pár větví, které nebyly podepřeny neunesly takovou zátěž a zlomily se. Jenže od rána leje jako z konve, takže den meruněk se přesouvá na  nevím kdy, protože zítra mladí nemají čas a já už si na žebřík netroufám. Mám z toho deště nostalgickou náladu a asi půjdu číst ve starých časopisech. To já moc ráda. S dědoušem zapřádáme “inteligentní” rozhovory, jako např. kam zmizely žížaly, že místo nich po dešti vylézají hlemýždi a žížal nevidět. Čeká nás také nákup, ale to už vážně nevím kdy. Včera vedro, dnes liják. Sláva, že se alespoň pročistil vzduch a hezky se dýchá.

Brouzdala jsem bigblogerem a blogem iDnes a vcelku nic, až na asi tři články, mě nezaujalo. Politické křepčení mě nebere, notabene, když je to o sprostém nebo podpásovém nadávání. To je tedy úroveň… Solidní debaty aby pohledal. Osobní napadání, to je to v čem si lidi libují. Nevím zda jsou tak nešťastní nebo primitivní… Situace v Česku mě čím dál více rozteskňuje, pomalu někdy nevidím rozdílu před sametkou a teď, jedině v tom, že se může za hranice a nakupuje se bez front. Vydávání knížek je zakleto do světa byznysu, když je to ke čtení, tak to vyjde málo-kdy, jedině autoři, kteří na to mají mohou si svá dílka vydat. Dost často jsou to opravdu skvosty, jako třeba životní zážitky některých hvězd a hvězdiček společenského života.

Na procházce s Elou jsme hezky zmokly, bude zase schnout bůhví jak dlouho. Stále nemám dořešenou poštu na Opera, štve mi to, že na to nemůžu přijít, ale nedám se. Chvílema propadám chandře, protože ne a ne zjistit, proč ta Opera tu poštu neodesílá…

Déšť ucpal kanál před garáží, přijel Dan a dal to do pořádku. Tím pádem  proběhla i Natálka, dali jsme jí dárky k narozeninám, které měla před měsícem. Myslím si, že letos se už dortu se svíčkama nedočká.

Dnes k obědu: Polévka od včerejška, pečené brambory, kuřecí prsa na tymiánu a okurkový salát v zakysané smetaně.

10 thoughts on “Sobota 18.7.2009

  1. A já si pořád říkám, proč mi nepíšeš, a ona zlobí Opera…ty si fakt píšeš regulérní deník, to je fajn, jen mi nedělej chutě takovýma dobrotama, jako jsou prsa na tymiánu, mňam! Zase jsem ujela v Eurestu na kávenkách a mám výčitky.

  2. to já dopoledne probloumal v lese, nasbíral plno babek ale i nějaké kozáky a ryzce, už se to suší s prádlem v lodžii, a na obídek jsem měl od miláčka připravené meruňkové knedlíky sypané strouhaným tvarohem, cukrem a zmáslované, dobré, dobroučké, na světě je zase chvíli fajnteďka stahuju pěkného j.j.calea, už to bude a pak si ho pustím, televize dnes nehrozí

  3. Ale Zuzko, proč mít výčitky, když Ti chutná? Vy už jste měli všechny meruňky zralé? My jen ty nahoře, ty dole ještě tak týden.Taky se Jiří chystám, že ty knedlíky udělám, jen co mi někdo ty meruňky naškube. Při nejhorším to tedy na ten žebřík zkusím…Všechny ovocné knedlíky jsou mana nebeská, někdy je dobré je místo posypání tvarohem polít zakysanou smetanou. Tvarohy mám koupené už asi týden, doufám, že mi nevyprší datum spotřeby…Příjemné večerní stahování a poslouchání přeji :-))Oběma Vám děkuji, že jste se stavili na pokec, dnes mi nějak není do radosti, asi to bude tím deštěm.

  4. tady už máme prakticky po meruňkách, a včera večer se zatáhlo a vydrželo až dnešního rána, to by se mně líbilo, kdyby aspoň to pitomé sluníčko se chvilku flákalo a neběsnilo furtu nás doma na vesnici se s pravidelností na ovocných knedlících střídal strouhaný tvaroh se smetanou (sladkou), opražená strouhanka, mletý mák a neposlední řadě mleté sušené hrušky, ty se používaly i jako náplň na koláče ale nejčastěji jsem ty "krajánky" jak jsme jim říkali, konzumoval ve formě vývaru, prostě čaj z nich, měl obdivuhodné stavěcí účinky a my snědli cokoli s čímkoli, takže nějaký ten průjem nebyl vzácnostíten cale (naturally) je fajn ale v noci k němu ještě přibyly další, john mclaughlin (floating point) a sarabanda s jonem lordem, safra, já té muziky konzumuju víc než ve dvaceti, ale nešť, je to průprava do pozice nesnesitelného dědka, co do všeho kafrá…asi se dnes někam vypravím, tak všem přeji krásný den, protože v týdnu asi tolik času na netu nebudu moci trávit, a vy, Naďo, prosím pište, on to není pravověrný deník, tam se píší i tajná přání, ale i stránky, co nám ukážete, se nám líbí, protože jsou to stránky z našich deníků, které jsme si my nenapsali…díky

  5. Nechte v současnosti @ v Opeře plavat, jeďte přes starý "Emílek", poslední skutečně fungující Opera komplet je myslím verze 9.52, vše navíc ( 10 Alpha i Beta, i Unite jsou vývojové- bez záruky. Navíc, pro ně je lepší udělat vždy samostatnou inastalaci- nepřeplácávat jednu přes druhou. Ještě je dobré zkusit Operu USB- zase nějakou starší verzi, ne poslední.Sám mám v současnosti 4 instalace Opery vedle sebe a experimentuji- viz : http://www.operacesky.net. Moje doporučení : Mít Google Chrome, dát si v ovládání vytvořit zástupce na plochu- bude otevírat pouze mail. Stejně mám i pro Kalendáře- jak WinLive, tak Google. Je to rychlé- a gmail chytá většinu otravných spamů ! k Operce se vrátit až v definivní verzi 10 – u @!

  6. Tak jsem se prodrala před chvilkou k počítači, neb hned jak odjel vnuk, tak si dcera přivedla kamarádku a byly skoro furt v dětském, až do půl šesté. Teda – krom včera večer, to byly na diskotéce, ale já jsem zcela regulérně usnula únavou u telky a pak jsem zase (když jsem jim šla po půl druhé ráno naproti) nemohla usnout, naposledy jsem čučela na budík ve třičtvrtě na 3, ale ještě to chvíli trvalo… Takže se teď kochám deníkem.

  7. Tedy Mirko, obdivuji se Ti, o 1/2. ráno bych se docela bála někde pochodovat po městě…bb seniorovi jsem napsala mail.

  8. Jirko, sypání z mletých hrušek vůbec neznám. Musí to být zvláštní pochutnání. Mák je nejlepší na knedlíky švestkové…Tak v pondělí už konečně na ty naše meruňkáče dojde, ALE! Už dnes jsem byla upozorněna, že tedy ty knedlíky musí být v tenkém těstě, jako je dělala maminka! To určitě, budou takový jaký se mi povedou :-))))

  9. S těmi meruňkami – to je nehynoucí foto Bohuslava Sobotky jak se zůčastnil závodů kdo sežere víc meruňkových knedlíků – připohledu na jeho otevřený chřtán se mi zvedl žaludek. Já, který sním maximálně pět, nemohu pochopit, že jich tento nenažranec snědl 33 a to ještě skončil na posledním místě! Vítěz zdolal přes sto! V době kdy na Zemi umírají statisíce dětí hlady je pořádání obžerských soutěží obzvlášť nechutné. A to je prosím Sobotka, dle průzkumů náš nejoblíbenější politik – to také něco vypovídá o nás Češích…

Zanechat Odpověď

