Pondělí 20.7.2009

 

Zjistila jsem, že má starší dílka se dole schovávají za roh a objeví se, když se dole klikne na odkaz – “Zobrazit další položky”. Tak to je drobná informace pro nováčky na mém blogu, aby o nic nepřišli :-).

Od rána jsem za pomoci bb seniora honila z mého domečku havěť. Přeloženo do češtiny sccanovala jsem svůj PC proti virům. Zatím co můj antivirový program Avira byl přesvědčen, že je dobře uklizeno, eset on line konečně vymetl 4 potvory, co mi otrávily prohlížeč Explorer a tím i zkomplikovaly život.

Také dnes došlo na na ty dlouho avizované knedlíky. Zašátrala jsem v paměti internetu o recept na tvarohové těsto, vždy spolehlivé a tvárné. Svůj papírový recept jsem už dávno dala Katce. Hrozně mě prudí autorky receptu, které napíší – 500 g tvarohu, 180 g mouky. Už jen letmým pohledem člověk zjistí, že se nejedná o těsto, nýbrž o nějakou kaši, takže když je v receptu dále pokračováno, že se to spojí s rozehřátým máslem, solí a 2 vejci, tak bych chtěla vidět ty ruce, které by to spojily v těsto. O vyválení placky a pokrájení na čtverečky nemluvě! Jsou to poťouchlí autoři, kteří doufají, že se nachytá nezkušená hospodyňka a skončí přilepená k válu…

S Elou  jsme odpoledne vzaly mírné kolečko, courala se jakoby měla příštím krokem padnout, ale ožila, když viděla krásného, černého Labradora, který vykazoval znaky mladého a čilého psa. Říkám Ele, to je fešák, co? Ale pán nám sdělil: “Kdybych ho pustil, tak už ho nechytnu.” Jo jo, je tak, jen když jsou pejskové vychovaní a poslechnou na slovo :-). Nebýt psa, ani bych nevystrčila nos z domu.

V poledne jsem shlédla na CS-film(u) klasiku nastupujících šedesátých let – Probuzení, režiséra Jiřího Krejčíka (již tehdy zasloužilého umělce) s mladičkou Janou Brejchovou a Petrem Kostkou. Myslím, že od té doby nikdy nehrál takového zkaženého páska. Jana hrála skvěle, byla a je velký talent, který se hned tak nenarodí. Film byl dobrý, ale musela tam být ta úlitba Bohům, že “Kostkovým” sebrali krám, aby bylo jasné, odkud se ti chuligáni rekrutují. Na tu dobu byl film velmi odvážný, když jako úplně první ukázal tanec- rock and roll. Ačkoliv to měl být projev zkažené mládeže, velká většina tento počin vnímala jako senzaci a trsala podle něj…

Holky jsou střídavě na svém PC, ještěže tak, protože by nastoupilo těžké núďo. Měly být u druhé babičky na vesnici, kam se těšily, ale babička si komplikovaně zlomila ruku, tak nikam nejely.

Dnes k obědu: Polévka z drůbežích krků s noky a ty meruňkáče se zakysanou smetanou.

4 thoughts on “Pondělí 20.7.2009

  1. Tak já tady odkaz Zobrazit další položky nemám, ale vlevo jsou měsíce a nad nima Položky a Přehled. Tak až tohle dopíšu, tak to prozkoumám

  2. Moje krédo zní: Ze všeho ovoce mám nejradši buřty. Tedy to je jasná hyperbola, ale i ovocné knedlíky mohu jednou za čas. Ovšem polévka z drůbežích krků, které moje máti říkala "kaldoun", to je pro mne balada, můžu se utlouct! Obracím list. Tu Janu Brejchovou jsem také míval rád až dokud jsem se s ní nesetkal osobně (před asi dvěma roky). To jsme byli se ženou v Bránickém divadle a tam se dá potom posedět v takovém malém klubu a člověk si může při skleničce ještě popovídat o právě shlédnuté hře. Zatímco jiní se hrnou do šatny a spěchají buhví kam, my si jdeme sednout do klubu. Ten den tam bylo těch pár stolků už obsazeno než jsme tam došli (asi jsme moc dlouho tleskali) a pouze u většího kulatého stolu pro asi 6 lidí seděla Květa Fialová s Janou Brejchovou. Zeptal jsem se paní Květy uctivě, můžeme-li si přisednout. Usmála se a řekla: "Ale samozřejmě, prosím." Paní Jana se nepříjemně a opuchle zatvářila a řekla: "My ale ještě čekáme na někoho…" Já jsem potově zareagoval: "Dobře, kdyby ten někdo přišel, tak my odejdeme a přisedli jsme si ze strany k paní Květě. Samozřejmě, že nikdo nepřišel a my jsme se výborně pobavili s paní Květou, zatímco Brejška mlčela zarytě a potom brzy odešla. My jsme tam zůstali až do uzávěrky, kdy nám šatnářka donesla naše kabáty, že už zavírá krám…

  3. Taky mě v souvislosti s Brejškou napadlo, že měla ty starosti. Ale na druhou stranu si myslím, že protivná asi umí být – viz občasné nářky Terezy a vztah se sestrou a tak …Jinak Na´do, zajímavý deník, píšeš i o svých úvahách, to cením (já mám ten svůj z minulosti prošpikovaný spíš stížnostmi, jak mě co nebo kdo trápí – ale nikomu jsem to neříkala, tak to ani ti ostatní možná nevěděli – prostě nemám moc dobrý deník, to Mirkovo "nic moc" je určitě lepší!!!; moje deníky jsou ovšem zajímavé zejména z dětství a mládí, těch si cením – i když často ani netuším, o kterém klukovi to tam zrovna píšu :-)/

Zanechat Odpověď

