Sobota 8.8.2009

 

Co Ti budu milý deníčku povídat, zmocnila se mě pýcha a byla po zásluze potrestána. Poslala jsem Tě jednomu nejmenovanému serveru, zda by Tě nechtěli uvádět na svých stránkách a hádej, nemusíš ani třikrát. Nechtěli. Co mě však dostalo, když připsali, že na jednom ze svých stránek rubriku deník babičky už mají. To mě zaujalo. Naklikala jsem se zvědavě na stránky, abych viděla, o kolik jsem proti autorce babiččina deníku slabší a jediné co jsem si na jejich stránce na dotaz deník vyklikla, byl deník rostoucího bříška. Už už jsem zelenala závistí, že je to tedy daleko výstižnější název pro deník babičky a u mě 100% výstižný, ale ukázalo se, že jde skutečně o deník miminka v bříšku. Tak nevím, napsala jsem Re, aby mi na ten jejich babiččin deník poslali link, ale to už tedy neposlali. Inu nemají čas pořád těm otravům něco odpovídat. A tak si myslím, že můj nápad s deníkem babičky není zas až tak hloupý a ukázal se jako zajímavý, že by si ho někdo rád vypůjčil. Uvidím dál, jestli mám pravdu já, nebo vidím trávu růst.

Jsou osoby, které píší na blog, k tomu mají několik veřejných webů, ještě vydávají knižně, a ty knížky na svém renomovaném blogu prodávají, inu umí se otáčet. Podle všelijakých kodexů není možné s jedním textem takto courat po netu a ještě si za něj na těch dalších webech dát platit, ale jak je vidět, tak u někoho to nevadí. Přeji to té autorce, když je tak šikovná, akorát nechápu tu dvojí míru těch provozovatelů. Čímpak si asi to výsadní postavení u nich vysloužila…

Řeklo by se – ach jo, je to pláč zhrzené autorky. Je a není. Pár článků z Lidovek mi kdysi přebíral Babinet, ale mně se to pak nějak znelíbilo a ukončila jsem s nimi spolupráci. Začala jsem uvažovat o Senior-tip, je tam jeden kolega z blogu Lidovek. Pak ještě o Senior club, ale nevím…

A tak asi zůstanu tam kde jsem.

 

Dnes k obědu: Polévka zapražená, zeleninová s noky, americké brambory s pečeným pleckem a … no jistě, s okurkou v zakysance.

9 thoughts on “Sobota 8.8.2009

  1. Naďo, vy jste opravdu průbojná a nabitá energií, co Vy všechno stihnete, ale to už jsem Vám kolikrát řekl a opakuji se, vím to…Já jsem proti Vám jen líný shnilý brambor, ale teď podle vašeho příkladu se pustím do něčeho jiného – totiž do boje s úřady! Chci mermomocí docílit zlepšení toho parkovacího eldoráda v naší ulici. Napsal jsem dnes dopis na starostu našeho obvodu Záběhlice-Spořilov a kopii na ODS tohoto obvodu. Píši návrhy jak by to tu mohlo fungovat, kdyby se chtělo, parkoviště rozdělit na polikliniku a rezidenty a parkovací papírové hodiny za sklem v autě pro návštěvy a vybírat parkovné. Budu to forsírovat ještě teď před volbami, jak známo, po volbách už o nás politici nestojí. A nepřestanu do voleb a budu je otravovat a bombardovat atd…

  2. Tak nevím Mirku, ale Vaše skromnost není na místě, o bramborách nemůže být řeč. Na Babinetu ještě fungujete ne? Jinak já jsem napsala anonymní dotaz na stránky dotazů pro naše zastupitelstvo ohledně toho parkovacího problému a zeptala jsem se zda na to je nějaká vyhláška… Já myslela, že ještě patříte na JM. Např. ulice nad Vám tam patří, asi jste na hranici. Tak Vám tu jejich odpověď pak napíšu.

  3. víte, co mně Naďo na vás vadí, že dokážete tolik lhát a tvrdíte nám, že takřka každý den jíte okurku v zakysané smetaně, mně by už lezla mým tlustým špinavým krkem!!!! včera jsem spáchal zeleninovou směs ze zbytků v ledničce, do ní byly potupně vmíchány zbytky odrbaného kuřete z polévky, ta směs přišla nasypat přes kopeček rýže, a moje ženská nesměle navrhovala okurku v zakysance, jak já vám ji hnal, udělal jsem rajčatový salátek a do něho přikrájel jednu žlutou ostře voňavou a sladkou papriku, císařský salátek, to vám povídám, ale dnes k řízkům a bramborám už bude Vaše zakysanka vzata na milost, strava má být pestrá, před pozřením i po

  4. Jiří, nebojte, jestli vydržím do zimy psát, pak to budou okurky kyselé a když to jen trochu vyjde, tak i nakládané houby. Co máte proti okurce v zakysance? My se po ní můžeme utlouct :-)))

  5. mně nevadí, ale já ji konzumoval od útlého dětství, jen jsme tomu uvykli říkat oharky s kyškú, byla to taková ta krájecí kyška, která se musela nejdřív rozkvedlat do hladka, jen se to smíchalo, osolilo a opepřilo, nakrájel se k tomu chléb a byla večeřeno a znáte to, některá jídla z dětství pak už nemusíte celý život, zatímco jiná za živého boha už neochutnáte, a to je ten životmáme v ledničce kvašáky, jinde než tam nejdou zastavit, furt by kvasil a rozměkly by, my je máme rádi křupavé, tak já teda nakrájím k televizi na kolečka čabajku a přikusujeme kolečka kvašáků, furt lepší než jahodový jogurt a makovaná houskajá svou paní učím podléhat okamžitým chutím, protože ona byla taková ta konzerva maminčiných představ, jak a kdy a co k čemu patří a pasuje, dnes nám pasuje kdeco ke kdečemu, dokonce i my k sobě

  6. No, jsi opravdu čiperka, to já o jiných webech a zajímavých článcích na nich vím jedině a pouze od blogerů na Lidovkách. Mám krom BB jen pár autorů, které sleduji – např. Tebe, Mirka T., ostrovanku, Sáru …Jinak k předchozímu mému příspěvku – muž slavil narozky, měli jsme tu přátele a dala jsem si večer kafe, což nikdy nedělám. A to druhé menší nepříjemno způsobil můj článek v Lidovkách (první a asi poslední pokus), protože ta moje Lenka měla trošku dusno v zaměstnání …

  7. Tedy Jiří, čabajku s kvašákem na noc??? Omdlívám…Mirko, to opravdu nevím co mohlo způsobit dusno v práci Lenky. Bylo to od tebe velmi decentně napsané…

  8. Ještě se přidám k M.T. Jezdíme časo ( i služebně do Saska ( Marienberg a d.) a snadno zjistíte, že radní konkretně v oněch Horách Mariiných nejsou stejní tuphlavci jak naši páni radní. Okolo rynku je několik uliček, kde je umožněno bezplatné stání s park. hodinami na 60 minut.Naši "tupohlavci" zpoplatnili šmahem vše ! Podpořeny jsou nákupy v centru, vč. tržiště a drobných obchodníčků, kteří odevzdávají daně v místě. Na rozdíl od hype/super, kde večer sbalí několikamilionovou tržbu a odvzdají jí v sídle= v Praze. Pak má Váš pan primátor tu nebetyčnou drzost tvrdit, že Praha vytváří 13 % HDP (při 60% podílu z nákupu a prodeje) a tím i nároky na jiné přerozdělení. Do určité míry ano, jde o "stolici", ale jeho výroky mi někdy připadají na úrovni původní profese. Možná, že právě tímhle by se media měla zabývat- ne v čistých číslech, ale třeba v %. Na př.Hypernova 70% Praha a okolí, zbytek si odmakali "venkovani". Typnu si, že byste se dost divili !Však už se představitelé Svazu měst a obcí začali bránit- a oprávněně !

  9. Musím souhlasit s Jiřím – taky mě zarazila ta častá okurka v zakysance… mám ji sice taky ráda, ale tolikrát? :-))

Zanechat Odpověď

