Středa 12.8.2009

 

Pošta pro tebe, sdělil mi můj muž a podával obálku. Z obálky se vykulilo vyrozumění o zařazení do studia U3V na FF. Sdělili mi, že jsem byla zařazena do studia – Dějinný běh a smysl První a Druhé republiky česko-slovenské, a že zápis bude 9.září 2009 v 11.00 hod na UK. Tak to mi udělali radost, ale hned mi ji zkazili, když jsem si přečetla co si mám k zápisu přinést. Mimo běžností chtějí po mně doklad o nejvyšším vzdělání (originál), prý jen pouze k nahlédnutí. Hmmm, tak nevím. Když jsem šla do důchodu, tak jsem si říkala, že už to hnusné maturitní výzo nebudu potřebovat a kdo ví, zda jsem ho v rámci debordelizace papírů nevyhodila. Inu, znám se. Důležitý doklad vyhodím a blbostma se brodíme…

Na přednášky se těším, myslím, že jsme si se svojí spolužačkou, stejně mladou důchodkyní Zdeňkou, zvolili zajímavé téma. Chtěla jsem ještě na genealogii, ale podmínkou byla znalost němčiny a latiny. Takže nic pro mě. Od října tedy zase do školy. Opravdu se těším…

Tento hrneček na kafe šel se mnou z práce do důchodu. Pila jsem z něj kafe posledních asi 7 let, než i on šel na zasloužený odpočinek. Pochází z Galerie na náměstí ve Vysokém Mýtě. Jeho stvořitelku, která v té době tuto keramiku vystavovala, si bohužel nepamatuji, na jeho dně je pouze vyznačeno písmeno K. K, pro naši rodinu tak typické…

 

Dnes k obědu fofrem po návratu z nákupu: Polévka z mrazáku zapražená, brynzové halušky, rajčatovookurkový salát

7 thoughts on “Středa 12.8.2009

  1. Tedy – jít znovu do šloly a ještě se na to těšit? Naďo, Vy mi dáváte zabrat. Já jsem asi beznadějný lenochod. Třeba jsem se zamyslel nad tou nadcházející mega-show Madonny, co se bude konat tam někde u vás. Já jen doufám, že jsme natolik daleko, že to až k nám nebude slyšet – a já si snažím vážně představit, kolik peněz by mi musel nějaký šílený milionář dát, abych se této zhovadilosti zůčastnil, zatímco ty davy jsou ochotny za to ještě platit vstupné asi 7.000, -Kč. Já bych se moc dlouho rozmýšlel tam jít za 100.000,- Kč na ruku, nekecám, věřte mi…

  2. Nojo, Mirku, už nás na to neužije. já bych se tam taky nehnala, navíc pro mě není žádný pěvecký obr, ale ta show asi láká…

  3. Blahopřeju k přijetí na studia a zároveň se divím, žes nenapsala, co bylo k obědu! Že by hrníček od medu? A jak je taky patrné, doklepala jsem Panenské rozhledy a vylepšuji si náladu tvým deníkem. Zítra mažu do tiskárny a odpoledne s holkama ze sboru na pivo. Tak na internetu zase až večer…

  4. Ještě před spaním a vypnutím PC jsem nahlédla a vidím, že jsem před několika dny měla oprávněné obavy s tou pamětí :-))). Jídlo jsem již doplnila. Možná se to stalo kvůli zítřku a tajemnému období, co zítřkem začíná…

  5. shodou okolností zrovinka včera jsem pronášel závažná svědectví o První republice své mladinké kolegyni – Slovence, mluvil jsem o tom, jak naši otcové zakladatelé Masaryk a Štefánik se svými kolegy na troskách mocnářství vytvořili jakýsi umělý mnohonárodnostní stát (vlastně přímé pokračování žaláře národů, jak se rádi národovci o zpuchřelém mocnářství vyjadřovali), přičemž oba ten čas trávili ve Francii, právě svým kosmopolitním chováním způsobili, že svět dlouhá léta výraz Čechoslovák vnímal jako jednu národnost, a přitom zde žilo několik percentuálně takřka vyrovnaných národností, o desítkách menšin nemluvědocela Vám, Naďo, závidím elán, s nímž se hrnete k informacím, já už zpívám stále častěji píseň thrill is gone, ale pravdou je, že dnes a denně zažívám radost ze svého vzdělání, kdysi jsem se označil za samolibého autodidakta, v téhle roli se mně líbí…

  6. Milý Jiří, já doháním co jsem v mládí zanedbala, tedy spíše řečeno, vlastně mi nebylo umožněno z mnoha důvodů. Jinak ohledně těch národů, to jsem chodila na přednášky přímo o národech na fakultu sociálních věd UK vloni. Přednášel nám PHDr. Kandrt, a ještě před tím na FF UK o historii filmu – filmových režisérů nové vlny 60. let. Na toto téma jsem dokonce vypracovala závěrečnou zprávu (10 stránek) a dostala slavnostně v Karolinu rouru :-))). Jo, jo, jste úspěšný samouk, (autodidaktik), umíte užívat ke svému vzdělání tento styl nadstavby, což já zvládám jen velmi málo, tak já proto dychtím po těch přednáškách… Vaše okolí má na Vás kliku, taky jsem ráda ve společnosti vzdělaných, chytrých, příjemných lidí, takže alespoň takto virtuálně…Jsem ráda, že se u mě sešla přesně taková společnost lidí.

  7. Taky vyjadřuji radost a obdiv, jsi odvážná školačka. Ale trochu jsem se nachytala na Tvé blížící se tajemno, to teda budu zvědavostí nespat.

Zanechat Odpověď

