Sobota 29.8.2009

 

Probírala jsem se internetem a vyskakovalo na mě jedno horké téma. Petra Paroubková skončila na kapačkách v nemocnici z důvodu článků, které brojily proti jejímu muži. Samozřejmě se toho chytili nejen novináři, ale i blogeři. Měli na to svůj názor a nijak nešetřili ohněm a sírou proti Paroubkovým. Diskutéři se přidávali a jen málokterý hlas se zabýval nějakou etikou, která v příspěvcích a článcích chyběla. Prodat noviny, časopis a článek na blogu je čím dál tím větší honička, tak je všechno dobré. Volební hrátky se neštítí ničeho a to ještě není vrchol. V tomto konkrétním případě hlas těch spravedlivých je slyšet v tom směru, že když je p. Petra manželkou politika, že musí všechno skousnout, že si o ty články a přisprostlé obrázky vlastně říká sama. Nemám ve zvyku komentovat politické události, ale zde nejde o politiku, nýbrž o etiku.

Lidské stádo, tedy ta jeho primitivní součást nezná žádné meze. Čím hulvátštější, tím lepší. Vykřikují, však je Paroubek sám pěkný křikloun a sprosťák, utahují si z jeho postavy, která se nijak nevymyká českému průměru. Jenže dav, vč. těch kulatých a sprostých křičí, křičí, a zdvihá své spravedlivé pěstičky. Nějakou etiku nezná. Jen si tak dobře kopnout. Hlavně tam, kde je to dovoleno a tam kde se srocuje dav stejně spravedlivých křiklounů. Co je zajímá nějaká těhotná ženská, dobře jí tak, neměla si brát politika. Podívejte se na ni, vždyť rozbila Paroubkovo manželství, chudák odkopnutá paní Zuzana…

Ano, dav všechno ví, ví kdo je trpící a kdo zaslouží oprátku. Ty obrázky, poslední pak v Reflexu mi připomínají Rudé právo, kde na zdařilých malůvkách byly zobrazeni tlustí kapitalisti s doutníkem a s dělnickou pěstí nad jejich hlavami… Chápu, že obrázky jsou diametrálně odlišné, ale účel je stejný. Je mi hanba za sprostý dav s vymytým mozkem, který s rozkoší cítí ve vzduchu krev, je mi hanba za humor, který prezentuje JXD z Reflexu, a jemu podobní, je mi líto, že kultura mého národa klesá… Kde jsou Ti slušní co cinkali klíčema? Kde je ten inteligentní humor, kterým byla popsána Praha, jak v osmašedesátém, tak v osmadevadesátém? Zde je patrná jasně historická zásada. Jaký je vůdce, takový je dav.

Nepůjdu volit ani jednu z těch dvou největších stran, ani stranu starých pořádků. Tedy, pravda, rozzlobila jsem se, ale nebudu zlá :-)).

 

Dnes k obědu: Polévka drůbeží s kapáním, vepřové bylinkové plátky z krkovice s bramborem a poslední okurka ze skleníku v zakysance.

5 thoughts on “Sobota 29.8.2009

  1. Bravo, okurko-zakysankové orgie končí! Milá Naďo, dnes už podruhé jsem chtěl udělat dobrý skutek, leč nebylo mi to dopřáno. Tedy, chtěl jsem Vám poslat tu fotografii, co Vás tak zajímala, už včera jsem si to všechno připravil, tj. zapnul skener, našel foto v albu, vložil ho tak do skeneru, aby se tento dal zavřít (i když album je tlusté 5 cm), podepřel to opěradlem křesla a chtěl začít – jenže jsem si teprve v tomto okamžiku uvědomil, že nemám svůj počítač. Takže jsem to zase složil a tutéž proceduru opakoval dnes, kdy už PC mám. Ale, skener byl nějak jinak zapojen než dříve, takže nic nefungovalo. Zavolal jsem onoho sofware-mana, ale on je někde mimo Prahu, výsledek tedy zase nula! Takže Vám aspoň pošlu fotku měho zátiší s obrazem právě dokončeným ještě s nezaschlými barvami a na stojanu. Až se mi někdy podaří tu fotku naskenovat, dá-li bůh, tak Vám ji pošlu…

  2. Jo, jo Zuzko, máš to bezvadný, dům bez myší, ale na tu jednu poslední buď opatrná a chraň ji. Mohla by se stát cílem útoku Vašich hravých šelmiček a jaká budeš? :-))).

Zanechat Odpověď

