Sobota 5.9.2009

 

Včera večer jsem se tedy vylekala. Myslela jsem, že je konec mého computeru. Prohnala jsem ho totiž některými bezpečnostními programy a nejdříve zmizelo foto na ploše, bylo šedo a pak, při restartu můj miláček naskočil jen na úvodní stranu, kurzor smutně blikal a dál se nemínil hnout, ani když jsem mu domlouvala klikáním na kde co. A jsem nahraná…, pomyslela jsem si, a Kristýna se ujala utěšovací akce. To nic babi, my ti koupíme nový. Po kouskách. A začala se dohadovat, jakou značku myši bych chtěla. Jo, jo, začala dobře, od toho nejdůležitějšího kusu, asi jí hlavou probleskla inventura jejich vlastních financí… Vypnula jsem počítač natvrdo a smutná šla do postele. Asi po hodině mi to nedalo a zkusila jsem svého miláčka nahodit. Předl jak Zuzanina koťata. Odpočinul si a zase maká. Asi ví, že mi musí ještě chvilku vydržet.

Dnes je počasí tak akorát na vlastivědnou procházku. Není vedro ani velká zima, to by se to pochodovalo. Vybrala bych si procházku po nábřeží. Od Národního divadla až ke Žlutým lázním a tam jako kdysi Jeremenkama a ulicí Na Strži na Pankrác, nebo Lomnického ulicí na Náměstí hrdinů, či nejspíše na Výtoni Vratislavovou ulicí na Vyšehrad, což by mohl být ten nejkratší okruh, který bych snad ušla. Skutečnost bude taková, že až na pochod s Elou zůstaneme doma, jako v poslední době pořád, a mimo jiného dočtu Lidové noviny, které jsem otevřela k polednímu  kafču. Tyto sobotní noviny otevřu asi už jen  třikrát, protože jsem zrušila jejich doručování. Zůstane nám akorát čtvrteční a sobotní Mladá  fronta dnes.

V Lidových novinách jsem zatím přečetla mj. článek o úspěšných ženách a jak se s tím těžko vyrovnávají jejich muži, kteří po jejich boku nejsou zase až tak úspěšní. Je to zajímavé téma. Pokud není hodně veliký rozdíl, tak si myslím, že to tak nevadí, ale je-li rozdíl podstatně větší, pak věřím, že je to mnohdy neřešitelný, rodinný problém. On je i problém opačný, kdy žena je v domácnosti a má veleúspěšného muže. I to je zapeklitá situace, se kterou se ne vždy oba partneři vyrovnají a to nepočítám takové klišé, jakože toho úspěšného sbalí mladá, všehoschopná, tedy jak se říká, když takový muž vymění starší model za novější a samozřejmě mladší.

Nemaje takových starostí, půjdu dělat něco užitečnějšího. Třeba, ach jo, uklízet…

                                     

Vratislavova ulice od Výtoně                   směr Lomnického ulice od Yacht klubu              začátek procházky

 

Dnes k obědu: Polévka hovězí s kapáním, kuřecí kostky na tymiánu s kukuřicí.

3 thoughts on “Sobota 5.9.2009

  1. Moc hezké tři fotografie, k té prostřední, protože to je "mé teritorium", bych si dovolil doplnit, že tato ulice se původně jmenovala Krušinova, nyní Podolská, pak za rohem už pokračuje pod jménem Sinkulova, pak se lomí doprava a jmenuje se Na dolinách a nakonec se mění v Lomnického až k Soudnímu náměstí, nyní tedy Náměstí hrdinů.

  2. Ahoj, před chvilkou jsme se vrátili z víkendového pobytu mimo počítač. Tak teď doháním, co se dá. Za chvíli půjde Pája spát, tak toho moc nestihnu. Já teda Lidovky zatím stále denně a nic jiného, takže o těch ženách jsem taky četla. No, holt je to asi velký rozdíl. Přemýšlím, koho znám podobného v okolí – a už vím. Spolužačka pracuje na vyšší pozici v ČSOB a její muž v menší firmě, on s tím teda problém nemá (zatím se to tak jeví), ale ona ano – často si do něj zaryje a vykládá o tom, že živí rodinu, kdekomu. Tak to je blbý, to bych se mu nedivila, kdyby prchnul v dál …

Zanechat Odpověď

