Pondělí 7.9.2009

 

  Nevím proč získal Lidl takovou hanlivou pověst, ale mnohem horší je obchod Albert hypermarket. V Lidlu je maso baleno asi jinak čerstvé než v Albertovi, protože má mnohem delší lhůtu – spotřebujte do… V Albertovi není možné maso i drůbež kupovat, tedy alespoň podle mých zkušeností. Když se v Lidlu vyhnu zboží vyrobené v Polsku, tak tam najdu nejen zboží české, ale i německé. Mě obzvláště chutnají červené klobásy, které jsou dle popisu skutečně z masa a jsou libové. Na grilu jsou přímo skvělé. Také některé sýry mají výbornou kvalitu. Je pravda, že v Lidlu není tak široký sortiment, ale někdy méně je více. Zlepšili se i v pečivu a docela ráda nakupuji i některou drogerii, jako např. tablety do myčky nádobí a prášek na praní, který dokonce získal v testu přední místo. Nechci dělat Lidlu reklamu, sděluji jen své postřehy nakupující hospodyňky.

I v Kauflandu je zboží lepší než v Albertovi, ale maso se mi tam zdá  dražší. Taky Kaufland má všelijakou pověst, protože svojí cenovou politikou přitahuje hlavně důchodce, po kterých je teď zvykem ohrnovat nos. Je pravda, že se někteří po prodejně motají jako nudle v bandě, ale jeminkote, nikdo nemládne a holt už nejsme tak mrštní a pohotoví. Chce to dávku trpělivosti a slušnosti, kteréžto komodity se vytrácejí. Taky je tristní pohled na sešlost starších spoluobčanů, ale tomu je tak vždycky, když se sejde nějaká skupina určitých lidí. Na mě zase padá fobie, když se sejde více ženských pohromadě. Dostávám kopřivku, když se na konci pracovní doby vyvalí úřednice z úřadu, neboť zejména tam je přebuchtíno. Naopak je zajímavé, že mi nevadí sešlost mužských. Čímpak to asi bude?

Možná zvyk z mládí. Na stavbě se vyskytovala ženská jen velmi sporadicky…

 

Dnes k obědu: Polévka pytlíková, kuřecí prsa na žampionech a bavorské brambory.

Reklamy

3 thoughts on “Pondělí 7.9.2009

  1. Hrníček Tchibo je hezký a já jen čekám, kdy se začnou objevovat hrníčky Alkron, Jalta, Esplanade, Šroubek, Internacionál a pod. Jinak Albert je skutečně zoufalej krám, už se tam nedá nakupovat i když to k němu máme nejblíž…

  2. Reklamní hrnečky byly zakoupeny včetně produktu, který je v názvu hrnečku. Tedy s kávou nebo čajem. Hrnečky, které očekáváte, tedy s názvy hotelů, nejsou v naší domácnosti, byť jsme v hotelu Šroubek – tedy v hotelu Evropa, prožili svatební noc. Od té doby jsme v tomto hotelu nebyli, ani v ostatních jmenovaných. Nejen, že nebyl důvod, ale ani money :-)).

  3. Jé, tak to jste, Mirku, vyvolal vzpomínku. Na ten Internacionál. Hrneček nemám, ale malou skleničku jo. Vzpomínka na jeden ples naší alma mater (suchdolská VŠZ), neuloupila jsem ho, ale uloupen byl.Naďo, já moc rozborem marketů neposloužím, i když tam také občas nakupuji (ale se stísněným pocitem, nemám ty rozlehlé a vlastně různě úzké plochy ráda).

Zanechat Odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit / Změnit )

Připojování k %s