Středa 9.9.2009

 

Včera jsem tedy klusala ke kadeřnici a vzhledem k tomu, že jsem měla čas, odfotila jsem na Václaváku několik objektů, kam jsem ráda chodila a určitě nejen já. Tak tedy jako první byly pod domem potravin lahůdky, kde prodávali na stojáka všelijaké saláty, chlebíčky a jinou studenou kuchyni vč. všemožného napití a to i alkoholického. Dnes je tam zlatnictví. Další vyhlášená mlíčný bar byl na rohu Václaváku a Opletalky, měli zde výborné jahodové koktaily a velký výběr všech možných dortů a pohárů. Dnes jsou tam hadry. Proslavená rybárna byla v Jaltě, kam jsme tedy nechodili na ryby, ale na hranolky s tatarkou a když byly peníze, tak k tomu s obalenými žampiony. V Jaltě bylo též kino a šatičky, kde se občas dalo něco ulovit. Dnes zase zlato a drahé kamení. V Luxoru knihy, dříve slavná kavárna. Tam kde jsou knihy, tam je i spisovatel p. Viewegh, který seká knihy jak baťa cvičky. Ale úspěšně. Docela ho to v dnešní době živí. Můj šálek kávy to není, ale to mu může být jedno. Ale, že jsem měla kliku, když jsem ho uviděla a šupito presto ho vyfotila…

 

Lahůdky, dnes zlato                                 Mléčný bar, dnes hadry                          Rybárna, dnes zlato                 

 

 

Luxor, co tam bylo mimo slavnou kavárnu?  Detail:  Kde jsou knihy tam je p.Viewegh     Hotel Evropa je stále hotel Evropa

Pak jsem došla ke své kadeřnici a strávila jsem tam hafo času, než jsem se vyloupla. Zamítla mi platinu, ale vyrobila mi na hlavě hodně světlé proužky a pak mě vlasy podstatně zkrátila. Katka můj příchod domů komentovala takto. Odešla stará babka a přišla o 20 let mladší kočka. Hezky jsme se zasmály. Asi potřebuje brýle, protože špatně vidí…

Dnes se konaly zápisy na FF UK. Tak o tom zas až zítra.

 

Dnes k obědu: Zbytky, však jsem nevařila, když byl zápis do školy od 11.00 hod.

Copyright (c) 2009 – Naďa Dubcová, All Rights Reserved

8 thoughts on “Středa 9.9.2009

  1. Ano, Naďo, přesně jste trefila to správné a Vaše dcera taky. Gratuluji k Vašim "omladinám" 9.9.09.Co se týče toho jména Viewegh, zapamatoval jsem si jak se správně píše jenom dík němčině, neboť jeho jméno je přesmyčka německého Viehweg (= dobytčí cesta), jak vidíte jenom to h skočilo na konec, (Vieh = dobytek a Weg = cesta)…Jo a ještě malá vzpomínka na Mléčný bar. Když jsem bydlel v Mánesce a pracoval na Václaváku v Kancelářských strojích (1965-68), chodil jsem denně okolo "mlíčňáku" a tam jsem taky skoro denně snídal teplé mléko a tvaroho-sýrové chlebíčky. Těsně před mojí emigrací jsem tam prošel naposledy a měl jsem štěstí (pátek 30.8.68) tři metry ode mne jeden ruský stepní primitiv vypálil dávku ze samopalu do jednoho chodce a do výkladní skříně mléčného baru. To byla pro mne poslední kapka do plné sklenice a já se definitivně rozhodl opustit naši bolševíky zprzněnou vlast…

  2. To jméno jsem Mirku zmastila, vím, upozornil mě na to také můj mladý kolega Petr. Už je opraveno. Je vidět, že MV prostě nemohu přijít na jméno…

  3. Naďo, nezmůžu se na komentář k článku. Jenom zírám. Fakt Ti to mooooooooooooooooooooooooooooc sluší.

  4. Mirko, zase přeháníš, ale děkuju. Taky děkuju za pochvalu Mirkovi i Blance (Blanko, můžu Tě k Lucii – kadeřnici objednat. Co je to pro tebe, zaskočit si ze Žiliny do Prahy :-)). Dneska se tedy mám, úplně skvěle a to zásluhou Vaší laskavé pochvaly…

  5. Zuzko co povídáš, já být tebou, tak si naplánuji na jeden den: masáže, kosmetiku, manikúru, pedikúru, vizážistu s kadeřníkem v jedné osobě, navečer posezení v dobré společnosti s dobrým pitím a papánkem… a možná i divadlo. :-)))Moniko, děkuji Vám.

Zanechat Odpověď

