Sobota 12.9.2009

 

 

 

DNES  SANITÁRNÍ  DEN!

 

údržba HD i SW (těla i mozku)

 

6 thoughts on “Sobota 12.9.2009

  1. Milá Naďo,i když Vám ten odpočinek přeju, tak ale doufám, že to nechcete zabalit na trvalo. To byste mě opravdu zle namíchla. Dnes mne ku příkladu namíchl program SKY NOSTALGIE z německého Sky Deutschland, protože budou dnes večer vysílat hollywoodský film z roku 1944 LAURA a já se nemohu dívat, protože je "verschlüsselt" (= pay tv). Tak jsem tam telefonoval a chtěl, abych to mohl sledovat, že to rád zaplatím, ale to prý nejde. Já mu vysvětluji, že mám banku v Německu, státní příslušnost německou, dcera žije trvale v Německu, já sem tedy Němec jako poleno a Evropa je přece bez hranic – tak proč to k sakru nejde? Měl se mnou trpělivost a vysvětlil mi právní náležitosti a technické komplikace v případě, že bych byl nespokojen s obrazem a oni by mi nemohli poslat servisního technika přes hranice. Nakonec jsme se dohodli, že jim pošlu e-mail se žádostí o možný příjem a je možné, že bych byl prvním případem "přes hranice". Nejedná se mi totiž jenom o tento jeden film, ale ta stanice Sky nostalgie vysílá trvale všechny staré filmy, hlavně USA, ale i jiné a to je přesně to, co mám jako hobby. Tak nevím, jestli to nějak vybojuji, ale pak mně napadlo, co to třeba zkusit přes nějakou kartu od nějakého českého providera jako je CS LINK Gital a pod.Uvidíme!

  2. To, cos dnes, Naďo, provedla, je teda pěkně nefér! Co my, čtenářové? Ona si dá jen tak mírnix týrnyx sanitární den! Ale moc se mi to líbí, to je nápad za milion!A k tomu, co píšeš, Mirku – jsem vedle jak ta jedle. Ale jelikož mi nehrozí sledování filmů v jiném jazyce (bez titulků), tak se ani nepídím po podrobnostech.

  3. Moji milí, jsem ráda, že jste se tu beze mě tak hezky zkamarádili. Také doufám Mirku, že Vaše snažení ohledně Vašich oblíbených zahraničních filmů dojde svého úspěšného cíle.

  4. Pro odborníka na prehistorická PC :Moje zkušenosti praví, že postup musí být obrácený. Koupit přes někoho německou ( pay)kartu a provozovat jí u nás, samozřejmě, s cenou za ztrátu dalších garancí- servizu a p. Tento způsob provozují blízcí známí v GB, rozdíl je pouze v tom,že jako občané ČR platí poplatky tady ( resp. moje dcera jim to platí v Kč.).

Zanechat Odpověď

