Bonus – ještě ke starým fotografiím.

 

Pár fotografií od mých milých čtenářů:

 

 

Rodiče Ludmily                                       Mirkův děda – dragoun                Mirka, maminka a bráškové

Blanka: vľavo je moja babička Marie so sestrou Františkou a bratom Františkom v roku 1912, je to asi najstaršia ateliérová fotka, čo máme.

A ještě pár fotografií ode mě.

Moje matka                            Sestra a já                                             Můj otec

 

 

Mužovy děda, babička s tetou   Moje pratety            Ta nejmenší je mužova matka

4 thoughts on “Bonus – ještě ke starým fotografiím.

  1. Já se zase bavím fotografií mojí maminky s námi, dětmi – je to správně ulítlý. A baví mne všechny ty starší fotky, díky za bonus.

Zanechat Odpověď

