Pátek 18.9.2009

  Dnes ráno místo televize hraje rádio Oldies a já poslouchám fláky, co jsme pracně sháněli na deskách od známých, kteří měli možnost přivézt ze zahraničí, nebo jsme si je přehráli na magnetofon, či večer nalovili na Laxíku. Obzvláště mě roztesknila skladba hippy hippy shake. Všechno těžce dobývané, získávané má pro člověka větší cenu, než když je mu to naservírováno pod nos.

Začínáme se překlápět do ranní a odpolední tmy, ale vzhledem k oteplovacímu efektu, počítám s tím, že alespoň do poloviny října bude ještě teplo. Když jsme byly před 4 lety v Paříži, bylo to koncem října a po Paříži jsme chodili v krátkých rukávech. Bylo nádherné počasí a tím také vynikla krása Paříže a tím se také znásobil krásný zážitek z pobytu, ze všeho co jsme stihli vidět. Mimo Prahu a Paříže mě nadchla Budapešť a jistě by počet těchto měst doplnila na tři i Vídeň, ale tam jsem se prostě nestihla podívat (pouze jsem jí několikrát projížděla cestou do i z Chorvatska). Stále bylo něco, proč to nevycházelo a tak Vídeň mi asi není souzená. Měla jsem kolegyni v práci, která každý rok po otevření našich hranic jezdila na podzim za poznáním do velkých měst. Vídeň, Paříž, Řím, Benátky, Madrid, Londýn… atd. 

V poslední době cestuji s blogery, čtením jejich cestovních článků a prohlížením fotografií  z jejich cest. Nikdy jsem nebyla takový ten typický cestovatel s batohem, ale myslím si, že je zajímavé nastudovat nejdříve bedekry a pak vyrazit, ať už vlakem, autobusem či autem. Dalším výborným stylem jak cestovat, je cestovat po památkách s někým, kdo má historii v malíčku. Taková cestovka existuje a každým rokem nám chodí nabídky. Jednou už jsme málem jeli, ale sešlo z toho.

Tak kam pojedu dnes? Uvidíme, co mi cestovka blogerů nabídne, doufám, že nezkrachovala…

6 thoughts on “Pátek 18.9.2009

  1. Takže já vždycky prošvihnu gratulovat lidem k svátku a když to nezapomenu, tak to pošlu, jako Nadě, o dva dny dříve, čili zase blbě. Ale dnes je takový krásný pozdně letní den, 18°C, modrojasná obloha, sluníčko svítí jak ve dne, neboť jest právě poledne a tak mě to láká ven, vydrží to celý den? Dneska mi jde rýmování, pokračuji bez přestání: S pilnou ženou se mi daří, stele, žehlí, peče, vaří, pracuje furt bez úlevy, nakupuje i bez slevy! Nejradši má politiku, noviny ty shltne v mžiku. Jede k sestře vinobranit, nechci já jí v ničem bránit, takže říkám zas a znova, teď budu slaměnej vdova…

  2. Jé, začetla jsem se do fajn komentáře Mirka a málem zapomněla, co jsem chtěla napsat Nadě. Víš, že jsem netušila, že tuhle písničku hrajou Beatles?

  3. ježíšmarjá, no jo, Naďo, všechno nejlepší k svátku! Mně nedošlo, že Naděžda je Naďa! No a v té Paříži jsem taky byla na konci října a tam začala moje lovestory s mým nynějším…ach jo…bacha na pařížské opojení!

  4. Mirek by určitě vyhrál na nějaké akci – pražské veršování – 1. cenu, že Mirko, vidím, že tě taky zaujal. Zuzko, díky, i opožděné přání je přání a v předstihu přání je taky přání :-)).

  5. jen snad maličkost, bítlové tu písničku samozřejmě jako mnoho jiných hráli, ale já na svých oldies párty vždycky raději pouštěl verzi z roku 1960 od Swinging Blue Jeansp.s. zase jsem se od poloviny týdne školil v dovednostech, o kterých bych mohl mladistvým lektorkám držet přednášku celé hodiny, neboť postupy, které nám objevovaly, jsem bezděčně používal při organizování svého a cizího času a úkolů již v době, kdy ony ještě nebyly na světě…

Zanechat Odpověď

