Pondělí 21.9.2009

Dnes je první podzimní den. Kdysi jsem napsala článek – “Kam se poděly děti z ulice” a ejhle,  u nás se jich pár vyrojilo. Jsou to náruživé tanečnice, ani sádra na noze jedné z nich ji nemohla z taneční show vyřadit. Mě u toho sice mohlo přejet auto, protože jsem to fotila ze silnice, ale všechno dobře dopadlo. Takovýhle trénink bych potřebovala. Nejen, že by se nějaký ten litřík sádla rozpustil, ale třeba by mě přestaly bolet klouby. Někdy si myslím, jestli jsem vlastně živá, co když se mi ten život jen zdá, ale že by to byl až tak živý sen, že bych tak intenzivně prožívala bolavé tělo? Sen to tedy asi nebude.

Dnes jsem si nainstalovala nový antivirový program a hned jsem měla o zábavu postaráno. Zjistil mi jednoho Trojana, nějakou hrozbu a hafo infikovaných souborů. Zajásala jsem, jak je to šikovný a účinný prográmek, ale když jsem tu havěť chtěla odstranit, tak mi program suše oznámil, že tak jednoduše jak si to představuju, to nepůjde. Nejdřív zaplať a pak se bude havěť vymetat. Mám o čem přemýšlet. Je fakt, že antivirák, který mám nainstalovaný zdarma nic takového neobjevil, ale nechce se mi za ten nový platit. Poplatek  je 10 € a je jenom na jeden rok. Vydřiduši!!!

Dnes jsem také vyfotila poslední a můj nejhezčí, památečný hrníček. Když se pohlédne vnitřkem hrnečku proti světlu, na dně se objeví prosvítaný andělíček. Ne, že bych neměla co fotit, ale už mě to přestalo bavit. Tímto hrníčkové zápisy končí a nastane  ilustrace podle témat. Zápisy o jídle jsem zrušila již před nedávnem a nikdo to ani nezaregistroval.

A teď vzhůru do uměleckého zážitku, pokaženého nedostatečnou technikou…

4 thoughts on “Pondělí 21.9.2009

  1. Tak hrníčky končí – to je šloda a já myslel, že jich máte na několik let, ale zato ta taneční kreace na "Boty proti lásce" je výborná. Mám k tomu pár dotazů: Kdo dělal choreografa a která z těch dívek je Vaše vnučka? Vůbec nechápu, kde tam hrála ta hudba, snad v tom autě? Je to před Vaším barákem? A nakonec pro mne je největším překvapením, že tuto evergreenovou skladbu z 60. let tyto dívenky i po půl století, ještě znají, udělaly jste mi radost…

  2. dobrý, holky mají docela figury, vidím, že všechny tancujou stejně, na našem dětském dnu nemlich taky tak. Jojo, šťastné dny předpubertální… jo, hrníčků je škoda…

  3. Popořádku:Mirku – choreograf je Karolína, chodí do tancovacího kroužku, je to ta prostřední, hudba hrála ze schodů z CD, je to před naším barákem a ty Boty proti lásce jsou retro nahrávka, nesahá Yvonce Přenosilový ani po kotníky, ale na to hopsání – dobrý.Zuzko, Mirku, fotky hrnků jsem flinkala čím dám víc, kvalita příšerná, až mi bylo těch hrnků líto, tak jsem si řekla dost!!!

Zanechat Odpověď

