Pátek 25.9.2009 – bonus – průběžně doplňováno

Dnes tedy bonus k povídání o fotografiích. Všechny fotky, které jste mi poslali, ty, které jsou Vám milé nebo, které se Vám povedly, či jen tak, jsou zde na “nástěnce”  a můžete se kochat. Připomínám, že fotky zvětšíte poklepáním na ně.

První foto poslal Mirek:

 

Dcera Brigita, ISCHIA 1975, rozená modelka…  Syn Miroslav s prarodiči 1961

                                                                      (dnes dětský pan primář z Jindřichova Hradce)

Doplněno dnes 26.9.2009

Má zamilovaná fotka, kterak se při snídani na balkoně s manželkou handrkujeme o skývu chleba.

A pak, že je tu ňákej blahobyt?

Jako druhá poslala své fotky Lída z USA:

 

          Dcera Lidunka, co má velmi pohnutý život

Není nad kontrolu…              Španělsko

Fotografie od Mirky:

 

Šťastná Mirka se sice jmenuje Nulíčková, ale šťastná je určitě taky, alespoň na těch fotkách…

a aby toho nebylo málo, tak jako bonus bonusu je její album.

Turecko 2007 od  Jirky Hermánka:

Na mě z toho čiší smutek nebo hrozba, ale fotka je to zajímavá…

Za Blanku jsem to vyřešila sama:

Takto vážně brala své studium na vysoké škole studentka Ulaherová…                                                                                                       

Není sice autorem snímků, ale na svém blogu má tolik autorských fotek z cestování, že kdo chce, může se jít podívat:

A ještě pár fotek ode mě:

To dítě škrceno není 🙂                            Já se nedívám, já ano                              Spí nebo čte?

Tento bonus se dá ještě rozšířit, kdybyste měli pocit, že zde od Vás ještě něco schází. Mně třeba fotky od Jiřího Pospíšila. Jiří, měl byste si pospíšit!

Ano, pospíšil si a dodal nám tuto ochutnávku, pocházející z této adresy:

 

Dnes, 26.9.2009 doplněno od Lídy:

7 thoughts on “Pátek 25.9.2009 – bonus – průběžně doplňováno

  1. To je fajn, že jsi udělala takovou nástěnku. A jak já to vidím – zase jsem s fotkama nejbohatší, mám jich doma tisíce a pár jich vybrat byl nadlidský úkon. Ale kochám se všemi, to já rááááááááááááááááááááááááááááááááááááda.

  2. Ještě k těm mým úvodním fotkám. Svatební je z února 1975, v bříšku už mám vánoční dárek "tříměsíční" Petru. A ta s mými dětmi je z listopadu 2008, slavila jsem 57 let (Pétě je tam 33 a kousek, Ondrovi skoro 32, Páje skoro patnáct)

  3. Musím říct, Mirko, že na svůj věk opravdu nevypadáš. Možná to bude tím, že tím třetím dítětem se mládne?

  4. asi před týdnem jsem si založil další obrázkovou hračku, když sem dám odkaz, tak tam za čas najdete (doufám, že mě to nepřestane bavit) hodně mých fotek, z tohoto pohledu je škoda, že jsem rozdal vlastně všechno, co jsem považoval za dobré, a že to byly i formáty 50×60 cm, takže právě začínáme http://pospa2006.rajce.idnes.cz/

  5. Mirko, tak ten album dostal úplně jinou hodnotu, když jsi připsala všechna data. Opravdu jsem si myslela, že ta fotografie tvých 3 dětí je rodiče s dítětem, tak jak to píšeš. Moc se mi líbilo, jak je na některých fotkách více osob, aniž by byli vidět. Inu jak píšeš, byli v bříšku… Myslím si, že jsi podobná mamince. Moc fajn album…

  6. No jo, já jsem sice majitelkou digitálního aparátu a tudíž vlastním spoustu fotek, ale nějak jsem nestihla je poslat. Ale ostatní chválím a virtuálně klikám!

Zanechat Odpověď

