Pondělí 5.10.2009

 

Včera v poledne se vrátila rozesmátá Kristýna z Paříže, rozdala své dárečky, zalehla do postele a spala až do večera. Největší radost z dárečku měl děda, který dostal bílé tričko s nápisem I (love) – vymalované červené srdce – Paris. Hned přemýšlel, zda by si ho neměl dnes vzít do nemocnice na operaci šedého zákalu, ale pak se umoudřil. Večer nám Kristýna ve svém note booku předvedla pařížské fotografie, ale to už se trochu mračila, protože jsme nepochopili její umělecké oko, což jsme dávali hlasitě najevo, ale některé fotky byly dělané pro ty přízemní a tak jsme se přeci jen Paříží pokochali.

Ráno odvezla Katka dědu na tu operaci a tak teď trnu až se vrátí, a pohlédne na mě nezakaleným zrakem, zda se mu nebudu muset představit a zda se nezačne nahlas divit, kam se poděla jeho vcelku pohledná žena. Jo, jo, čas jí odevlál…

Kristýna má večer taneční, je to už druhá hodina. Užily jsme si nervů při nakupování šatů, protože jen ona ví co se nosí, my jsme úplně de mode a s Katkou bychom ji nacpaly do nemožných šatů, jak se také samozřejmě stalo Než si vyzkoušela námi vybrané šaty, dalo to velké přesvědčování. Jedny, které se nám moc, moc líbily jsme jí vnutily, jsem zvědavá, jestli si je na sebe vůbec někdy vezme. Ostatní modely si postupně vybrala sama, to už jsem účast na nákupních nájezdech odmítala. Skřípala jsem zubama a říkala si, že má Katka svatou trpělivost, to kdyby ona kdysi předváděla mně, tak bych z krámu odešla a bylo by po nakupování… Ono je ale také rozdíl, jestli se vybírá z pár kousků a nebo stovek šatů, je to sice úžasná vymoženost, ale na mě už to není. Bolí mně záda, posedávám po lavičkách a těším se domů. Jo taneční. Na první hodině se učily asi tři tance, které se jí do dnešní hodiny popletly. To my jsme brali hezky jeden po druhém a krásně jsme ho za tu hodinu vypilovali.

Ďjó taneční….

Toto nejsou mé taneční, já z nich žádné foto nemám…

7 thoughts on “Pondělí 5.10.2009

  1. Od včerejška ležím, u nás v práci je zase virus a j to samozřejmě chytla. Teď jsem se vypotácela z postele. Doufám, že budu večer schopná přečíst tvoje zápisy zpětně! o, držím palce tvému muži, aby mu ten šedý zákal pěkně odstranili a ty s neboj, jsi pořád kočka!

  2. Taky myslím na Tvého muže. A s tím vybíráním šatů jistě vzpomeneš na můj článek. Je to tak, dnešní děvčata mají na výběr. Ale já jsem moc taneční neprožívala, zpětně mě to mrzí, ale prostě to nebylo zas tak něco pro mě. A hlavně mě mrzí, že jsem ani skoro nestála o nové šaty – a přitom jsem měla témeř pokaždé model, protože je navrhovala, šila a přešívala moje maminka, z fotek teď vidím, že byly hezké, ale já holt neměla tu správnou chuť do tanečních …

  3. Teď teprve vidím, jaké jsem měl štěstí, že moje dcera neměla zájem chodit do tanečních, asi jako NULI a tím jsem nemusel pěnit při výběru a nákupu šatů na tanec…

  4. Blanko, ještě mě neviděl, až ve středu :-))Mirku, ani Katka do tanečních nechodila a pak litovala. Myslím si, že by do tanečních měli chodit všichnni, je to o společenské výchově, nejen o tanci…Mirko, čas se už nevrátí…Zuzko, doufám, že vira brzy zdoláš!!!

  5. Naďo, máš pravdu. Také jsem do těch tanečních asi kvůli výchově chodila, ale mně to v mém mládí přišlo nepřirozené, strojené a umělé. Taky se ale asi neumím dost vhodně chovat – na společenské akce tedy nerada chodím dosud. Tím se nechlubím, beru to jako svoje minus, chovat bych se měla umět. Já mám ráda lidi, bezprostřední, tiché i hlučné, milé i protivné. Neformálně vycházím docela dobře. Ale při formalitách a na veřejnosti se opravdu někdy chovám jak ta Káča jauvajs u Krause(asi proto ji mám i ráda). Teda – přeháním své jednání (nebo naopak sedím někde tiše v koutku a jen čučím jak hloupá husička).

Zanechat Odpověď

