Pátek 16.10.2009

 

Pojďte pane, budeme si hrát…

Jsem městský člověk, nesportovec a líný jak nejlínější chlap pod sluncem, na kterého si hráli medvědi od Kolína. Tak jsem se charakterizovala za souhlasu mého muže, prý je to přesné, když nás právě zasahovala reklama z televize na úžasný abroket (nechtějte po mě správnou výslovnost, kašlu na to). Vždycky jsem takové období neměla, ale teď to sedí. Užívám si to, kam to dojde, nevím. Ještě nějaký čas a opravdu budu jako ten medvěd, co ležel pod keřem s malinama a kňoural, že má velký hlad a když mu malý medvídek řekl, že stačí utrhnout maliny co má nad hlavou, tak ten velký, co měl ty hry pěkně vypečené,  naříkal, že nemůže, protože je ten nejlínější chlap pod sluncem a proto umře hlady. No a ten malý medvídek šel a nasypal tomu lenochovi maliny z keře do pusy…

Včera jsme si s Natálkou hrály na spaní a to byla dost dobrá, vypečená hra, kterou jsem vymyslela, protože se hrála v leže a akorát se oči zavíraly nebo otvíraly, to podle toho, zda jsme teprve šly spát nebo se budily. Já to hrála poctivěji, ta malá u toho všelijak poskakovala, padala do peřin a zase vyskakovala, já to celé provázela doprovodným slovem a ukázkově do toho zívala…

Dnes odpoledne jdu do školy a přemýšlím, že už to příští rok vzdám, letos naposledy. Nevím jak to dopadne, když mám takovou dychtivou spolužačku, zda mě přemluví nebo naopak já ji nakazím svojí leností.

Možná se můj organismus mění na medvědí a já se chystám na zimní spánek… 

9 thoughts on “Pátek 16.10.2009

  1. Naďo, houby nejlínější chlap, nebo medvěd. Vy máte kuráže a energie, že by Vám mladý záviděl. To jen to náhlé ochlazení vysává z lidí mízu. Nic nevzdávejte, pak byste si to vyčítala. Já bych taky nejraději týden v kuse spala a spala a spala. Nebo si četla, ale nějakou vůbec ne sofistikovanou literaturu, ale nějaké děsivé strašidelné příběhy, starobylé indicie a brutální podlé motivace tajných bratrstev a nečekané odhalení. K tomu dobré vínko a nějako bobotky a mňamky, k dezertu lahodnou kávu, mezi tím si dáchnout… No nic, vrátím se do reality. Končí pracovní týden v práci, začíná pracovní víkend doma. :o)

  2. Jé, to je fajn, že je tu Monika. Docela to shrnula, souhlasím s ní. Jen v četbě bychom se míjely – já takto relaxuji u klasických detektivek, nejlépe u Agathy.

  3. Musím říct, dívky, že už trochu své rozjímání přehodnocuji, protože jsem se vrátila z přednášky a ta byla úplně skvěl!!! Moc zajímavá a pan profesor byl také skvělý. Tak uvidím ,jestli ty medvědí dispozice pomminou :-)), trochu mě ta přednáška zaktivovala :-)). Já bych Moniko taky ty ňamky, ale číst bych nějaký román z nedaleké současnosti. Teď se mi docela dobře čte tady ten příběh blogerky Tamary Ludvové: http://ludvova.blog.idnes.cz/c/106342/Jak-se-pije-zivot-aneb-lej-to-do-me-at-je-po-mne-kapitola-12.html

  4. Ono je totiž počasí akorát tak na vážnou známost…nebo v našem věku na dobrou knížku a vše, co tak trefně popsala Monika. Apropó, cože to, Naďo, studuješ? A jaká studia máš už za sebou?

  5. mé drahé dámy, co vy víte o lenosti, to já vím o paličkování krajek! já když se do lenosti pustím po svém, tak se mně zpomalí nejen tep a mrkání víček, mně i myšlenky nasadí takové tempo, že blues je proti tomu čardáš!!!tak, a teď trumfujte!

  6. mohl, kdyby byl skutečný, jenže on je smyšlený a jako skutečný jen vypadá, jenže já jsem skutečný a vypadám jak smyšlený, tohle, jak jistě uznáte, nelze porovnávat, moje paní dosti zhusta zoufá podobnými slovy: "No to se mně snad jenom zdá!!!" a už se jí podařilo říci "No ty se mně snad jenom zdáš!"z toho vidíte, že nikdo nechce uvěřit, že se mu nezdám a jsem mu skutečen!

Zanechat Odpověď

