Čtvrtek 29.10.2009

 

  Dostala jsem pár oprávněných drobných štulců, že začínám kňourat a to mě přimělo k sebereflexi. Prohlédla jsem zpětně pár deníkových zápisů a musím si přiznat, že to někdy z textu nepokrytě vyčuhuje. Přestávám být akčním vojákem a stávám se raněným skunkem. Snad bych to bez Vás dotáhla až do vyřazení z vojska a zaujetí polohy ufňukané, rozpatlané madam, ba až zapšklé babky. Tak toho bohdá nebude. Pořád není tak zle, aby nemohlo být hůře. Zatroubila jsem k útoku, posbírala své poztrácené zbraně a vzhůru do boje.

Dnešní ranní bonbónek mi přivezl Mirek na koni (jak ukazuje obrázek a jak zase experimentuji s oslím můstkem :-)) v podobě komentáře pod článkem jisté paní. Vtip tedy Mirek opravdu neztratil, ale plýtvá s ním pro ukřičený a bezmozkový dav. Určitě se dočká nějaké připitomělé reakce. Nedá mi to, snad se nenamíchne, když ho zde budu citovat:

“Pochybnosti může mít každý,

já na příklad mám pochybnosti o typicky českém vlastenci s typicky českým jménem Oberfalzer a jeho bezzubým právníkem, který si patrně zapomněl vzít svůj chrup k ústavnímu soudu (možná, že ho jeho žena používá jako kastaněty při hodině španělských tanců). Tito dva výtečníci přednesli 2. a 3. přídavek k přídavku ke stížnosti… atd. Jejich bláboly se stále točí okolo naší státní suverenity, o kterou se všichni vyznavači Klause nikdy nestarali v dobách komunistické éry, ba naopak chodili nadšeně jásat a v prvomájovém průvodu vyřvávat: "Se SSSR na věčné časy!" 29.10.2009 9:09:46, Mirek T., IP: 86.49.114.xxx”

Tak to mi udělalo radost, zasmála jsem se.

Každý den není do skoku, někdy se člověk trápí a je smutný, nemůže se freneticky jen radovat, ale je pravda, že tomu nesmí podléhat. A taky bych neměla být tak líná, ale s tím už toho asi mnoho nesvedu.

Jo, dvě věci. Zuzka našla své foto v kočárku (tedy v kočárku ho určitě nenašla) a tak jsem doplnila kočárkový zápis. I když kočárek  není moc vidět, je to bezvadná fotka s partou dětí.

A ta druhá věc, dnes jsem spala s hlavou na Jih. A DOBRÝ!

5 thoughts on “Čtvrtek 29.10.2009

  1. lidé drazí, o čem to mluvíte? jak hlavu na jih, nohy na jih, copakje postel nějaký oltář? u nás na vesnici nebyly geopatogenní zóny nikdy vynalezeny, protože každý usínal v chladu do tří minut po usednutí a v teple do minuty, ulehnutí znamenalo odpojení od života v okamžiku, kdy se dotyčný octnul v poloze, zápasníky zvané "na lopatkách", dech se zklidňoval zhruba půl minuty a plynule přecházel do chrápánítohle mně z vesnice chválapánubohu zůstalo, jestli ležím uprostřed místnosti, v rohu, na chodbě, všude mám problém zaživa zvednout obě nohy na matraci, ale také mně z vesnice zůstalo i něco blbého, ať se to vyrovná, jdu spát v deset večer, budím se ve čtyři, jdu spát ve čtvrt na dvě v noci, budím se ve čtyři, to mně při obědě padají víčka přímo na špinavý talíř…ale jinak je to moje rychlé usínání fajn, a ještě víc fajn je, že si uvědomuji, jak moc je to fajn…

  2. Milá, přemilá Naďo,koukám a nemohu uvěřit svým očím: Já na koni a k tomu moje glosa, která Vám udělala radost! To je pro mne opravdu vyznamenání, jako kdybych byl včera na hradě místo Gotta! Ale věřte mi to nebo ne, vyznamenání od Vás si více vážím než od Klause i kdyby byl prezidentem zeměkoule. Já se nepoznávám, v podstatě mám skoro každého rád, ale tohoto člověka opravdu, ale opravdu nemám ani trošku rád a hrdě prohlašuji, že on není mým prezidentem a ty jeho taky-vlastence bych nejradši poslal i s ním do …???

  3. Musím se připojit k Nadě, že mi Mirkův diskuzní příspěveček zvedl náladu o sto procent. Já pořád říkám, že Mirek je mistr pera, kdyby trochu krátil :-)Dnešní zápis mě taky pobavil, obzvláště ten raněný skunk. No a Jiřího poznámkla jako vždy – velmi na úrovni!

  4. Muž má dovolenou, dal se do malování chodby a já se vždy jen na chvilku partyzánsky probojuji (spíš proplížím) k počítači. Takže mi, Naďo, uniklo, že paní Osvaldová napsala článek o panu Steigrovi, díky za upozornění. A protože jsem na blogu opravdu byla skokem, netuším, kde se rozvinula tak zajímavá diskuze, ale snad večer, místo telky, objevím zdroj.Jiřímu jen tiše závidím. Teda – já vlastně taky usínám poměrně brzy, to bych kecala, ale v noci musím obvykle zacvičit s rukama a nohama /protáhnout a tak/ a ráno se – v půl sedmé, já to mám naučené na Páji vstávání do školy :-)) vzbouzím bolavá. Ale rozejdu to, jak už jsem psala.No, a jak mám málo času, tak moc kecám. K Tvému dnešnímu povídání, Naďo, jen pochvalu. Pochlapila ses. A diskutujícím jedničku s hvězdičkou za pěkné příspěvky.

  5. Dnes jsem měla kvapíkové odpoledne. Díky, že mi sem od Vás zatím přistálo tak pěkné povídání, co víc si může člověk přát, než když je dobrá nálada. Jsem zvědavá, zda zajde i bb senior, který mě k tomuto deníkovému zápisu hlavně inspiroval. Ale že máme bezvadnou partu, co? Jen si to nesmíme škrábat :-)))). Jiřímu tedy taky závidím to usínání, ale není divu, když někdo celý den pracuje, tak se hezky unaví .-).

Zanechat Odpověď

