Pátek 30.10.2009

Moje nová myš mě nemá ráda. Ač čerstvá, před pár dny vybalená z krabičky, má vrtochy. Schovává se, když už má dost toho nuceného popohánění po netu. Možná se jen unaví a usne. Musím jí dát šťouchanec, aby se zvedla a makala dál. Někdy trucuje a začne až když jí šťouchanců udělím několik. Koupila jsem jí i podložku, hezky s domečkem a pejskem jménem Rusty, aby se cítila v lepším, tedy veselejším prostředí. Představuji si, že někde vdechnou myším virtuální život, myšky dostanou i lidské vlastnosti, putují do krabiček a na mě vyšla ta líná. Inu, svůj k svému. Co se skutečně děje? Po určitém čase najednou přestane myš reagovat, sekne se, musím vyndat její připojení z USB a po krátké době zase připojit. Pak se uráčí pracovat.

Myslím si, že se mi v počítači uhnízdil nějaký obzvláště odolný vir, protože: Počítač vyčištěn, čtyřhodinovým prolejzáním AVG antivirem, který nic nezjistil, ani defragmentace nic zvláštního nezměnila. Tak nevím, mám to pécéčko shodit ze skály, nemám ho shodit ze skály… Vlastně ani nemůžu. Ekologové by mě hnali svinským krokem. Už takhle jsem se proti ekologii provinila, když jsem v záchvatu pořádku, aby se nehromadil už tak nahromaděný domácí “odpad”, starou myš vyhodila do koše na odpadky. Asi jsem se v tu chvíli ocitla v pominutí smyslů, protože jsem si neuvědomila, že jako záložní bych ji ještě mohla využít. A jak je vidět, ta situace by se mohla naplnit. Co když není závada na mém přijímači, ale na koupené myšuli?

No nejsem já máslo?

Nová podložka pod myš

10 thoughts on “Pátek 30.10.2009

  1. Tak to jsou asi nějaké neviditelné ruce počítačské. Dnes začal Páje stávkovat notebook a chce, abych ji nechala pracovat na svém počítači. Takže čus bus. Jo, a ta podložka je supr.

  2. O myších a lidech. S laskavým svolením pana Johna Steinbecka jsem si vypůjčil jeho titulek. Taky jsem dostal od syna už asi před dvěma roky novou myš, bezdrátovou, která ale tak blbla, že jsem mu ji zase vrátil a mám stále tu moji starou, stařičkou myšku na drátě která, na rozdíl od té nové, stále funguje. Naše známá z Německa nám vyprávěla, že její syn potřeboval Mausbett (= podložka pod myš, doslovně myší postel). Ona ho vzala sebou na nákup a první její kroky vedly do obchodu pro zvířata (Zverimex). Syn se jí zeptal, co tam budou dělat a ona nato, že mu přece chce koupit tu myší postel. Syn se na ni podíval, vykulil oči a ťukal si na čelo…Manželka se vrátila z pohřbu švagra na Moravě, (trvalé bydliště Německo), aby pomohla své nervově zničené sestře se zařizováním všech možných formalit. Není jich málo: pohřební služba, parte, květiny, policie, pitva, nález, matrika obecní úřad, úmrtní list, konto, banka a vyřízení tzv. Apostily (= nejprve zařídit ověření úmrtního listu u vyššího okres. úřadu, s tím do Prahy na firmu, která ověří pravost a předá to na Ministerstvo zahraničí a ti to pošlou do Německa). To je nepředstavitelné týrání pozůstalých, zatímco by stačilo vystavit úmrtní list mezinárodní…

  3. tý brďo, povedlo se! jsme ode dneška v práci přestěhovaní, sedím u cizího pc a VZPOMNĚLA jsem si na heslo! Je to tady dost divoký, moje myš má krátkou šňůrku, klávesnice nemá označený ty písmenka s háčkama, takže tohle píšu už půl hodiny….pozdravuj svoji novou myšku a vyřiď jí, že jestli bude zlobit, pošlu na ni naši Micinku!

  4. Jo, Mirko, mládí vpřed.Mirku, máte pravdu, je zde více věcí tak děsivých, že si tu administrativu nikdo nedokáže představit. Zrovna dnes jsme to probírali pod článkem p. Husareka. Ale s tou postelí pro myš je to dobrý.Zuzko, naznačím té potvoře co by ji mohlo čekat, snad se umoudří. A jak tedy sedíte? Už ne všichni pohromadě jako jsi seděla?

  5. no, máme jen dvě pc oproti pěti, jeden quantel oproti dvěma, ale práce kupodivu stejně. Několik lidí má nucenou dovolenou, Martin tady dneska taky není, neb celou noc propojoval stroje a to pc je jen jedno a na něm mydlím ty grafy a telefonáty a tak. Na druhém sedí tzv. picař, který vybavuje vysílání a mydlí mapy. Asi bude vždycky jeden pracovat a dva mu budou utírat pot…naštěstí mám příští týden volno!

  6. Zuzano, obdivuji tě, nová klábosnice – a žádný překlep!A vracím se sem proto, že je dnes v Pátku (u Lidovek) pěkný příběh o myši a jmenuje se (myslím) Cosi. Takže dnes jsem si užila myší dvou!

  7. Technická: "Stávkující myš" je znakem, že v PC "se něco nestíhá". Mimo jiné- optické myši nezřídka pracují lépe na pevných podložkách- obyč. kancelářský papír, na tvrdém, ne lesklý. Pak zkusit taskmanager z Woken. Jde se k němu přes Ctrl+Alt+Delete najednou. Nemít v aplikacích zbytečně spuštěné programy, v procesech se podívat, který "žere nejvíc"- tady ale nemazat nic, to je jen pro machry! Pak ve výkonu sledovat vytížení paměti. Tolik zjednodušeně, pokud tahám vodu v kýblu do Vltavy pod Vyšehradem, tak se omlouvám. Jinak sem chodím, mlčící, čtoucí. Tento postoj je z mnoha ryze osobních důvodů. Jeden z nich je ten, že jsem si vědom obrovské zátěže závazku denně něco napsat- a to se vždy nějak projeví. Další je, že mám poněkud jiný názor na vlastní soukromí- "hi(y)steorická " zkušenost. Taky vím , co je Qantel- našel jsem si! I na hodně stará kolena se člověk učí !

  8. Mirko, tištěné Lidovky neodebírám, přestala jsem číst i "Poslední slovo" (mimo Petra Hrudky :-), je to příjemný a hodný kluk) a ani virtuální už nečtu. Dřív jsem i dost brouzdala na webu IDnes, a dnes už taky ne. Tak ani nevím, že jsem duševně splynula s tématem s Lidovkama. :-)) Musím si to přečíst.bb seniore, moje myš je přesně ta uvedená na obrázku a je laserová. Asi je to jedno, ale myslím si, že podložkou to není. Jsem přesvědčená, že někde je zavrtaný škůdce a nejde vypudit (zapomněla jsem ve svém výčtu i Spy a Destroy, taky nic nenašel, ač ho aktualizuji). Jsem ráda, že chodíte na návštěvu alespoň jako mlčící čtoucí. To co píšu zde na soukromém blogu a pro Vás již překračuje rámec Vašich hodnot pro soukromí, pro mě znamená určitý ventil. Možná, že už jsem v to tak zahleděná zblízka, že mnohdy nevidím nějaký přešlap přes čáru, ale je to deník. Ale jak píšete, každý máme jiný názor a je to tak správně, že si ho neupíráme, jenom vyměňujeme. To je vždycky přínosné.Ještě ke psaní každý den. Ano, má to své výkyvy, bylo by divné, kdybych si myslela, že co zápis to perla :-))). Doufám ale, že přes to všechno sem nechodíte Vy, co sem chodíte z nějaké povinnosti, ale protože Vás to baví. Tedy DOUFÁM!

  9. Mirko, tak jsem tak úplně nesouzněla, protože šlo o myš živou :-))))Zuzko, asi Vám zruší noční, teď jsem se z titulku dozvěděla, že ČT bude v noci spát, že zruší moderované zprávy….

  10. Tedy doufáš správně, my sem chodíme, protože nás baví číst Tvůj deníček. A s tou myší jsi to pochopila také úplně správně :-)).

Zanechat Odpověď

