Úterý 3.11.2009

Ačkoliv si lidi na reklamu stěžují a tvrdí, že je nezajímá, že je příšerná a že je v ničem neovlivňuje, tak já si myslím, že podprahově ovlivňuje. U nás to tedy platí. Přestali jsme kupovat balenou vodu. Tak nějak plíživě. Jedním uchem mě do hlavy padalo našeptávání médií, proč kupovat vodu, když nám teče z kohoutku. Navíc perlivá, i když je jemně perlivá, není zas tak zdravá. Taky je oproti té z kohoutku drahá. Jelikož v poslední době nakupuji převážně sama, tak mě nebaví ta balení tahat z regálu do košíku, z košíku na pás, z pásu do košíku, z košíku do auta, z auta do kuchyně.

Našeptavač našeptává, že voda z kohoutku je daleko kvalitnější než ta balená. Ne, že by při plnění láhví byla až tak nekvalitní, ale skladováním se prý značně zhoršuje. A tak piju vodu z kohoutku. Namlouvám si, že je výborná a také ji točím do prázdné láhve od vody balené, protože bez vody u postele nemohu být. Než jsem takto začala plnit vodu do umělé láhve, vzpomněla jsem si na naše předky, kteří vodu točili do krásných karaf a jednu z nich, co nám stála v rohu na krbové desce jsem také naplnila. Bylo to krásné a zelené zbarvení láhve zaručovalo, že se voda nebude kazit ani působením světelných paprsků. Tento postup s krásnem mi však vydržel jen do doby, kdy jsem urazila ozdobné víko. Karafa, na kráse trochu ukrácená putovala zpět a u mé postele se usadila barbarka umělá…

Actimel. Můj muž začíná každé ráno Actimelem. Už tak dlouho, že by mu měla obchodní firma nějaké ty Actimely dát zdarma. Je jejich věrným odběratelem a konzumentem. Věří v jeho zázračné účinky. Ale proč ne? Když mu chutná a neškodí?

Ale kosmodisk? Tak kosmodisk jen přes mou mrtvolu…

8 thoughts on “Úterý 3.11.2009

  1. Dnes jsem pod jednou pěnou, píšu jen ve fofru. Včera večer dovezl moji švagrovou (právě ovdovělou) její syn z Moravy k nám, aby vyřídili tu tzv. apostilu. V Hodoníně jí řekli, že to musí vyřídit v Praze na Ministerstvu zahr. věcí, ale tam by se nedostali, to za ni vyřídí jakási právnická firma na Vinohradech. Švagrová žila půl života na Moravě a půl v Německu, nemá ponětí o Praze, navíc zdrcená ztrátou manžela, takže musela s ní jet moje žena. Já jsem převzal úlohu postarat se o vaření a jejího syna, jakož i jejího psa. Na Vinohradech však zjistily, že se to dělá na Ministerstvu spravedlnosti na Vyšehradě, tam ale se dověděly, že to je přecjen na Ministerstvu zahraničí na Hradčanech a tam teprve zjistily, že musí mít 100,- Kč kolek a tam jí to konečně potvrdili. Sláva!To všechno by odpadlo kdyby naši idiotští politici měli smlouvu s Německem, tak jako se všemi jinými evropskými zeměmi, o mezinárodních dokladech /viz v tomto případě úmrtní list/. Jsem z toho magor….

  2. Nejdřív k Nadě. To s tou vodou taky na mě začíná plíživě útočit, už ji také tolik nekupujeme (balenou). A když jsem začínala používat myčku nádobí, nevěděla jsem, co do ní kupovat – takže reklama, kterou zrovna k myčkám vysílali, byla mým vodítkem. A určitě to bylo víckrát, kdy mě reklama ovlivnila, ačkoliv to vlastně nechci :-)).A teď k Mirkovi. Vyřizování těchto a podobných věcí je opravdu někdy "na palici". Momentálně – trochu z jiného soudku – reklamujeme vadný napáječ Páje k notebooku, budu muset jet do Prahy, tady mi to nevezmou. Nu, uvidíme, jak pořídím.

  3. Já si také užívám s tím prodloužením ZTP průkazky a počítám ještě budu, ale Mirku Vás kompletně celou rodinu moc lituji. Je to příšerné, co v tak smutné situaci se musí vyřizovat…Mirko, nevím kde jste to kupovali, ale jestli v prodejně v Benešově, tak to tam taky musí k reklamaci přijmout. Je na to zákon. Tvůj obchodní partner je prodejna.

  4. S tou vodou je to určitě tak, že ta z kohoutku je minimálně stejně dobrá jako ta balená. Když jsme byli na dovolené ve Francii, tak si tam všichni kupovali tu drahou balenou vodu, jen já ne. Všichni na mě koukali jako na strašného hazadéra, že prý ve Francii se pije jenom ta voda z těch ledovců. Francouzi jsou v tomhle snobi a my Češi si snad myslíme, že ve Francii mají závanou vodu jako někde v Africe. Přišlo mi to legrační. Můj táta vždycky říkal, že pražská voda mu strašně chutná a pil zásadně vodu z kohoutku.

  5. Aj nás reklama ovplyvnila. Aj keď som vždy vedela, že voda z vodovodu neškodí, až na základe reklamy som si uvedomila, koľko peňazí som preliala hrdlom ovplyvnená výkrikom "Mattoni už není!"Tak pridám ešte jeden môj cestovateľský postreh z Balkánu – od Budapešti cez Belehrad až po Sarajevo, Mostar, Skopje či Prištinu so sebou netreba brať zásoby vody, pitná voda je na každej stanici, v uliciach každého mesta a na nádvoriach všetkých mešít. Odskúšané každoročne!

  6. Já musím říct, že voda v Praze se opravdu hodně zlepšila, ale nebývala taková. Když se natočila, tak ve sklenici bylo vidět jak se zakalila bílým chlórem i tak byla cítit a muselo se počkat až se odestála. Teď je po natočení opravdu čirá a docela dobrá. Jenže je fakt, že do džusu (džus si ředím) je málo platný, dobřejší ta bublinková… :-))Blanko, ty jsi opravdu živý důkaz, že tam všude je voda pitná, nebylo by marný dát na sme článek o pitné vodě ve světě, mimo Balkánu bys mohla napsat i o pražské vodě :-)))…

  7. Maličko přidám k notebooku. On ho kupoval zeť v Praze, ta firma už asi není, rozhodně mi našel, kde by to mohli opravit ještě záručně, volala jsem tam, prý jo, ale musím to dovézt (on mi ale říkal, že měli na webových stránkách, že to doručí). No, já si výlet udělám skoro ráda :-)). teda – normálně bych i jásala, ale dnes mě tak bolí celý člověk, že to s tím jíásáním nepřeháním…

Zanechat Odpověď

