Pátek 6.11.2009

 

Bojím se upadnout. Když upadnu, většinou se něco zkomplikuje. Jednou jsem měla takovou polízanici s kolenem, že to vůbec nevypadalo dobře. Jindy jsem zničila své kalhoty, které jsem nosila jen na velké bubnování.

Včera jsem upadla. Ačkoliv o té díře v chodníku dávno a dávno vím, přesto jsem do ní šlápla a šla na kapotu. Vždycky mě technika pádu překvapí. Chvíli to vypadá, že to ještě ustojím, vyrovnám balanc, ale pak nemilosrdně jdu. Samozřejmě ta váha ten pád umocní. Padla jsem tak divně, že jsem chvíli nebyla možná se zmátožit. Kebulí jsem o zem neudeřila, ale přesto to chvilku vypadalo, že se mi otřásl mozek. Jestli se někdo díval na to, jak se širší paní v černém kabátě válí po zemi na kolenou, opřená o dlaně a nevstává, tak musel mít zážitek. Určitě si říkal. Ty babky nevědí kdy s tím pitím přestat.Vodítko jsem stále držela v ruce, aniž bych si to uvědomovala, naštěstí Ela zůstala stát a trpělivě čekala kdy se zmátožím. Pomalu jsem se vyškrábala na nohy a kulhavě se došourala domů. Kolena pěkně bolela a jedno hned vyskočilo na dvojnásobek.  Po nezbytném zabalení toho zduřelého do osvědčené masti Burow jsem usoudila, že jsem si natolik ublížila, že si plně zasloužím vanilkovou flétničku a později i nějakou tu sušenku. Takové utrpení se musí přeci řádně vykompenzovat. Do rána se ještě přihlásil kotník a nárt, tak se budu  dnešním dnem ploužit s padajícími obinadly. 

Kdyby se dávala cena roku nejstupidnějšímu novinářskému titulku, pak bych se přimlouvala za tento: “Lidé si zvykli na demokracii i když je špinavá”  Ach jo, lidi si zvyknou i na smrt.

Další vypečený titulek: “Barosso si řekl Fischerovi o “nevýrazného” Špidlu.” Jo, jo, politik, který je slušný je prostě nevýrazný…

A naposledy: “Senát v režii lobbistů přihrál miliardy teplárnám.” Jak vypadá takový lobbista? Jaké má lobbistické metody? Pláče, prosí, slibuje? Jaké je potřeba na lobbistu vzdělání? Vrtá mi totiž hlavou, že ty miliardy co jim ten senát přihrál naši příští generaci nezatíží prohloubením dluhu, ale kdyby se přidalo důchodcům, tak to ano.

Musím zjistit odpovědi na otázky, a pokusím se v příštím roce, stát se v senátu lobbistou pro důchodce…

 

Moje vize: “Na obrázku – senátoři hlasují o zvýšení důchodů :-)))”

10 thoughts on “Pátek 6.11.2009

  1. Moc dobrý výraz, Naďo, hodnotím sto body: "…šla jsem na kapotu…" Skoro věřím, že jste upadla schválně, abyste měla vtipnou glosu. Tím ovšem nechci zlehčovat Vaše zranění, které je jistě nepříjemně bolestivé a když už jsem u té bolesti, tak se mi nějak vybavil tento kantorský vtip:Ve sborovně sedí učitel matematiky a drží si hlavu v dlaních. Přichází paní učitelka češtiny a ptá se ho: "A copak je, pane kolego?" Matematik odvětí zkroušeně: "Ale tak mě dnes nějak bolí koule."Češtinářka na to: "Třetí osoba množného čísla – bolejí – pane kolego!"…

  2. Mirku, Mirku…Všimla jsem si, že jste na svůj blog dal odkaz sem na můj deníček. Jste moc hodný, čímpak já se odvděčím? :-)) Právě jsem přečetla článek od Jitky Prokopičové v Pátku, moc hezký, zajímavý, zkrátka skvělý.

  3. No teda, dávej bacha, kapotu máš jen jednu! Mně přišel poštou taky vtip: Potkají se dva. První se ptá: "Co děláš o víkendu?" A druhý: "Práva."

  4. Jo, Zuzko, a co děláš o víkendu ty? :-)))Mirku, tady to není tak uzpůsobené jako na Lidovkách, ale prozkoumám možnosti.

  5. Poutekla jsem od návštěvy k počítači (tento týden je hutný – buď s někým slavím několikrát své narozky, nebo hlídám, nebo něco vyřizuji až v Praze :-)), už jsem byla nadržená na normální povídání (návštěva řeší s mým mužem situaci v zemědělství). Ty pády jsou fakt blbé, já se jich skutečně bojím. Ale ty vtipy, co přidali diskutující, jsou super, tak snad zranění trochu jde stranou, aspoň na chvíli. Zítra budu zase ve Praze, tentokrát mě tam veze náš pan farář autem, jedeme na konvent. Nikdy jsem tam nebyla, obávám se, že je budu rušit (nevydržím sedět, musím po chvíli vykračovat jako ten v Marečkovi, ale jsem zticha :-)). Ale náš sbor mě vyslal. Takže zítra se zase moc k počítači nedostanu. Snad večer. těším se.

  6. Jiří, díky za link, byla jsem nějak líná to hledat, žiju teď bádáním o šetření spotřeby plynu :-)))Zuzko, tak jó, JUPÍ :-)))

Zanechat Odpověď

