Neděle 27.6.2010 – loučení

Pohled do kalendáře mi říká, že se 29.6.1912 narodila ve Lvově (Ukrajina) krásná herečka Vlasta Fabiánová, manželka výborného a laskavého českého herce, Bohumila Záhorského, pro kterou byl měsíc červen asi osudový, protože zemřela 26.6.1991.

26.6.1885 se v Praze narodila věčná filmová maminka a filmová manželka Theodora Pištěka, Antonie Nedošínská.

1.7.1899 se narodil v Plzni nezapomenutelný herec Jindřich Plachta, vl. jménem Jindřich Šolle

a v tento den, v roce 1981 zemřel v Pear Blisson (USA) Jiří Voskovec, který byl nedílnou součástí slavné dvojice V+W

3.7.1940 začaly ve Zlíně 1. filmové žně, na videu (mám nasměrování od Petra Dadáka) už druhé, ty první se na youtube asi nevyskytují

Mimo tyto události ve filmovém světě je jasné, že za čtyři dny začínají prázdniny, což bude mít podstatný vliv na programy televize, tedy že se bude dávat daleko víc repríz, neřku-li jedině reprízy a také v Praze dostane na frak městská doprava a to nejen s dlouhými intervaly, ale i u povrchové dopravy s objížďkami a rozsáhlými výlukami, z důvodů rekonstrukcí tramvajových tratí a komunikací. O to zajímavější mohou být vyhlídkové jízdy tramvají, protože možná pojedou po tratích, o kterých člověk neměl ani tušení.

Dva měsíce prázdnin utečou jako voda v bystřině a zase se o kus přiblíží vánoce a konec roku.

Loučím se s tímto blogem, loučím se s deníkem české babičky a vyrážím za dalším dobrodružstvím na nový blog. O čem tam budu psát? O všem možném, tedy jestli mě ještě vůbec něco napadne. Deník zde zůstane přístupný a tak když se budete chtít podívat o čem jsme to třeba plkali 12. září v roce 2009, není problém to nalistovat. I Vaše fotografie v kočárkovém článku, ve Vámi oblíbených a povedených fotografií v takto nazvaném článku a také ve svatebním článku, zde zůstanou, abyste se mohli potěšit, kdybyste se chtěli pokochat.

Loučím se nerada, jak jsem psala Zuzce – “Zuzko, přidám poslední článek zde a přesunu se na Brut. Jako se vším, je mi to líto. Když jsme vyhazovali sedačku, bylo to, jak když nás opouští dítě :-), prostě ta sedačka byla kusem našeho života.” A dodávám, jako ten blog

A tak,

Nashledanou krokodýle,
nashledanou kajmane,
nashledanou Mr Presley,
ať se vám nic nestane,
žádná láska není věčná,
každá jednou přestane.

Vzhůru do prázdnin a do nových setkání na novém blogu -klik.

brut.wp.cz

8 thoughts on “Neděle 27.6.2010 – loučení

  1. mám rád opouštění, protože vyžaduje rozhodnost a ta mně imponujetak hodně radosti na brutu Vám, Naďo, a zcela nesobecky i nám!!

  2. Já zase na rozdíl od pana Pospíšila loučení nemám rád, když jsem utíkal před režimem do coziny, neřekl jsem to vůbec doma a poslal jsem jin dopis až z Vídně. Tím jsem zamezil jejich strachu "co když tě chytnou a zavřou" a zároveň se tím omezily slzotoky na obou stranách. Takže já se neloučím, jenom prostě obracím list…

  3. Díky chlapci za Vaše komentáře, moc lidí se loučit nepřišlo, ale dnes je tak krásně, že jsou asi všichni ve světě :-))

  4. Já se loučím taky, to jen přes den nebyl čas. A brut jede na plný pecky, takže žádný dlouhý švitoření a šupajdi napsat něco nového :-).

  5. Neviem síce, prečo sa musím s Tebou presúvať kamsi, kde ešte nepozná cestu ani moja čítačka, ale stojíš mi za to opustiť zabehané koľaje a odísť do neznáma.

  6. Jo, Blanko, pán bůh míní a windowslive mění. Namíchli mě, tak se stěhujeme. Jsem ráda, že mě budeš následovat, snad se tam taky zabydlíš. Já si teprve zvykám. Jo a pro svoji čítačku máš i na brutu RSS a to dokonce i na komentáře!

  7. Jooo, stěhování, to je lepší vyhořet! Ale to virtuální stěhování je dobrodružství a já ti závidím, že to takhle krásně umíš! To mě kdyby vyrazili z lidovek, tak se budu horko těžko chytat, ale já mám naštěstí tebe a ty mi když tak poradíš, že jo? To je děsná diskuze tady, ten jeden řádek…ten brut je fakt lepší, jen nevím, proč zrovna brut?

Zanechat Odpověď

