26.10.2010 – To je náhodička

Foto Pavel T.27.6.2010 jsme se spolu rozloučili s tím, že správce blogu windowslive udělal takové změny na blogu, které mně, ani Vám, (způsob komentování) nevyhovovaly. A tak jsem hledala nové přístřeší, kde nám bude lépe. Zalíbil se mi wordpress a tak jsem se tam přestěhovala. Zapíchla jsem deníček a zvolila jinou formu komunikace. Pár měsíců tedy píši jinak.

Jaké bylo mé překvapení, když se mi ozval správce blogu windowslive, že se budou u nich blogy rušit a že máme možnost si vše co jsme u nich napsali zazálohovat a navíc převést jen pár kliknutími na web wordpress. A tak jsem párkrát klikla, pak se zlobila s přihlašováním a jsem zde. Záhlaví je prozatímní, než něco vymyslím a nebo taky ne, to podle toho, co si spolu domluvíme.

Všem dávám tuto otázku:

Mám pokračovat na brut blogu nebo mám obnovit na wordpress  deník české babičky?

Tak raďte, do toho! Podobný text je na brut blogu.

3 thoughts on “26.10.2010 – To je náhodička

Zanechat Odpověď

