Račte dál!

Tak jsem tady zase zpátky. Je to zde jako po rekonstrukci, ještě vše není tak úplně dokončeno, všechno září novotou, tedy skoro všechno, jen já jsem stará. Rekonstrukce by mně nepomohla. Utěšuju se tím, že na některých objektech je patina příjemná a přirozená. Nakonec, Vy mě nevidíte, máte o mně jen své představy a Ti co mě viděli, nejsou nijak šokovaní, i když si mě představovali jinak. Jsem mizerný údržbář, tělocvik, lifting, liposukce aj. vymoženosti nového století, tak o těch jen čtu a prohlížím si vylepšené ženské, které někdy vypadají hůř než před úpravou. Já jsem se se svým zevnějškem zatím smířila, nevylučuji, že v budoucnu nepohnu tou hmotou směrem dolů, ale zatím zůstává vše při starém. I to, že jsem se zase zapovídala a od stěhování lehce přešla ke svému zevnějšku.

Tak vítejte u české babičky, to jsem vlastně chtěla říct, hned na začátku a taky to, že už Vás vyhlížím.

Už Vás vyhlížím!

27 thoughts on “Račte dál!

  1. Uf, jsem tady. Trochu jsem zakufrovala, ale nakonec jsem se našla a dokonce tady na mě čeká už vyplněné záhlaví pro nový komentář. Pro mě je tady všechno nové a neokoukané a proto se těším na další návštěvu. Hezkou sobotu, Naďo! 😀

  2. Ahoj , nechtěla bys ses dneska ke mě kouknout ?? .. I tedka :)).. Ona dneska od 18:00 do 19:30 je u mě párty :)) .. Tak se můžeš stavit .. a ted v 10:00tam bude jedna soutěž :)) ..

  3. Takže pachatel se vrací na místo … Už jsem si Tě dala do RSS, tak Tě budu chodit navštěvovat sem. M.
    P.S. Ještě ke hřbitovům. V Pátku (příloha LN) je krásná hrobka z Olšan, kterou dělali dva velcí frajeři – Kotěra a Štursa. Jsem asi trochu morbidní, ale na hřbitovech fakt nacházím hafo krásy …

  4. Ahoj Naďo! Chvíli jsem tápala která ty jsi, ale po přečtení tvých dalších článků jsem se již zorientovala.
    Také neřeším svou postavu. Jsem jaká jsem. Jen hlídám, aby to nešlo nahoru (myslím váha) a šmytec. Chodím pravidelně k holiči a to je asi vše. Na liposukci by mě nedostal ani párem volů, natož jiným způsobem. 😀 Injekční stříkačka mě děsí a botox bych si nedala píchnout ani za nic. To je pro mladé holky.
    Červánky také nevídám, protože většinou chrním do bílého dne. Nevím, co mě dnes vyhnalo z postele. Ale vypadaly pěkně. 🙂 Západy slunce u mě taky skoro nenajdeš. To už jsem dávno zalezlá doma. Možná, kdyby byla nějaká kamarádka, která by mě vytáhla ven.
    Přeji ti, aby ti tento blog dělal jen radost! 🙂 Když už s tím předešlým byla taková štrapáce.
    Přeji i krásný víkend! 🙂

  5. * Jarko, docela hezky si se sebou rozumíš, nakonec nač čekat na někoho kdo ti palec klikne, no ne? Jsem ráda, že jsi na moji novou adresu trefila.

    * tapusko-tapuso, nakouknu k tobě ráda.

    * Mirko máme to úplně stejné.

    * Děkuji Ti Jarmilo, určitě bude, když si se mnou přijdeš, a ostatní také, někdy popovídat.

    * Mirku, nedá se nic dělat. Musíte zvážit, zda je to pro Vás ještě únosné, chodit číst můj blog.

  6. * tapuska-tapusa, já myslím, že pozveme Karolínu (vnučku), já mám nějakou práci, možná se jí u tebe bude líbit :-). Děkuji Ti za pozvání!

    * tak dobře, Pavle, děkuji 🙂

  7. Zkusím okomentovat, jestli to půjde (vyžaduje to zde email, chci to zkusit bez něho).
    Tuhle stránku si samozřejmě zaarchívuju a určitě sem budu chodit! Na blogy většinou chodím hlavně kvůli obsahu, nějaký vzhled beru jako bonus. 🙂
    K fotečce zde přiložené můžu jen říct, že onen vyhlížitel a střešní tůrista je odvážný. Mně by se zatočila šiška a ze střechy bych byla rázem pod střechou…
    Nadi, pěkné blogování, určitě sem zajdu zas!
    (Email to zuřivě vyžaduje, proč?)

  8. Ahojky Nadi, mně je jedno, kde budeš písat svoje článečky, já přijdu ráda tam i tam 🙂 znám tě krátce a líbí se mi u tebe a tak ráda přijdu popindáčkovat „k české babičce“ 🙂
    Měj krásný den a k otázce u mně na komentáře – v nastavení dáš skrýt komentář a vidíš jen ty, co ti kdo písnul. Protože je tam nedělní veselí, tak aby případní hráči „neopisovali“ 🙂 tak je nastveno. Večer komentáře pustím a bude tam vše, co kdo písnul 🙂
    Město, moře…hrajeme stejně jako ty, ale zde je to trochu pomíchané, aby to nebylo tak jednotvárné … 🙂

  9. Naďo, prosím, mějte se mnou strpení, já se teprve orientuji. Najednou jsem se nějak (?) octl ve fotografiích Vysokého Mýta, mimochodem velice zajímavých, a tam jsem si přečetl odkaz: nahlásit problémy vlastníkovi.
    Tudíž, poslušně hlásím: Nad fotkou vlevo je číslo fotky 1-48, zatímco dole vpravo je zobrazení č. – ovšem toto číslo se opakuje třeba 5x totéž u různých snímků, čili patrně nemá žádný význam (jak jsem si bystře vydedukoval).
    Ale, běda, za fotografií č. 48 je ještě celá spousta fotografií a ty všechny mají č. 48, a to mě zmátlo! Jsou to vesměs samé krásné obrázky a bylo by fajn, kdyby pod nimi stálo, aspoň stručně co to je? Moc by mne (a jistě nejen mne) to zajímalo.
    Nemohla byste to tam nějak doplnit?…

    • Mirku, nevím kde a jak jste se to octl. Vpravo v menu jsem dnes přetáhla soubor fotografií Vysokého Mýta z úložiště fotografií „Picasa“. Snažila jsem se o zobrazení ve formě prezentace (fotografie jdou jedna za druhou bez klikání), ale nešlo mi to. Já když kliknu na foto, tak mi odkaz: „nahlásit problémy“ nevyjíždí. Jestli ještě někomu jinému než Vám, nechť mi to zde napíše.

      Proč je v Picasa u „Zobrazení“ jiná číslice nevím, možná to bude vědět někdo, kdo jejich stránky pro uložení fotografií zná. Já tam tak moc nechodím.
      Za fotografií č. 48 mně jiné fotografie pod stejným číslem 48 už žádné nevyjíždějí. Nevím jaký máte prohlížeč, který by zkresloval výběr nebo čím to může být.

      Myslím si, že popis fotografií by něco říkal akorát rodákům, protože když pod foto napíšu např. Merglák, tak Vám to asi stejně nic neřekne.

      I já jsem na tomto webu momentálně v průzkumu co vše umí, snažím se ho nakrmit informacemi a úpravami, ještě nevím co všechno umí a umí toho hodně. Nemám taky už na to moc času, protože jsem momentálně doma zaměstnaná na 24hodinovou dobu jako zdravotní sestra, sanitárka, pradlena, kuchařka, zásobovatelka, uklizečka společnice u ležícího pacienta, vyvenčovatelka psa, občasná hlídačka Natálky a já nevím co všechno ještě.

      Blog je mojí zálibou, kterou můžu při všech těch výše uvedených činnostech provozovat, ale tak zvaně přerušovaně nebo-li odskokově od povinností, takže vše je ve stavu pomalého zrodu.

      Přeji Vám hezkou neděli, Mirku.

  10. Hezké pondělní ráno Nadi, tak jsem trochu početla a ještě malinko k tvému „hodnocení“ – ani já nejsem zastánce nějakých úprav na těle, myslím, že není nad přirozenost. Člověk se nehodnotí jen podle zevnějšku, ale podle toho jaký je, jak se chová, jak je vstřícný a přátelský. Alespoň já to tak mám a moje zkušenost, neboť s děvčaty pracuji je, že ty kulatější jsou většinou veselejší a netrpí tolik depresemi 🙂
    Takže pokud nás nějaké kilečko trápí navíc, je dobře kvůli zdraví s ním „zatočit“, ale nic drasticky – přirozeně a většinou stačí přestat mlsat a začít se trochu hýbat 🙂
    Pěkný týden v „v české babičce“ 🙂

  11. u babičky! Je to tady takový příjemný, doufám, že tu opravdu vydržíš a že se ti tu bude dařit, potažmo i nám, návštěvníkům! p.s. ty faklt umíš vybírat super fotky!

  12. Dobrý den vespolek!
    Zdravím, protože jsem tu ještě nebyl. Marně jsem se nejdřív dobýval na Windows poskytovatele i když jsem měl účet a mail. Chodil jsem až na Brut.
    A vidím, že dokonce je tu vidět souvislost příspěvků a odpovědí!

Zanechat Odpověď

