Co je asi čeká, co je asi nemine …

DSC08572 Dnes je pátek, vánoční večírky podniků pro zaměstnance a zábavy jsou na programu dne, tedy spíše večera. Katce jsem před jejím odchodem řekla, že jí to moc sluší, Kristýně jsem řekla, že je krásná a budete se divit, měla jsem a mám pravdu. To tak prostě babičky mají, že jejich děti a vnučky(ci) jsou nejkrásnější, nejchytřejší a nejmilejší. Já doma platím za Františku z módní policie na Blesku (?) a jsem tázána na názor, zda se hodí k sobě to či ono a zda tyhle kalhoty nebo jiné. Dnes jsem právě rozhodovala o těch kalhotách s ohledem na vysoké kozačky a o pásku, zda ten s mašlí nebo kováním.

Někdy je mi poradní hlas k ničemu, protože když Kristýně řeknu, že má na sobě moc blýskavých věcí, že může rovnou do střelnice, tak mě s libým úsměvem odmávne, že jsem tentokráte mimo, a odkvačí za zábavou, ach jo, moc blýskavá. Zato Karolína, tak ta se na nic neptá, jen ona ví, co k sobě pasuje. Budiž řečeno, že ona ještě za zábavou nechodí, chodí zatím jen do školy. Ráda si hraje na modelku a fotí sama sebe v různých modelech, které na sebe navěsí. Všechno by bylo dobré, jen ty „ksichty“ co začala dělat, mě tejraj. Pusu do kačeří podoby Agáty Hanychové, obzvláště nesnáším. Snad jí to brzy pustí.

 

Nejmladší Natálka ví také nejlíp, co se nosí a co jí sluší, se svým vkusem se vůbec nesnažím cokoliv připomínkovat. Základ pro parádu je sukně – hlavně sukně a hlavně sukně, co se točí nebo má alespoň kanýr. Barva růžová je pro ni nejvhodnější, ač by mohla mít pestřejší výběr. Také růžové baletní trikoté je pro ni nejparádnější kus.

Vzpomínám na sebe, že i já jsem byla od mala vyhlášená parádnice, bylo to o mě známo v celém domě, dokonce jsem nevyšla s odpadkama do popelnice ( na dvoře!!!), aniž bych nebyla „řádně“ upravená, co kdybych někoho na schodech potkala. Myslím si, že se s tím člověk už rodí. Se smyslem pro estetiku, se smyslem pro proporce. Znala jsem a znám některé krásné ženy, které ať na sebe vezmou, co chtějí, ve všem vypadají jako … no mám pro to výraz, ale domovnice by se mohly naštvat. Tak dobře, jako domovnice ze třicátých let.

Kristýna má ideální výšku (s mírnou úpravou postavy) modelky, modelka nebude. Má jiné cíle, které já moc a moc podporuji, jsem zvědavá, zda se je podaří uskutečnit. Karolínu si jako modelku představit umím, ale ne na dlouho, jen na krátký čas. Jinak je pro mě její budoucnost záhadou. A Natálka, tam je to jasný, sejdeme se v divadle na baletním představení. V hlavní roli Odety a Odýlie tančí …

Karty vykládat neumím, takže nemůžu říct, co je čeká, co je nemine, jen doufám a přeji jim, aby byly šťastné …

 

natalkar 006

24 thoughts on “Co je asi čeká, co je asi nemine …

  1. teeeda, to jsou takový kočky! A jsou ti strašně podobný! Je to radost, mít plný dům takových parádnic. Pozdravuj je a vyřiď jim, že jim to fakt sluší a že tě mají poslouchat! Mají totiž bezva babičku a ta má vždycky pravdu!

  2. Naďo, zase se Vám povedlo mne docela zmást. Píšete o třech dívkách jmenovitě: Katka, Kristýnka a Natálka, ALE na fotkách jsou čtyři! Nic nechápu…

    • Mirku, jste nepozorný čtenář, vynechal jste Karolínu. Katka – dcera, na fotech není (mám to zakázané!). Na 1. fotu – Karolína, Kristýna, na fotu dole – Karolína, Natálka)

      • Naďo, děkuji sice za odpověď, ale zatím mám pouze jasno v Katce a Natálce, protože jestli jste jména Karolíny a Kristýny napsala správně, tj. v pořadí jak jsou na fotkách od leva, pak by musela ta Karolínka mít jednou krátké blond vlasy a jednou dlouhé hnědé.
        Čili z toho dedukuji, že Kristýna je ta blond v pozadí, Karolína se kření a na druhé fotce se směje…?
        Není to důkaz, že nad Vaší tvorbou hluboce dumám?

        • Milý Mirku, dovolím si „odpovědět“ za Naďu. Neberte to prosím jako nehoráznou opovážlivost vstupovat Vám do příspěvků. Sice to na fotkách vypadá, že holčičky jsou 4,ale v porovnání podob mi vychází,že na první fotce ta blond v pozadí není Kritýna, ale právě Karolína (stažené vlasy, proto vypadá jakoby s krátkýmy) a se sklenkou v popředí je Kristýna. Na druhé fotce vlevo opět Karolína, tentokráte vlasy rozpuštěné a nejmladší Natálka.Tak teď jsem zvědavý na Nadin verdikt, jelikož my chlapi v tom budeme mít asi trochu zmatek. 😀

          • Správně, velmi správně, Pavle, děkuji za poskytnuté vysvětlení. Já si myslím, že Mirek mě akorát prudí, že neobdržel přesný popis fotek, ale nešť, ono se to podá :-))

  3. Hezké počteníčko. Tak aspoň vím, co mě v budoucnu ještě čeká. I když já spíš budu řešit s vnukem takový ty klučičí blbosti.Na to mám však ještě dost času, vnoučkovi je právě dnes teprve 8 měsíců.Jestli budu mít vnučku nebo vnučky, tak ať takové krásné starosti mají babičky, my dědečkové těm holčičím věcem přece nerozumíme. 😀

    • Nechce se mi věřit, že tak mladý kluk má už vnoučka, ale děti se neptají v kolika letech z nás udělají babičky a dědečky. K vnoučkovi gratuluju, myslím, že si spolu užijete mužských radostí ažaž a to je bezvadný.

  4. To jsou princezny! Obě se chtějí líbit, je to vidět už na oblékání a parádění – ta mladší barevné korálky a kytičkované šatičky, ta starší čelenku ve vlasech a stylové triko. Dokonce náramky na rukou! A je to moc pěkná usměvavá holka. Myslím, že jsi na ně oprávněně pyšná!

      • Dívala jsem se znovu na fotky i na komentáře, díky za vysvětlení!
        Mladé holky se chtějí líbit – a proč ne? To je přece normální. Taky jsem se čančala. Zato dnes se odbývám… což taky není dobře.
        Ale na svém názoru z prvního komentáře trvám i nadále – jsou to princezny a moc jim to sluší! 🙂

  5. Moje mladší dcera Rozárka je také doslova posedlá růžovou v jakémkoli odstínu – od takové té sladce jogurtové přes pink až po studenou do fialova.
    Nedávno jsem někde četla, že růžová barva prý vymývá dívkám mozek a vnucuje jim „genderové stereotypy“. No, je teda fakt, že když se v hračkářství projdů kolem regálů barvín a My LIttle poníků, mám růžové plné zuby…

    • Já nevím, Barboro, ale reklama je mocná čarodějnice, o poníky a barbíny se u Natálky přímo zakopává. Doufám, že mozek jim ta růžová nevymeje, když se mezi to šoupne nějaké to čtení knížek a zpívání 🙂

  6. Naďo, máš tu ženskou partu opravdu půvabnou. Už jsem se chlubilav posledním komentáři u svého článku, ale pro tebe extra :-):
    Včera na věnečku naší nejmladší dcery Páji mě jedna její profesorka s úsměvem a patřičnou gestikulací sdělila, že se nám ten „trojboj“ skutečně poved´. Byl tam totiž i 34letý syn Ondřej a 35letá dcera Petra (a ty také učila). Tak to jsem se nadýmala pýchou …

  7. O holčičí parádění jsem byla ochuzená. Mám dva kluky a i když ten mladší na parádu dbá, mašliky a berušky do vlasů nikdy nechtěl. 😀 Pravda mám i vnučku, ale to byla holčička, kterou panenky a sukýnky, nikdy nezajímaly, tak zase nic. 🙂 Tvoje vnučky jsou Naďo, opravdu kočky, manekýnky by mohly být klidně všechny. 🙂 Pobavila jsem se nad komentářem Mirka, je vidět, že tvoje článečky nebere na lehkou váhu a zevrubně je studuje. 😀 🙂

    • S klukama to mají zase dobré tatínkové, užijí si po svém. Tedy já jsem se s Katkou vyřádila dost, bavilo mě na ní šít, plést, zkrátka jako s panenkou :-), no a to jsi Jarko přišla, ale není všem dnům konec, třeba Tě ještě nějaká vnučka čeká 🙂

  8. Ach ty ženy… Ještě že jsem rodu středního, mám huňatý kožíšek na každé roční období a tohle Dylena „blýskavé/křiklavé/vyzívavé mne trápit nemusí, milá Babičko!
    Máš to určitě hodné vnučky. Já mám hodnou babičku také, na Alfě tři. Hned bych jí mělo jít navštívit, když si mi to tak hezky připomněla, viď? :))

Zanechat Odpověď

