Vánoční přání

Všem milým hostům na tomto blogu přeji krásné a spokojené Vánoce.

30 thoughts on “Vánoční přání

    • Díky. Vybírala jsem na youtube verzi pro svůj blog a musím říct, že tato, co jsem zvolila je mi nejbližší. Ani umělci zvučných jmen mi nepadli do noty. Proč, to je nasnadě.

  1. Ahoj Naďa, ďakujem a Tebe poprajem ešte individuálne. Rada by som tu však zapriala príjemné prežitie vianočných sviatkov mojim spoludiskutujúcim, čitateľom denníka jednej dobre píšucej českej babičky.

  2. Nadi, přeji také krásné prožití vánočních svátků, hlavně zdraví a lásku, všem milé dárečky a krásnou „Tichou noc“ 🙂

  3. Ahoj Naďo, přidávám se s přáním krásných Vánoc, ať na Štědrý den nikomu nazaskočí kostička z kapříka, přeji ti, aby jsi pod stromečkem našla všechno o co sis Ježíškovi napsala a hlavně, aby na tvém pohádkovém gauči bylo pro vás všechny dost místa a užili jste si ten vánoční čas u čajíčku, cukroví a hezkých pohádek. 😀

  4. Děkuji za milé přání. Pro všechny zde bydlící také přidávám přání požehnaných svátků vánočních a v novém roce dobré dny …

  5. Milá Naďo, děkuji za přání a také ti přeji klidné prožití svátků vánočních, splnění všech přání a do Nového roku hlavně hodně štěstí a zdraví. 🙂

  6. i já přeju tobě a všem, co se schází na tvém blogu, krásné a klidné svátky, no a myslím, že zdraví a láska jsou nejdůležitější! Takže toho co nejvíc!

  7. Děkuji zarox21, Heleno. Oto, díky za hezké video, potěšilo mě a doufám potěší i ostatní. Tady na blogu je fajn, že jde vkládat do komentářů videa.

  8. Já se také přidávám ke všem ostatním a přeji Ti Naďo klidné prožití Vánoc. Samozřejmě přání patří i všem návštevníkům Tvého bezva blogu.

    • Nejsem žádný kouzelník se slovy a raději vše projevuji hudbou, proto si dovolím i já přidat jedno videopřání.Ono se spíše jedná jen o vánoční píseň doplněnou titulky a fotkami.

    • Dědo Chloupku děkuji za křehký dárek, jestli to nebyla ta exkluzivní sada vín z Vinia, tak tedy nevím, jdu se podívat k malému chlupáčovi 🙂

  9. No a já starej dědek nechci zůstat pozadu a přeju Tobě Nadi a i všem, kteří ti tak hezky píší opravdu hezké a požehnané Vánoce. A aby taTichá noc nebyla jen záležitostí Vánoc, ale celého příštího roku.
    Moc zdraví Honza z Ostrova Vancouver.

  10. Honzo, děkuji Ti, máš nesplnitelné přání, ale zase, můžeme se těšit zase za rok, že se tichá noc, svatá noc zase objeví … Hezky si v kruhu rodinném užívej vánoční pohody.

  11. Nadi, přeji ti hezké a spokojené svátky, bez nehod a malérů, s dobrou náladou a pohodou. Taky nějakou tu padající hvězdu, která ti splní tajné přání, úsměv na tváři a zdraví i do dalšího roku.
    Krásné vánoce!

  12. Vánoční tichá noc………
    “ Toto je na mne moc “ !
    ( rozčilen Swatozslaff Rzerzicha )
    “ někdo tu huláká do ticha
    a ruší tak lidem siestu “ !
    ….. letmo se podíval na cestu,
    jež vine se kolmo od parku…….

    … kdosi mu nabízí kořalku !

    ……“ Leopoldt je to …… Neherra !
    abstinuji sic od včera,
    však nelze mi odmítnout nabídku “ !
    dvě láhve vypity ….. bez zbytku !

    Ponocný Schouszt jde na hlídku : ….

    “ Neřvěte tam … vy dobytku ,
    jak ve prasečím… ve chlívci “ !

    … Tichou noc ruší dva opilci ….

Zanechat Odpověď

