Anketa a přestěhování Emilky

Oznamuje se všem návštěvníkům tohoto blogu, že Emilka Aberlová má svůj blog. Frekvence jejích příspěvků se zvýšila, takže bychom se zde strkaly. Všichni Ti, kteří jste zde její příspěvky rádi četli, pak si vezměte do svých oblíbených její RSS, které je zde – klik: a návštěvy k ní, také směřujte na uvedený odkaz. Učiňte tak ihned, na blogu má svůj první, bezvadný článek.
Ještě než poběžíte za ní, klikněte prosím v anketě na odpověď na danou otázku. Děkuji Vám.

17 thoughts on “Anketa a přestěhování Emilky

  1. Ještě kdybych věděla, jak mám v té anketě zahlasovat. 😀 Myslím si, že smysl pro humor mám, ale to si pravděpodobně o sobě myslíme všichni. Každopádně, se moc ráda směju a pokud možno, každý den. 😀

  2. Napadlo mne to bez nápovědy (dělá se to tak u některých testů), klikla jsem a na Emilku se také mrknu. Píšete obě moc pěkně, vtipně , náměty jsou mi moc blízké…

  3. Tak nevím, proč tam byl již předem napsán můj email- budu možná za troubu, protože tam má být přece jméno. No nevadí, stalo se. 🙂

Zanechat Odpověď

