Jen pro Vás, ode mne!

Ó jaké štěstí nás dnes navštívilo! Už obálka slibovala, že půjde o cosi neobvyklého. Že by nějaký můj ctitel? Nebo mužova ctitelka? Ó jaká romantika, dopis nebyl poslán poštou, byl do schránky přinesen nějakou osobou. Koukala jsem na to jak zjara. Je to vůbec pro nás? Jsme zde tři rodiny … Situace se jevila trochu podobně, jako ve filmu “Nejlepší člověk” (obsah filmu dle stránky CSFD – Obyvatele městečka Pětice vzruší záhadná zásilka, která má být doručena nejlepšímu člověku v obci. Na titul nejlepšího člověka si samozřejmě dělají nároky všichni členové městské rady.) Jenže u nás se nikdo o takový dopis nepral, žádné nároky nikdo nevznášel, ale přesto byl tajemný.

Tak jsem se chopila té zodpovědnosti a dopis jsem otevřela. Týjovka, jakživ jsem neslyšela jméno, které bylo dole uvedeno. Četla jsem dopis a zírala, že někdo ví, že v tomto jistém domku žijí důchodci a že jen pro nás, od něj  nám poskytuje informace o důchodcovském ráji. Považte, za celé ušušlené 2000 Kč, holý měsíční nájem, toť ráj pro důchodce v Itálii. No, neberte takovou příležitost. Jen škoda, že se zde nemluví o dalších a to už ne holých, ale asi pěkně chlupatých nákladech. Obzvláště lákavý je popis na druhé straně psaní, (Vy ani nemusíte otáčet) kdy se důchodci budou mít jak na obláčku.

Další část se prezentovala ve stejném duchu, bylo toho 6 listů oboustranně popsaných, pokaždé jsem poslechla rady a když prosil, tak jsem list otočila. Na dalších stránkách mimo toho ráje byly údaje o zájezdech jejich cenách a jméno cestovky, která zájezdy pořádá. Dokonce na konci byla nabídka na zájezd o Silvestru a Novém roce, cituji: “Netradiční oslava poslední ho (přesně opsáno) večera v roce spojená s ohňostrojem a bujarou zábavou.” Bože, kdy já byla naposledy na nějaké bujaré zábavě a zde se mi to nabízí s polopenzí a ubytováním v hotelu Luisa vč. dopravy za ušušlených    6 400 Kč.

Jsem strašně nevděčná osoba a kontakt s pánem z penzionu, z pokoje 10/11/1, nenavážu. Chudák a tak se snažil,tolik listů papírů popsal, to jsou dneska lidi, nabízí se jim takové štěstí a oni jím pohrdnou.

Zde fotodokumentace, ale jen částečná. V případě zájmu o další zájezdy, termíny a ceny si napište přímo na adresu do penzionu. Jsem líná to skenovat 🙂

adina_0001

adina

adina_0002

adina_0006

 

 

adina_0004

adina_0005

Miska mlíčka pro Fredyho: Byl jeden pán, nebyl to kmán, byl to pěkný vykuk, zmatek kolem něj vypuk!

40 thoughts on “Jen pro Vás, ode mne!

  1. No to čumim! 😀 Myslela jsem, že to bude nějaký reklamní tiskopis, kterých dostáváme do schránek desítky a ono je to psané růčo. Vůbec nevím, co si o tom mám myslet. ??? V každém případku, ti přeji, lehkou volbu. 😀

  2. Kurnik šopa, to je šupa (nejen Fredy umí veršovat :-).
    Ale trochu mě to i vyděsilo. Jako před chvílí počítač – cosi si prohlížím, zavřu to – a na stránce nikoliv „monitor“, ale nabídka na nějakou hru online. Nechápu, kde se to tam vetřelo! Navíc Pája chce spát, tak mažu z pokoje. Zítra dopo se snad k počítači dostanu a uvidíme, co se bude dít.

  3. Jen nejdřív malá reakce pro Mirku. To co na vás vyskočilo, bylo tzv. vyskakovací okno.To reklamy rády dělají.Dá se to nastavit v prohlížeči (zakázat vyskakovací okna) 🙂 To by jeden vyskočil z kůže.

  4. Tak a teď k zajímavé nabídce. To je ale vykuk ten panáček. Hezky vás láká. Asi ho bolela pěkně ručička od toho psaní. Kdyby to měl pacholek aspoň trochu úhledně napsané!!! Grrrr, stará profesionální deformace…..
    Tak už se těšíš k moři? 😀 S ručně psaným „letákem“ lákajícím na dovolenou jsem se tedy ještě nesetkal. Jedno se mu musí nechat, je to originální. 😉

  5. No já jen zírám! Tohle muselo dát práce, napsat takové dlouhé říkání ručně a místy i čitelně. Musí to být dobrý cvok, když myslí, že mu na to někdo skočí.

  6. To koukáte, co? Já taky koukala 🙂 🙂 🙂 to by mě zajímalo, jestli někdo má stejnou zkušenost. Bez pošty a růčo napsaný … Kdyby to byl fór, tak by to nebylo na 6ti listech 🙂

  7. Naděnko,doufám,že se žádný důchodce nenechá nalákat..někdo potřebuje nutně a rychle peníze.
    Co se týče hry na monitoru,objevila se dnes večer i na našem pc.Doporučuji nehrát!!!!!!!!!! Muž si nedávno také něco zahrál a v dobré víře zaslal svým mobilem odpověď formou sms.A hned byl o 300,- kč chudší.Byl pomalu na infarkt.Pěkný večer.Anna.

    • Anno, na internetu zásadně neplatím kartou, objednávám jen přes renomované firmy, neuvádím svoji adresu veřejně a sms také nic neplatím, ani do žádné soutěže jsem sms neposílala. Jinak jsem na sebe vykecala skoro všechno 🙂 Sms jen na živelné katastrofy.

  8. panečku, musíte mít silnou náturu, odmítnout t a k h l e bezva nabídku 🙂 rovnou se přestěhovat – není divu, že shání tolik profesí 😉 jak by se tam asi z českého důchodu žilo? pokud pominu, že hotel Jole je v Itálii a nikoli Mexiko – ani na zájezdy Vás nenalákal, chudák. Fakt je, že webovky existují, oficiálně. Třeba si takto někdo představuje prodej zájezdů 😆

  9. Líbí se mi obrat „Lehkou volbu“ (hezky by znělo i „budiž ti volba lehká“) a pak ty směrové šipky „otoč“.
    Parádní marketingový tah (na bránu).
    Už sis nechala udělat grafologický rozbor?

    Užívej si totálně všeho!

  10. Ten člověk musel trochu zaspat … I v dobách nepočítačových by to muselo vzbudit podezření … Snad mu bude případná soudní obsílka též lehká … 🙂

  11. *Jolano, nevím jestli se najde člověk, který by to prubnul, snad ani naivní děcko by do toho nešlo …
    * Pavle, hezký, co?
    * zarox 🙂 🙂 🙂

  12. Opravdu záhadný dopis od záhadného člověka, který má můj obdiv nad tím, že napsal tolik listů ručně! To by mne asi položilo! V nabídce postrádám Evu a Vaška! Nebo jsem je přehlédla? Musel to napsat nějaký filuta, můj obdiv má také řidič důchodce ( jeden ). Nabídka je neodolatelná!! Jedem!

  13. Tak jsem se trochu nad tím fenoménem zahloubal, Naďo, a zjistil jsem následující: ta cestovní kancelář Evy Šulcové skutečně existuje, a dále dedukuji: Evička sama by si takovouto ptákovinu nevymyslela, jako podnikatelka má jistě aspoň trochu soudnosti. Ale asi má doma Jóžina, pubertálního, poněkud retardovaného synka, který z dlouhé chvíle píše takovéto slátaniny z radosti nad tím, že se jeho učitelce ve zvláštní škole podařilo ho naučit, již ve věku 15-ti let, číst a psát, zatím ovšem jenom hůlkové písmo…

  14. Okouzlilo mě ruční zpracování.
    Muselo to dát práci! Mně by upadla ruka…
    Ale to je asi tak všechno. Tyto šikovné letáky by nejspíš skončily ne v důchodovském ráji, ale v útrobách našich rozžhavených kamen…
    Nebrat!

  15. “ Zdánlivě slušný pán !
    … nebyl to žádný kmán,
    vyholen, v teplácích oblečen,
    tem muž, ten byl ale vypečen !

    …. vskutku, byl pěkný vykuk !
    Ten zmatek, co kolem něj vypuk !
    Zničil nám produkci …. pěkný szracz !

    chyťte jej ať víme co je zač “ !

    …. křičí cirkusu ředitel

    Stíhán je Hugo Phullphytell !

    “ Co provedlo to jelito “ ?

    “ Vypustil plyny, až šapito
    o půl metru se nadzvedlo “ !

    “ To se mu ale povedlo “ !
    ( neznámý muž pravil s chechotem )
    …… tu z kalhot mu zaznělo rachotem ….

    …. a rovněž prchá… ( ? ? ) Robertt Mikka !
    “ ten darebák měl tu společníka “ !
    “ Práskni ho “ ! ……. muž uhnul před výstřelem,

    ….. prchá před klauny a krotitelem !

  16. “ Zdánlivě slušný pán !
    Nebyl to žádný kmán,
    v čistých teplácích oblečen,
    …. ten muž byl ale vypečen !

    Vskutku byl pěkný vykuk !
    Ten zmatek, co kolem něn vypuk !

    ….. zničil nám produkci … pěkný szracz ! !
    Chyťte jej ať víme co je zač “ !

    …. křičí cirkusu ředitel

    Stíhán je Hugo Pullpythell !

    “ Co provedlo to jelito “ ?

    “ Vypustil plyny, až šapito
    o půl metru se nadzvedlo “ !

    “ To se mu ale povedlo “ !
    … neznámý muž pravil s chechotem
    … tu z kalhot mu zaznělo rachotem,
    a na útěk dal se Robertt Mikka !

    “ Ten holomek měl tu společníka “ !

    “ Práskni ho “ ! ! … muž uhnul před výstřelem
    ….. prchá před klauny a krotitelem !

    • Nevím jak kde funguje Kaufland, ale zde tak, že je lepší než Hypernova, nikoliv však kvůli cenám, ale kvůli kvalitnějšímu zboží. Fakt!!!

  17. K tomu odkazu v komentu, napsalo to Přístup byl bohužel odmítnut pro překročení časového limitu nebo změnu IP adresy.
    Klíč pro generování výpisu není platný!
    Prosím opakujte vyhledávací dotaz.

  18. Omlouvám se, při zadávání linku na obrázky mi vypadlo na konci písmenko g u druhého a najíždí to na můj blog s tím, že soubor neexistuje. Zde je nový odkaz už na konci s příponou .jpg

  19. * Pavle, ve 14.54 (viz nahoře můj příspěvek) jsem ji taky našla 🙂

    * Jarko Jar. nevím co se dělo, někdy se ty blogy takto šprcnou, mně se to na stránkách http://www.blog.cz taky stává, buďto to opakuji až se to chytne, nebo je to nějaký výpadek serveru a později se vracím a píši znovu …

  20. Já bych mu na Spořilov alespoň ze slušnosti odepsala, poděkovala za nabídku a tak…Napsala bych to propiskou a dala bych si s tím fakt práci. 🙂

  21. Dobry vecer vsem,
    pan Hala „DJ ESPERO“ je opravdu nas klient.
    Je to moc hodny clovek, svuj kufrik s CD si opravdu kazdorocne do Caorle vozi s prosbou, zda by mohl alespon jeden vecer usporadat na hotelu „diskoteku“ 🙂 Zatim jsme mu povolili poustet si sve hity pouze na pokoji a tak tomu i zustane.
    Moc se omlouvame vsem, kteri jeho rucne psane „super nabidky pro duchodce“ dostali do svych schranek.
    Je fakt, ze nas pan Hala o sireni propagace nasi cestovni kancelare informoval, ale jakym zpusobem toto cini, jsme se dozvedeli az diky tomuto blogu 😦
    Jelikoz na pana Halu neni telefonicky kontakt, chystame s nim o jeho „propagaci“ popovidat v zari, kdy ma u nas opet jako kazdy rok zaplacenou 14ti denni dovolenou.
    Jeste jednou, prosim, prijmete omluvu za nevyzadanou postu pana „DJ ESPERO“.
    kazdopadne nasi nabidku najdete na http://www.ckevasulcova.cz nebo na http://www.hotelluisa.it.
    S pozdravem a treba nekdy navidenou v Caorle,
    Liana Sulcova / CK Eva Sulcova

Zanechat Odpověď

