První II

Moje první vnučka Kristýna

 

Dříve

 

Nyní

 

23 thoughts on “První II

  1. Tak vidíš, že máš „něco“ prvního. 😉
    Z roztomilé culíkaté Kristýnky je už pěkná mladá dáma. 🙂
    Jojo, jak ten čas letí…….

  2. Krásná holka, s černovlásky takřka blond… já mám čistou blondýnku. 😀
    Mez byla docela suchá a dokonce jsme se opálili… hořely nám tváře ještě večer. 😀

  3. Koukám, jak vyrostla… ale upřímně, jako malá holčička s copánky se mi líbila víc! Má tam krásný milý úsměv a šťastné oči.

  4. Pavle, Pavle, Anno, Vendy, ano utíká to a z veselé, milé, upovídané a hodné holčičky vyrostla mladá dívka se svými sny, představami a plány o životě. I když je stále veselá a milá, její pohled už není dětský…

  5. Zdravím Vás srdečně po delší době.

    Začnu tím, že z Vaší vnučky vyrostla opravdu kočka, která by směle mohla strčit do kapsy i nejnovější adeptky České Miss 2011.
    Zkuste pro srovnání i nějaké foto s copánky, jsem si jist, že jí to bude slušet neméně 🙂

    S radostí jsem se začetl do vašich ostatních blogů a moc mne potěšily. Opravdu milé pohlazení po duši.

    Srdečně Váš

    Martin Faltýn

    • Nějak jsme se spolu ztratili, musím se podívat jak jste na tom se svým blogem :-). Viděla jsem vás v TV na Primě, dobrý! Díky, Martine

  6. Naďo, i tyto porovnávací snímečky mají něco do sebe , to by byl docela dobrý nápad na seriál. 😛 Kristýnka byla je , krásná holka. 😀

    • Mně se, Jarko, taky líbí různá srovnávání, i u lidí. Od malinka až do stáří :-). Taky někdy přehlédnu co jsem napsala, však už mě znáš a mně to v komentářích nevadí.

  7. Kristýnka je půvabná. Už v té culíkaté fotce je ale jasná osobnost. Máš krásnou (to po babičce 🙂 a originální (to tuplovaně po babičce 🙂 vnučku.

  8. A jak by ten náš svět vypadal, kdybych si ani já nesmočil??
    Ta Tvoje vnučka Naďo je roztomilá holčina. A jak už psala tuším Jarka, byla a je a já přidávám – bude. Je vždy radost poslouchat děti, když „filosofují“ a jak se mění jejich pohled na svět, když dospívají. Moje starší dcerka Barbara, 41 let kdysi snila, jak bude jednou slavným architektem a jak nám jednou postaví „a dream house“ – dům našich snů. Dnes je to šedivějící máma s třemi dětmi, která neví kam dřív skočit a to její první filosofující mrně už je sedmnáctiletá slečna 182 cm vysoká a Barbaře říká „Malá máma“ „Little mom“ (vyslov Litl mam) no a my stárneme, ale Naďo, že jsme pořád roztomilí, že?????????

    • Jasně, Honzo, jsme roztomilí i s tím stárnutím! 🙂 Já se v současné době musím bránit tomu, abych se stala dítětem svého dítěte (občas si to dcera plete :-), myslím si, že je na to ještě čas. Ale co jsem opravdu ráda, že si se svými vnučkami skvěle rozumím. Je to samozřejmě oboustranný přístup.
      Napsal jsi to moc hezky! Jak tak koukám, jsme oba v našem věku, i přes ty peripetie docela šťastní. 🙂

  9. Máš moc krásnou vnučku! Moje nejstarší měla nedávno 23 let a já jí k narozeninám udělala vzpomínkovou fotogalerii. Taky jí to tam sluší, jako malé i jako dospělé! Tak ať nám teď už jen rostou do ještě větší krásy!

Zanechat Odpověď

