Good luck

Nevěsta měla překrásné a decentní šaty, mně se moc nelíbí polonahaté nevěsty, jak je to v poslední době v módě. Nevěsta působila sympaticky, mile, měla hezký úsměv a moc jim to se ženichem slušelo. Přehlídka klobouků byla fascinující. Co všechno jsou ochotny Angličanky vzít na hlavu, to tedy klobouk dolů. Některé dámy byly přesto přezevšechno velice šik, moc jim to slušelo.

Družičky a panoši byli roztomilí a nevěstina sestra, která je vedla měla také velmi krásné šaty a sama také krásná. Těšila jsem se, až novomanželé pojedou kočárem a dočkala jsem se.

Všechno se povedlo, nikdo neupadl ani neomdlel, alespoň tam, kde dosáhla kamera. Ať jsou novomanželé šťastní dlouhá léta, jako královna Alžběta a její manžel Filip, se kterým jsou manželé přes šedesát let.

Good luck, Williame a Kate!

MEV3aca51_DZL17_BRITAIN_WEDDING_0429_11

4fec493dc8c7470ada70c7c45edfdffc

Svatba Alžběty a Filipa, už tenkrát měly dámy na hlavách prapodivné klóbrcy.

162-image-princezna-diana-charles-svatba_1--200x152!

Svatba Diany a Charlese, Dianiny šaty se mi vůbec nelíbily, byly příliš okázalé, těžké a ona se v nich topila.

Můžete si uložit odkaz příspěvku mezi své oblíbené záložky.

23 thoughts on “Good luck

  1. Tak asi poprvé vidím jejich fotku. Tuhle akci jsem vůbec nesledoval a musím se přiznat, že je mi buřt. Monarchii jako takovou nemám rád a už vůbec ne tu anglickou, či britskou, abych byl přesnější. Tobě, jako milovnici klobouků musela zářit očička. Britky se vyžívají v různých kreativních kloboucích a je to asi povinná výbava každé ženy v Británii.

  2. Ehmm, téma spíš pro ženské, moc jsem nevnímal, i když kulisovitě to v TV šlo. Devítku by možná dostala, nebo ne, trochu míň, hezká sice dost, ale něco tam je jinak, asi to bude tou perfektně vymyšlenou a vkusnou fazónou, která tam tak dobře i mile příjemně vypadá a dominuje nad navyknutou mojí všedností. Parádě, vkusu i kloboukům hold bych ale taky vznesl!

  3. Tak tady musím opatrně, ženil se vnuk moji sovereign a i když Kanada je samostatný stát, má stále návaznost na Britskou říši a její Veličenstvo Queen Elizabeth the second má svého zástupce v Kanadě – Governor general.
    Jsem špatný subject of her Majesty, neboť jsem se o svatbě dozvěděl až dnes, koukal jsem na obrazky v nějakém časopise. Doufám, že ani ty Naďo, ani nikdo z diskutérů to na mně neprozradí. Nevím, jak bych to potom paní královně vysvětloval.

  4. Pánové, svatby jsou hlavně doménou žen. Nejen ta vlastní, ale i ty cizí, kór když jde o svatbu královskou. Přeci jen je to takový start do společného života. Ženy, které tvrdí, že se vdávat nechtějí, tak jim to moc nevěřím, ale budiž, taková je doba.
    Honzo, já to na tebe neřeknu, ostatní snad taky, ale zpytuj svědomí 🙂

  5. Nejsem přízniffcem takovýchto slavností. Lidi týden kempující na ulici, kýčovité suvenýry, na kterých se dá nahrabat majlant, chtiví novináři bulvárů číhající na každém rohu …

    Nejlepší klóbrc měla Bekhemoffka a ten její čutálista si dal (prý záměrně) vyznamenání na špatnou stranu.

  6. Celou událost, jsem sledovala na ČT24 a náramně si to užívala. Obřad byl krásný i slzu jsem zamáčkla a novomanželům, to spolu moc sluší. Přeji oběma, moc moc štěstí, jejich život bude hodně sledovaný, tak ať si ho nenechají ničím pokazit. 😀

  7. Pokud jsem mohla, tak jsem sledovala. Nedělám to často, ale tohle mě prostě vtáhlo (ještě den předem jsem ani nevěděla, od kolika svatba je a další podrobnosti :-). S těmi klobouky máš, Naďo, pravdu; i já neznalec jsem některé velmi obdivovala. A s Tvým hodnocením svatebních šatů naprosto souhlasím. A s přáním oběma empatickým novomanželům se připojuji.
    P.S. Už proto, že úplně stejné přání, jako máš v nadpisu, jsme obdrželi i my s manželem od mých kamarádů :-).

  8. Svatba se moc povedla! 🙂 Sice jsem viděla jen kousek z přenosu, ale i to mi stačilo. A ano, nevěstě to strašně slušelo!
    Tak se také připojím: Good luck!

  9. Taky jsem to chvilkama sledovala, ale musím říct, že Kate vůbec nezávidím a nechtěla bych být na jejím místě. Svatba pomine, romantika taky a pak zbude život sledovaný novináři, ani krok bez ochranky, podřizování se etiketě – ne, neměnila bych za obyčejný život.

  10. já jsem si v práci pustila čt24 a koukala, doufám, že mě za to nevyhoděj! nejvíc se mi líbily družičky, všechno se dá naplánovat, ale malé holčičky ne. obzvlášť ty dvě – jedna šilhala a druhá spala vestoje…

  11. Přenos jsem neviděl. Fotky měli překrásné!
    Ale vzápětí je už náš bulvár roznáší právě za ty rozkošně šilhající nebo spící družičky. A nebo titulek opravdu „na úrovni“: Milostný život Williama a Kate je v troskách, manžel se musí v pondělí hlásit do služby. :-))

  12. Koukala jsem, ale přímý přenos mi utekl, takže jsem viděla jen záběry. Kate to opravdu slušelo, šaty byly krásné, i šaty družičky byly elegantní. Doufám, že jim to vyjde, pro Kate teď nastanou „těžké časy“, protože bude pod drobnohledem. Ale myslím, že takovou naháněčku jako svého času Diana, asi Kate nezažije.
    Klobouky mě taky fascinovaly, to byly modely. Až jsem chvílemi přemýšlela, že na čem ty klobouky drží?

  13. U vás se to žení a svatbuje! U nás na Alfě král není. A dobře tak!
    Matka-královna se vystrojila a se sýrem na hlavě vypadala k nakousnutí. S těmi klobouky’s to tudíž vystihla přesně, milá Babičko 😀
    A Diany mi je dodnes líto. Mám ale LOMO a to se jmenuje po ní a tak si s ní povídám 🙂

    • Milé MCHS, každý je svého štěstí strůjce sám. Máme cesty, které se křižují a na každé křižovatce se rozhodujeme kudy jít. Někdy to prostě nevyjde.

Zanechat Odpověď

