Foto příběh

Probírala jsem se některými fotografiemi a zasekla jsem se u téhle. Kolik mi bylo? Co a komu jsem to pletla? Odkud je foto pořízené? Že by to byl pletařský kroužek? Proč mám na sobě tu bundu (sama šila), když jsem v místnosti? Otázky si sice kladu já, ale kladu je i vám. Než vám napíši jak to bylo doopravdy, zkuste odpovědět na mé otázky a napíšete příběh fotografie. To jsem zvědavá, co Vás napadne :-). Moc se těším!

foto

Můžete si uložit odkaz příspěvku mezi své oblíbené záložky.

21 thoughts on “Foto příběh

  1. A nemáš tam něco lehčího? 🙂
    Překvapujeme mě ta bunda. Ani ne, že ji máš v místnosti na sobě, ale že je dokonale ušitá a nevypadá to na látku, ale na nějakou koženku, či dokoce kůži??? Jestli je to opravdu tvoje dílo, tak smekám. 🙂 Kde by to mohlo být, sedíte za sebou jako ve škole, ale už se mi zdáš na školačku dospělejší. Jsem z toho vašnosti jelen a dám se poddat! 😀

  2. Proč máš tu bundu na sobě? Inu pro to, že za prvé nebylo uhlí a tudíž jsi ji muela nosit abys nezmrzla, anebo ses do ní tak zamilovala, žes jí stále nosila a vypnula topení.
    K té tvé píli spisovatelské a i pletařské či švadlířské…jen mi napadá jedna báseň, kterou jsem musel ve škole přednášet „….toč se a vrč můj kolovrátku….a děvčata předou měkký len…..“ ale asi jsem spletl dvě různé básně dohromady.
    To ale nic nemění na faktu, že jsi byla a stále ještě jseš děva šikovná….

  3. Bylo Ti kolem dvaceti, čekalas na nějaké rozhodnutí, pletla sis svetřík podle vlastního nápadu, je to v nějaké třídě nebo společenské místnosti, pletařský kroužek to není, ale plete Vás tam opravdu víc, bundu máš proto, abys mohla hned vystartovat, až se objeví ten, na koho čekáš – nejspíš Jirka :-). Tak, příběh to není, nějak mi chybí múza, ale pokus na odpovědi slušný, ne?

    • Teď jsi mě s tím věkem spletla (objevilo se to tam, zatímco jsem psala). To vypadá, jako že Ti bylo víc. A asi jo. Po logice :-). Ale měnit už to nebudu, sek je sek …

  4. Sedíš na nejakom nudnom školení a aby si ho aspoň trochu využila, cez prestávku pletieš deťom svetre. Bundu máš na sebe preto, lebo si si pulóver ráno niečím okydala, zistila si to neskoro a je Ti to medzi cudzími trápne.
    🙂

  5. Nejsem v pletařském kroužku. I když zrovna pletu, pletu bílou šálu na zimu. Zima už je teď. Zase netopí, na večerních kurzech se holt šetří. Oni to dospělí vydrží…
    Ještě že mám tu príma koženou bundu. A rolák… sedět v lavici, když netopí, není žádná sranda.
    A tak si ještě upletu ten parádní šál. A lektor pořád nejde a nejde…
    Myslím, že to stihnu ještě dnes.

  6. Na Pankráci,na malém vršíčku byla a žila mladá, vdaná třicetiletá budoucí maminka.Ráda chodila do pletařského kroužku,aby si ve svém 4.měsíci těhotenství upletla výbavičku na první toužebně očekávané dítko.Jelikož již bylo po topném období,tak ač již v jarní čas.. ,byla ve třídě, kde se kurs konal veliká zima.Maminka si raději nechávala na sobě budičku,kterou si také krátce před tím ušila.Při soustředěném pletení a počítání oček se také stále v duchu obírala myšlenkou na nenarozené miminko.A jelikož se narodí až někdy na podzim,tak se právě věnuje pletenému fusáčku pro holčičku ,či chlapečka.Tak hlavně,aby bylo miminko zdravé… Anna /Ajka

  7. Píše se rok 1975, je ti dvacet čtyři let je jaro a ve škole se šetří uhlím, už se netopí, teplo tam moc není, raději si ponecháš bundičku, aby jsi nenastydla protože ve stavu, tom krásném stavu si nemůžeš dovolit být nemocná, aby jsi neublížila malé dcerušce, kterou čekáš a pro kterou zrovna o přestávce, na vysoké škole, pleteš něco moc hezkého. Anna

  8. Pleteš šálu pro strýčka Příhodu (rádio hlásilo tuhou zimu), jsi na botelu Racek v Podolí, když jsi získala rekreační poukaz ROH.
    Bunda patří plavčíkovi. Snímek pořídil vedoucí kroužku „nad mapou světa“.

  9. Jsi na střední škole. Je přestávka, ostatní rychle dopisují úkoly, ale ty máš všechno hotovo, tak jsi vytáhla pletení. Musíš uplést svetr k narozeninám pro maminku a docela to spěchá. Foto pořídil profesor, který přišel do třídy o něco dříve a zaujalo ho, jak studenti tráví volný čas.

  10. Mně je to úplně jasné, Naďo. Tady v čekárně na nádraží Vysoké Mýto, kde se nikdy netopí je vždy (i v létě) zima jak na dráze, čekáte na oněskorený rychlík do Prahy dne 20.2. 1974, čili bude Vám za pár dní 28 let. Přemýšlíte právě o tom, co nakoupíte za maso k narozeninové slavnosti, která se blíží. Tu bundu jste dostal od manžela k Vánocům, ale všem jste vyprávěla, že jste si ji šila sama. Aha?…

  11. Seš vysokoškolačka a studium je drahé, proto každou volnou chvilku trávíš v manufaktuře na pletené sboží, kde s ostatními pleteš svetříky pro vietnamské tržnice. Potřebuješ každou korunu, svědčí o tom i tvá bunda, kterou sis sama ušila. 😀

  12. “ Jsem z toho celý popletený !
    … nohy mám s rukama propleteny,
    svetr na zemi nedopleten,
    snažím se býti nepropleten,
    však stále více se zaplétám “ !

    … V propletenci smýká se sem a tam
    a tam – a sem zpátky ( doslova )
    neidetifikovatelná osoba !

    v prostoru malé světnice
    identifikovány pouze jehlice !

  13. Inu, ač nejsem mužem činu (předurčeným pro činy klenuté), zhodnotit fotku z roku 71 přišlo mi, jak rozfouknout chmýří pampelišky; tento příběh zánovnější jde mi zas jak šermování s halapartnou.. Čekárna být by to mohla a něco pro dítko. Ta slušivá bundička ale s horkem ani zimou nemá společného nic, ta je tam nejspíš proto, že nositelka se ráda a úspěšně odlišovala.. 🙂

    • Ráno večera „moudřejší“.. po probuzení po fyzicky náročné části víkendu beru zpátky čekárnu a nahrazuju ji čekáním. až se sejde SRPŠ. 🙂

  14. Můj tip:
    Přišla jsi v roli drsné inspektorky do třídy mladých šiček a kontroluješ kvalitu jejich stehu. A aby o tvé profesionalitě nemohlo být pochyb, máš na sobě tu bundičku vlastní výroby. Vzadu za tebou už se kdosi chystá chytat se za hlavu…

  15. mně se to jeví, že jsi na nějakém kurzu ručních prací, jen nevím, jestli jako instruktorka nebo učednice. Taky mě zaujaly ty velké brejle, tipuju to na léta sedmdesátá…tak a te´d si jdu přečíst, jak to doopravdy bylo!

Zanechat Odpověď

