Kdo je kdo

Kdo je  hravý, nechť se pokusí rozluštit kdo je na fotografii a jaký má vztah ke mně. Mě tam určitě poznáte lehce. Mirka a Mirek nechť si nehrají, už se vyznají. V pátek zde vyjevím kdo je kdo.

Číslo 1                                                   Číslo 2

                                    Číslo 3


Číslo 4                                                         Číslo 5


Číslo 6                                                            Číslo 7

Číslo 8                                                        Číslo 9

Můžete si uložit odkaz příspěvku mezi své oblíbené záložky.

22 thoughts on “Kdo je kdo

  1. To je těžké, když nemám ani stéblo, kterého bych se chytla. Ale mohu určit stáří fotek. Nejstarší bude č. 6, pak asi 5,1, 7,3, 2,9, 4 a 8.

  2. V první řadě musím přiznat, že fotky jsou parádní včetně těch, kteří jsou na nich. Ale určit, kdo je kdo, to je opravdu nad moje síly. Vidím tady jen tvoji malinkatou fotečku a od ní odvodit příbuzné? Těžko. Č. 2 a 7 bys mohla být ty. To jen tipuji dle účesů, také jsem nosila podobné. Na „kohouta“ jako je na č. 7 jsem chodila dlouho.

  3. Mno, já nikdy neměl moc paměť na tváře, tak bych si rád nechal ještě vrátka pootevřená.. jakoustakous tipovací představu jsem si vydedukoval, jasná mi připadá „sedmička“, další odvozené bych předpokládal taky nějak, ale dost mě mate „čtyřka“, vlastně se do toho zamotávám celkově.. Pětka se hodně podobá mojí babičce – tu jako holku její strýc prý schovával, když měl přijet na návštěvu kníže pán (na Benešovsku, snad z Konopiště?) – bohužel už nemám koho se zeptat, jak to vlastně tehdy bylo)… „dvojka“- že by sestra? .. ale to už bych odkrýval tipy předčasně a zbrkle. A se „šestkou“ mám taky problém, holt moc dobrým detektivem asi nebudu 🙂

    • tak já trochu popojedu.. na tetu z plovárny jsem ani nepomyslel, tím to mám těžší.. ale tak: 8 = Dan, 4 = Katka, 2 = sestra, 7= BINGO(?), 1,6 = rodičové, 9 =Kristina 3 = vychází vylučovací metodou na muže, 5 = babička, na tetu mi nezbylo.. a je to (bez záruky) 🙂

  4. Klidně sem pište vaše tipy, každý tak jak si myslí. Trochu se dívejte na podobu a bude vám mnohé jasné. já jsem např. úplně jasná 🙂 Hrajeme si, nesoutěžíme o auto 🙂

  5. Ty jo Naďo, to je ale opravdu hrozně těžké. Ale vybízíš nás k tipovačce, tak jdu na to. Takže 1.děda, 2.babička, 3.tetínek, 4.Naděnka, 5.maminka, 6.teta, 7.sestra (máš nějakou?), 8.vnučka a 9.taky vnučka. Já vím, jsou to nesmysly, ale máš co jsi chtěla! 🙂 😀

  6. 2 – maminka

    3 – manžel

    5 – babička

    6 – teta Olga

    8 – dcera

    9 – vnučka Kristýna

    dál si fakt netroufám hádat. Zkoušela jsem se dívat do starších článků a došla jsem k 11/2010, dál už jsem to nezvládla.
    Omlouvám se všem babičkám, maminkám, manželům, tetám, dcerám i vnučkám, pokud jsem se netrefila…

  7. Milá Babi,
    vždyť já ti psalo komentář u článku předešlého totiž o Ele a musel se úplně ztratit a zatratit do víru internetových vod! Poslední dobou je vážně shon pomalu lezoucí i na Alfu.
    Já si rádo zahraji:
    1) Fredy Kruger
    2) Milá Babi když byla ještě Milou Dcerunkou
    3) Rodinný mlékař
    4) Vykukující dcerka tvá
    5) Naděžda Novogrodinska, carevna a roznašečka doneseného mléka
    6) Praděd s holí bukovou a úsměvem šibalským
    7) Prabába budoucí kořenářka (věštím)
    8) Sestra z druhého ramene
    9) Ela McMurphyová, neboť ten vodovod vzadu mě mate.

    • Uáááááááá, chachachachachacháááááááá, hahahahahhahaháááááá, už nemůžu 🙂 🙂 🙂 Úplně brečím a umírám smíchy, máš mě MCHS na svědomí 🙂
      Vypadla ti osmička!

  8. tak dobře, já tedy rozvinu tip: 6 prateta Julie, ta po které máš ten perleťový náhrdelník, 3 milenec tvojí matky, dost možná, že tvůj pravý otec, 5 sokyně pratety, ta, jak se s ní poprala na žofíně, hmmm…. a ten zbytek si nechám projít hlavou (mimina se mi pletou, jedno z nich bude ale dcera tvého muže)

    • Nebylo to lehké ve čtvrtek, kdy jsem hádala, bylo to těžké i dnes, musela jsem si udělat dvě tabla a srovnávat, a z toho usuzuji že jsem absolutní “ TALENT “ na dedukci a detektiv ze mě asi už nebude, snažila jsem se i trochu hledat na webu, některé věci jsem si dala do souvislostí, ale podle fotek to bylo na p..

  9. Milá Naďo, přestože se známe jen virtuálně a tvou rodinu neznám vůbec, také bych si dovolila hádat:
    1 – děda z tatínkovi strany
    2 – maminka před plesem
    3 – tatínek v parádní uniformě těsně před Mnichovem
    4 – tvoje dcera
    5 – maminčina maminka na kriketovém turnaji
    6 – maminčina sestra na skautském výletě
    7 – ty v první třídě
    8 – tvůj syn – dcera, nějak nemůžu odhadnout pohlaví
    9 – tvoje vnučka …
    Tak …. a teď už aby byl pátek 🙂

  10. Kdo je kdo? …….nóóóó, tak kdo je kdo? Jéje, to bych taky rád věděl. A jaký mají k Tobě vztah? Tak když pominu fotku s Tebou……..mají vztah příbuzenský.
    Buď bych vložil podobný popis jako Malé Chlupaté Stvoření, nebo to spíše řekl na rovinu jako Tlustjoch. 😦

  11. Mám velkou výhodu, tipování mi sice nejde, zato se můžu jít hned podívat na výsledky :-D. Pán na prvním obrázku vypadá jako sympaťák, toho bych brala klidně za dědu :-D.

Zanechat Odpověď

