Kdo je kdo, jak je to správně

Děkuji všem, kteří jste mi udělali radost a hráli si se mnou, tedy s mými fotkami.

Jak mě napadlo stvořit hádací fotografie? Porovnávali jsme podobu v rodině a vytvořila jsem toto srovnání: babička – matka mého otce, já, Katka, Kristýna. Napadlo mě, jestli je ta podoba tak věrná, že byste nás poznali i z dětských let a zároveň jsem tam přimotala i ostatní osoby. Řekli byste, její starosti na naši hlavu, ale přejte mi to, jiných starostí mám nad hlavu 🙂

Zaklikáním na fotku si ji můžete zvětšit!

A teď k tomu hádání:
Číslo 1 je můj dědeček, otec mojí matky. Číslo 6 je moje babička, matka mé matky. Oba neskutečně hodní lidé, kteří mi vytvořili krásné dětství. Číslo 2 je moje matka. Číslo 3 je můj otec.

          

   Číslo 5 je moje babička, matka mého otce. Na jediném fotu, kde je a které mám,  drží mého otce na klíně, za rok poté, zemřela, nikdy jsem ji nepoznala, ale myslím si, že dala základ naší podobě (foto k hádání bylo vyříznuté z této fotky).  Škoda, že o ní nic nevím, jaká byla, jakou měla povahu a už se to nikdy nedozvím.

Číslo 7 jsem já, na větším fotu se svojí sestrou. Ano, byla to móda kohoutů a mašlí, nebylo to špatné, alespoň nám nepadaly vlasy do očí.

             

Číslo 4 a 8 je dcera Kateřina a syn Daniel.

    

A poslední, číslo 9 je Kristýnka, má první vnučka, dcera Katky.

Můžete si uložit odkaz příspěvku mezi své oblíbené záložky.

20 thoughts on “Kdo je kdo, jak je to správně

  1. Ha! Tak asi tři lidi jsem uhádla a i to, byla opravdu jen náhoda. Ale moc jsem se pobavila, dozvěděla se, že máš opravdu sestru (kohouty, vám moc sluší) a trochu poznala tvojí rodinu. Poznávací znamení asi je, tmavší vlasy a krásné velké oči. 😀

  2. Taky si nezoufám, když vím, že za detektiva moc nejsem. Fascinují mě ty čtyři generace! Však jsem hned věděl (podle té fotky z r.71) a ještě že jsem na té Děkance pobýval v jinou dobu, jinak bych měl hlavu tehdy nejspíš dost zamotanou.. 🙂

  3. No tohle, koukám že jsem byla vedle jak ta jedle!
    Ale jsou to krásné fotky. Nedávno jsem taky hrabošila ve starém kufru a vytahovala rodinné portréty a skupinová fota, a byli tam lidi, které jsem ani nepoznala… to hádání bylo docela těžké, protože hodně dlouho byly fotky pouze černobílé, takže je bylo těžko zařadit do nějaké doby. Samozřejmě, určitou roli tam hrají i účesy a oblečení… Dědečka (1) jsem si tipla dobře, že je to dědeček, ale nevěděla jsem, z které strany, tak jsem ho tam nepsala… 🙂

  4. Jarko, Břetislave, Vendy, Ichos, díky, že jste se do toho pustili. Docela by mě bavilo, kdybyste něco podobného či stejného dali i u vás na blogu. Ráda bych přišla hádat!

  5. Té mladé dámě v šatech to ohromě sluší 🙂
    Já to měl s jednou svojí babičkou stejně. Zemřela, když mi byl necelý rok, takže na ni nemám jedinou vzpomínku, jenom ty fotky.

  6. Já bych také třeba mohla něco dát na blog, ale za 1. si myslím, že už jsem práskla celou svoji rodinu a za 2. mně pořád ještě nejde skener, což mě tedy štve. Budu s tím muset něco udělat.

  7. Vyhrála sis s tím opět. A musím opět konstatovat, že fakt jste krásný rod (a trochu divoký, nezkrotný pohled máte všechny ženy v rodové posloupnosti nahoře :-).
    P.S. Já občas zkouším skenovat, ale pořád to neumím, vycházejí mi moc velké objekty; musím si to asi nechat vysvětlit, samouk se mi nepoved.

    • Mirko, možná jsi to asi s tím rodem vystihla (tedy s tou divokostí a nezkrotností :-)!
      Ohledně skenu, určitě jak zadáš skenování na tebe vyběhne tabulka, kde si nastavíš, zda chceš skenovat dokument nebo fotografii. pak kolik DPI nejlépe je nastavit automaticky. Také formát skenovaného je dobré nastavit automaticky. Koukni na to!

  8. Ratusko, můj dědeček byl tak hodný, že jako hudebník s hudebním sluchem trpěl, když jsem dávala rádio s nějakými beatovými fláky moc nahlas. Hrál na fagot a na buben.
    babička byla generál, ale hodný generál 🙂

    Mirku, tak jsem vás přecenila, to nevadí, třeba jste si zahrál sám pro sebe 🙂

Zanechat Odpověď

