Mé nekvalitní fotografie

Jsem převelice troufalá, když sem vystavím své nekvalitní fotografie. Snad mi to vy, co umíte fotografovat a máte na to správné kamerky, odpustíte. Já jsem si s foťákem chodit ven nenavykla, takže snímky lovím mobilem a pak trochu upravuji. Třeba se někdy zmůžu na lepší mobil :-).

Tráva neroste, enem za vodú,
kde rožnovští mládenci jedú.
Tramtára, tramtára, tram ra ra ra, ra ra ra ra,
tramtára, tramtára, tram ra ra ra.

Tvé oči jsou modré jak chrpy … z filmu Uličnice
Hudba: Jára Beneš
Text: Karel Tobis, Václav Špilar
Zpěv: František Kryštof-Veselý

Na sedmém lánu u sedmé sýpky
svítil jak svíce růžový keř.
Však někdo tam k ránu podťal ty šípky,
nevzejdou více,nevěř či věř.

Písnička z filmu Jak se budí princezny

Tenhle keř do konce léta zabere celý chodník

Sázela to příroda, zalévá to příroda, má to mnoho barev, co je to?

V naší, v naší,
tu v naší rumně straší,
tak honem domů braši
jsme v strašidelný kaši.

Písnička z filmu Ať žijí duchové

To jídlo jednoho fakt znaví
Jaromír Nohavica – Můj pes
Můj pes je gróf mezi psy
Co chlup, to skvost, co zub, to hrouda zlata
Ocasem dělá elipsy
Když vrčí na štěňata

Můj pes je psem z Anglie
Po otci lord po mámě lady
Hodný na hodné lidi je
A zlý je na obejdy

Můj pes má duši
Čtyři nohy, ocas a uši
Chlupaté tělo
Krásné, chytré, ale tvrdohlavé čelo
Jí jenom maso a kosti
Kouše debilní hosti
Jinak se chová vhodně
Já ho miluji hodně

Můj pes je psí prototyp
On modelem být moh psímu sousoší
Od pondělí do soboty
Prolenoší

Můj pes je rek hrdina
Běda lumpovi, jenž by na práh šláp
Slupnut by byl jako malina
Ten chlap

Můj pes má sílu
Jak se má k jídlu, tak i k dílu
Pelech má u kredence
Vysoké je inteligence
Jí jenom maso a kosti
Kouše debilní hosti
Jinak se chová vhodně
Já ho miluji hodně

My dog is a dog number one, yeah

Můžete si uložit odkaz příspěvku mezi své oblíbené záložky.

23 thoughts on “Mé nekvalitní fotografie

  1. Tie modré kvietka nie sú chrpa (nevädza) ale čekanka obecní (čakanka). A tá posledná fotka aj s textom nemá chybu.

    • Jasně, Danielo, je to čekanka, jen já jsem si za boha nemohla vzpomenout, tak jsem tam plácla ty chrpy :-). Už to opravovat nebudu, protože na čekanku bych tak pěknou písničku jako je ta z filmu Uličnice, nenašla 🙂

  2. Vždyť ty fotky nejsou špatné, mně se líbí, ale co je úplně nejlepší jsou u nich ty slovní doprovody, říkanky, písničky, no to je super sladěné! Dobrý nápad!

  3. Dnes Ti to Naďo nejen fotí, ale ještě básní. Já bych k tomu poslednímu My dog is a dog number one, yeah (to je tedy také Nohavica)

    • To jsem já Ota ale nějak mi blbne přihlášení.
      Jen jsem chtěl doplnit text „My Dog Has Fleas“ 🙂 . To je píseň podle jejichž prvních čtyř tónu je možno naladit ukulele. 🙂

  4. Skvěle jsem si početla i zanotovala. Tu první písničku, Tráva neroste, už jsem zapomněla, že ji znám. A jak mi díky tobě, pěkně naskočila. 🙂 Tvůj pes s rendlíkem na čumáku a píseň Jarka Nohavici na závěr, jsou skutečná třešnička na dortu. 😀

  5. Nikdy nedám na to jak věci vypadají z čeho vznikli a jakého jsou původu, ale jaký pocit ve mě vyvolávají, a když je mě tak hezky česky a pocit je mile domovský, mám z nich radost, vůni domova cítím z básničky, obrázků, z celého článku. Umíš to Naďo, navodit atmosferu a pocit pohody.

  6. Mně se fotky zdají být dobré, ještě víc se mi líbí popisky k nim. A víš, že ta písnička o šípkových růžích mi vždycky zazní, když vidím šípkové růže?
    Dobrá je fotka s chrpama. Ta zeď za nimi je posprejovaná? Nemám ráda graffitti, ale tahle kombinace se mi líbila.
    A hodně zajímavá byla ta křídová kresba na silnici. Art street!

  7. Tvoje fotky sú dobré tým, že majú emocionálny náboj. To zachytiť je oveľa ťažšie ako urobiť technicky dokonalý cvak. Mne sya, žiaľ, skôr darí robiť tie technicky dobré cvaky.:-)

  8. Ta kombinace obrazu a „zvuku“ se ti moc povedla. A kvalita fotek je, myslím, v principu na technice nezávislá, ta záleží jen na očích.

  9. Anno, Malé Chlupaté, Anonymní, Blanko a Petře, jste ke mně shovívaví a laskaví, to se moc cení. Obzvláště od skutečných fotografů, kteří umí jak technicky, tak i s tím nábojem – myšlenkou-dějem!
    Děkuji vám!

  10. Jsi snad nějaká profesionální fotografka? Fotky jsou vydařené, co se podceňuješ?! Skvělá a zajímavá je ta duchařská s ošuntělým značením stezky pro pěší a pro cyklisty. 🙂

Zanechat Odpověď

