Jak jsem se utrhla z řetězu

Kopie - natalnaroz 001 V poslední době jsem začala hodně škudlit. Ještě před tím se mi totiž podařilo dosti korunek utratit za nezbytnosti pro domácnost. Jak to bývá, najednou se rozpadne víc věcí najednou. Na příklad nám odešlo povlečení vč. laňtuchů, mužova pyžama začala vypadat jako hadry na podlahu, poroučela se varná konvice a i když mi synek vyrobil celou novou kuchyň, nějaký materiál jsem musela zaplatit.

A tak můj účet zhubnul, všechno na něm plandá, musela jsem začít s vykrmovací dietou. Od tohoto omezení se odvíjela sháňka dárku k narozeninám Natálky, které bude ve středu 5 let. Je jasné, že se topí v hračkách, na sebe má víc oblečení než my dva s mužem dohromady, zásoba ještě nepřečtených knížek je dostatečná, takže zákonitě musel vzniknout problém, co jí k těm narozeninám koupit.

Nejprve jsem vymyslela, že jí pořídím magnetickou tabuli – nástěnku, kterou mám já, a na které místo fotek trůní její malovaný obrázek. Natálka, jako skoro každé dítě v jejím věku, stále cosi maluje, pastelkama i vodovkama, křídama na chodník a taky na tu moji tabuli, která měla původně sloužit na mnou vybrané fotografie. Zdálo se mi to jako výborný nápad, tabule stála kolem dvou stovek. Vydala jsem se do papírnictví na Chodově, kde jsem kdysi pořídila tu svoji tabuli. Velké překvapení, tabule došly, jsou vyprodané. Stavovaly jsme se s Katkou u Markse a Spencera, kde jsem objevila krásné letní komplety, určitě by jí slušely, už už jsem s vybranýma šatkama uháněla k pokladně, když jsem se jen tak letmo podívala na cedulku, kde jsem tím letmým pohledem zjistila, že stojí kolem šestistovky. Tak to ne, je to drahý a dala jsem je na štendr zpět.

No co, od čeho je internet. Na internetu bylo 50 stránek s tabulema, od 150,- Kč do desetitisícových položek. Asi na třicáté straně jsem objevila dárek, nad kterým mi zaplesalo srdce. Psací stoleček s židličkou i s tou tabulí. Hned jsem si řekla, že tohle tedy Natálka rozhodně mít musí, protože maluje jako skrčenec u konferenčních stolků nebo u nich klečí na zemi, u velkého stolu klečí na židli, nebo dokonce maluje doma i na zemi. Komplet měli v růžové a modré barvě, jasně, že jsem při objednání zatrhla růžovou možnost. 

No a to jsem se právě utrhla ze škudlivého řetězu. Šaty se mi zdály drahý a pak taková pálka. Ekonomem tedy do konce života asi už nebudu. 🙂

Obrázek je z obchodu, kde jsem komplet objednala – klik

zoompic

 

Obrázek nahoře: Dvě pomocnice ve staré kuchyni 🙂

Můžete si uložit odkaz příspěvku mezi své oblíbené záložky.

30 thoughts on “Jak jsem se utrhla z řetězu

  1. Naďo, to jsi se opravdu utrhla ze řetězu. 😀 Ale nutno říci, že stoleček je parádní a Natálka ho několik let užije. Doufám, že to má i šuplíček, aby si měla kam dát barvičky.

  2. Tak jsem zase tady s mym troskem do mlyna. Pisu to bez ceske diakritiky, starej pocitac se mi zavaril a novej je pro mne uplnej rebus, vsechno je jinak a ja se v tom placam.
    Ale k veci: Vybirat darky k Vanocum ci narozeninam je vzdy stresova situace. Tim ruzovym stoleckem jsi urcite Natalce udelala radost a ted bude mit vice prostoru a chuti do nove vytvarnicke aktivity. Good luck!!!

    • Doufám, Honzo, že si brzy s novým pécéčkem spolu zvyknete a budeš častějším
      hostem u mě na blogu. Už jsem tě moc postrádala!

  3. Prokrindapána, to je cena! Ale zase máš židličku, stoleček i tabulku a v tak nádherném provedení, že se vůbec nedivím, žes neodolala. Natálka bude určitě nadšená, chtěla bych ji vidět, až bude stoleček poprvé zkoušet. 🙂 Vybrala jsi Naďo, skvělý dárek!! 😀

    • Doufám, Jarko, ale určitě bude nadšená! Viděla bys jakou měla radost, když jsem jí koupila pastelky, které byly různobarevné z obou stran a ještě k tomu ořezávátko 🙂

  4. Jak říkala moje maminka, peníze tady budou a my tady nebudeme, co je to proti pocitu dětské radosti, kterou dostaneme, a to babí to je krásné, nám za to stojí vždy.

  5. Někdy je potřeba se utrhnout ze řetězu a tady bude myslím odměnou úsměv a nadšení Natálky. Jinak výběr jakéhokoliv dárku je pro mne utrpení. Nikdy nevím co koupit a vždy to nechávám na poslední chvíli. 😉

    • Jo, kupování dárku je vždycky utrpení, pokud to není Mercedes, dovolena v Karibiku nebo alespoň zlatý náramek. Takovéto dárky potěší asi vždy 🙂

  6. A poroste s Natálkou? Všimla jsem si těch plastových udělátek – spojovátek, jako že to jde nastavit…zvýšit… snížit … a tak…

  7. Jo, je tam několik poloh a ty plastový kolíčky, když se zlomí, tak synek je truhlář a udělá si dřevěné 🙂

  8. I já jsem letos v březnu měl podobný nápad a tak jsem nakreslil a nechal dle toho vyrobit stoleček pro mojí ženu na note-book. Cena byla taky 1400,- Kč, ovšem bez sedačky, tu jsme už měli…

  9. Ahojky Naďo to je úděl všech babiček, aby ty své miláčky rozmazlovali a koupili jim co jim na očích vidí. Taky to tak dělám ale už jsou velké tak brzdím. Pá.

  10. Moje nejstarší má pro své děti cosi podobného, jen je tam ohromná papírová role, kdy se po pomalování určitého kusu odtrhne a zase je čistá velká plocha na fixy či pastelky …
    P.S. Já dárky hrozně ráda dávám a také mám s vybíráním problém, ale někdy si pohraju s nápadem – a to mám větší radost, než obdarovaný :-).

  11. Nadi, ale jedno ti budiž útěchou – je to od 150,- Kč výš!
    A navíc je to opravdu pěkná malovací souprava, myslím, že vnučce se bude líbit.
    Je docela šikovný, na poličku si může vyskládat svoje oblíbené plyšáky nebo panenky, pod stůl si může dát malovátka. Myslím, že je to lepší než šatičky, kterých má spoustu a ze kterých vyroste….
    Někdy je to potřeba, utrhnout se a trochu se praštit přes kapsu….

  12. Je to tak, Luďko, nejstarší vnučce je 17, to se to už těžko něco nakupuje …
    Mirko, taky to mám stejně tak jako ty. Ta role je šikovná …
    Vendy, dnes by to měla mít sestavené, tak jsem zvědavá, už viděla jednotlivé díly a byla nadšená 🙂

  13. Vím, že takové věcičky jsou snem malých slečen. S takovým stolečkem už je jim přiznaná samostatnost, můžou se tam utajit a snít si i si něco tajně kutit. Moc krásný nápad, bude na tebe i na něj dlouho za to vzpomínat. Kitty.

  14. To by si mala vidieť, ako sa utrácajú eurá! Keď som bola minulý týždeň v Hradišti, ceny v Kč sa mi zdali veľmi vysoké. Prepočítala som si to na eurá a hneď sa mi zdalo všetko lacné.:-)

  15. Tak to jsi dobrá! Já mám teď problém, odešel mi ani ne 3 roky starý mobil a stále se nemohu odhodlat k objednání přes internet. Napřed se zítra půjdu podívat po obchodech, jestli u nás zatím všechny nezavřely prodeje.

Zanechat Odpověď

