Já, módní policie

Zkusila jsem si zahrát na bulvární módní policii, určitě se mnou každý souhlasit nebude, máme různý vkus. Prostřednictvím webu zde – klik jsem si vybrala pár slavných a hezky je zdrbla. Pro pořádek- autor obrázků: Jiří Herman/www.hermina.cz

issova

“herečka Klára Issová, která neuhlídala luxusní šaty z módního domu Versace.

V sexy šatech s velkým rozparkem ukázala přítomným hostům černé kalhotky!” Tolik text zde – klik

A co na to já. Tak za 1. dnes je prádlo nekřesťansky drahé, tak proč ho neukázat a za 2. co se tak asi stalo? Byl někdo z toho šokován tak, že podal stížnost, či byl někdo převezen na psychiatrii?

 

krainova

“Krainová si oblékla průsvitné šaty značky Dolce & Gabbana, pod kterými jí prosvítalo krajkové prádélko” , říká stejný web a já dodávám, slušivý župánek na nošení ve svém budoáru, ale jako šaty …

 

dolezelova

Jana Doleželová, o té jsem se nic na vzpomínaném webu nedozvěděla, tak rovnou já. Jana si evidentně zapomněla doma šaty. Měla jsem kdysi téměř stejné kombiné. Nikdy by mě nenapadlo vyjít v kombiné ani na chodbu domu, natož  ven a už vůbec ne na takovou slávu. Neměla jsem sice tak dokonalou postavu jako Jana D., a pohled na mě nebyl zas tak hrozný, ale prostě tenkrát se jen v kombiné nikam nechodilo 🙂

 

janzurova

No co je toto? Kalupinka na cestách. Ty příšerný bílý punčocháče, které Iva Janžurová tak miluje a to dost dlouho, by jí měl někdo pod pohrůžkou násilí, zakázat. Její postoj umocňuje představu diblíka, zapomenutého zde z minulého století. Panu Remundovi dali příšerné kalhoty, to už by snad byly lepší rovnou tepláky, ty si alespoň na nic nehrajou.

hlavacova

Tak tohle je Yvetta Hlaváčová, její “ohoz” se mi moc líbí, jen punčocháče bych jí dala matný, ty lesklé zkreslují její krásné, předlouhé nohy.

pavlovska

A na závěr Halina Pawlowská. Myslím si, že se oblékla tradičně tak, jak to nejlépe jde. Moc se od svého stylu neodchyluje a dobře dělá.

Můžete si uložit odkaz příspěvku mezi své oblíbené záložky.

27 thoughts on “Já, módní policie

  1. Naďo, nemůžu si pomoct, ale musím s tebou u všech snímků souhlasit. Krainová má slušivý župánek, Doležalová je v kombinačce, Bílých punčocháčů Janžurky už jsem si v časopisech taky všimla, Hlaváčová dobrý a nejlepší je Halina. Mám ráda její humor i to jak nosí svoje kila. Je vždycky i hezky opálená, to znamená, že se nestydí svléknout do plavek a užívá si sluníčka a vody. 😉 😀

  2. No jasně, Hlaváčová je pro mne jednička. 🙂
    Klára Issová a její kalhotky? Vždyť to vypadá sladěné. Horší by byly kalhotky třeba bílé. 😀
    Ostatní nechávám bez povšimnutí a bez komentáře. 😦

  3. Ja taky souhlasim ve vsem, ovsem u me s jedinou vyjimkou Haliny, jejiz humor se mi uz nejaky ten patek nelibi.

  4. Nadi, musím s tebou souhlasit. Jsme holt asi ze staré školy. Nedej bože, aby mi v mládí koukalo kousek ramínka nebo kombiné. A dnes bych v tom kombiné (po troše přizdobení krajkou) mohla honit vodu. 😀

  5. taky s tebou zcela souhlasím, jen bych doplnila, že takové kombiné nejlíp umí nosit Lorenová, tedy jako kombiné a ne jako šaty. jen ta Pawlowská je trochu, abych tak řekla…eklhaft…není to můj šálek kafe, je to prostě piksla sádla. 🙂

  6. Celkem to tem „celebritam“ neberu. Od Ivy Janzurove, kterou povazuji za celkem rozumnou zenskou mne to ale prekvapuje

  7. Dobré postřehy. Máš Naďo pravdu, ani já bych si v kombiné netroufl vyjít z domu :-). Naštěstí mě nikdo nefotí a nehodnotí a jsem tomu rád, tohle celebritám věru nezávidím. To je ostatně hlavní důvod, proč se stále ještě zdráhám celosvětově proslavit a nemravně zbohatnout :-).

  8. Doležalová a Hlaváčová, mezi těmi bych se těžko rozhodoval, obě jsou sexy. Co mají na sobě je celkem vedlejší, zatímco u té Janžurové Ivy, by oblečení udělalo divy…

  9. Já také souhlasím s tvým komentářem a ještě bych dodala, že s tou Krainovou toho nadělají, já bych taky v takovém župánku, i když určitě za pěkný balík, nevyšla mezi lidi.

  10. :-DDD Kam na to chodíš? Kalupinka nemá chybu! :-DDD
    A při pohledu na Krainovou mě napadl Belmondův výrok z filmu: „Podívejte, nosím to ráno, když jdu pro mléko…je to takové lehké.“

  11. Až na ty kalhoty pana Remundy s tebou souhlasím do puntíku.
    A k těm matným punčocháčům – ani ne před 14 dny jsem si je chtěla v ČR koupit, ale pokud jsem chtěla, aby splňovali ještě jiné parametry (barvu tělovou např.) byl to problém, a odešla jsem s kompromisem polomatné, které se ale na fotkách s bleskem stejně ukázaly jako exta lesklé, tak možná Hlaváčová neměla taky jinou volbu. 🙂

  12. Bylo to pěkné okomentování módních průšvihů nebo předností. Mně se nejvíc líbila Hlaváčová, ty šatičky byly opravdu pěkné, slušely jí. Jednička taky nebyla špatná, myslím, že barevně sladěné kalhotky snad vadit nemusely, horší by bylo, kdyby byla dole bez. Iva Janžurová měla docela ranu, myslím, že mohla být lépe oblečená. Halina je dobrá, jen byl dala šaty jednodušší, ty kapsy nebo nášivky nebo co to bylo, působily docela rušivě.
    Na tzv.módní policie občas ráda koukám, někdy souhlasím, někdy ne….

  13. Téměř nemám co dodat ve všem se celkem shoduji s tebou, až na paní Janžurovou s panem Remundou, chudáci staří co mohou už proti tomu všemu udělat, já bych toho fotografa co je fotil přerazila v kříži, za takové fotky. Hezkou neděli všem a hlavně tobě Naďo.

  14. Dobre komentare k fotkam, Nado. A annapolis mne dorazila s tim, ze pani Janzurova s panem Remundou jsou stari chudaci. Ona je stejne stara se mnou a kdyz mne nic prave neboli, tak si myslim, ze mi je 18 pryc.

  15. Asi jsem antibulvárně zaujatej, ale milejší mi přijde obrázek rentiérky nahoře v záhlaví, než tyhle vybrané. A taky žluté slušivky z předchozího článku nejsou marné!.. Slečny, které mají krásné nohy, měly by chodit po rukou..:-)

  16. Hezky jsem se pobavila vašimi komentáři, obzvláště Lída mě rozveselila 🙂

    Lucko, jsi dobrá, takovou vzácnou hlášku s Belmondem už jsem dávno zapomněla :-), ale sedí.
    Janah, vůbec nemám přehled o punčocháčích, ty jsem zrušila už hodně dávno, možná je o ty matné opravdu pres 🙂
    Vendy, jo, bulvár udělal komára z velblouda, jak je jejich zvykem. Jsou přeborníci v tom přeborníci.
    Anno, taky ti přeju hezkou neděli a doufám, že ses nad Lídiným komentářem zasmála, jako já 🙂
    Lído, taky to tak někdy mám, ale už čím dál míň. Moc jsem se vaším komentářem pobavila 🙂
    Břetislave, jde o módu, ne o slečny a paní 🙂
    Evi, já vím, že nemáš čas, ale pozor, ať tě ta práce neutluče! 🙂

  17. Ano, Janžurová mi taky dostala. Ty bílé punčochy. Na druhou stranu si říkám, vždyť je to roztomilé, tak co jí dávat násilí do čumáčku??

  18. Myslím, že panu Remundovi je celkem srdečně jedno, co má na sobě 🙂 S těmi kalhotami nemám sebemenší problém, vypadají maximálně pohodlně. Kombiné je ovšem fuj. Na veřejnosti, myslím. Jinak je hezké.

  19. Moudrý TlusŤjoch již pravil, co praveno mělo býti, ale já přesto dodám – tedy, Naďo, ty ses rozjela! 😀 Máš dobrý módní vkus a dobré oko plus nekompromisní jazyk, protože myslím, žes to trefila přesně. Já se v tom také nevyznám a potichounku šeptám, že já vlastně žádné oblečení nemám, jenom chloupky…

  20. Taky jsem prohlédla Tvou sbírku, s komentáři souhlasím. Mně se líbí Karolina Peake, je to trochu od tématu, ale bývá tak nějak slušivě oblečená.

Zanechat Odpověď

