Dříve a dnes

plavky plavky1

Dříve: jsem snídala u stolu                                       

Dnes: snídám u počítače

Dříve: jsem jedla z cibuláku        

Dnes: z talíře, který mám po ruce

Dříve: jsem se líčila 10 min, možná i déle

Dnes: maximálně polovinu času

Dříve: jsem pečlivě ladila kabelku k botám

Dnes: mám kabelku jednu, univerzální černé barvy a nosím ji až do roztrhání

Dříve: jsem chodila často do divadla

Dnes: chodím také, ale jedině když divadlo dávají v televizi

Dříve: jsem ráda chodila pěší túry

Dnes: bych taky ráda chodila, ale moc mi to nejde

Dříve: jsem nosila na krku řetízek a na rukou prstýnky

Dnes: nic

Dříve: jsem kouřila až 20 cigaret denně

Dnes: nic

Dříve: jsem dbala na tvar postavy

Dnes: nic

Dříve: jsem posílala poštou ke konci roku péefka

Dnes : posílám elektronicky vlastnoručně vypůjčené pohlednice z netu

Dříve: jsem dávala dárky s radostným očekáváním co na to obdarovaný

Dnes: všichni všechno mají a co nemají to si koupí sami

Dříve: jsem působila na naší zahradě jako zahradnice

Dnes: nic, zahrada je ryze společenská

Dříve: jsem čekala zda pošťák přinese dopis

Dnes: dopis nečekám, vím, že chodí jen katalogy a obálky s pruhy

Dříve: jsem denně vstávala v nekřesťanskou hodinu a pádila do práce

Dnes: nic, vykulím se z peřin v 8 hodin a práci v domácnosti si řídím sama

Dříve a dnes

Anita

Anita Ekberg klik

Můžete si uložit odkaz příspěvku mezi své oblíbené záložky.

35 thoughts on “Dříve a dnes

  1. Čas nezastavíme. Ale hezky si to na sebe práskla.
    Také u mne už je pár věcí, které byly dřív jinak než teď.
    A také mi chutná až moc. 😀

  2. Jo, doba se změnila, jsme starší (a moudřejší). No, Naďo, není to paráda vylézt z postele v 8 hodin, když před pár lety jsme už měli kousek pracovní doby za sebou! A kolik času jsme prohýřily nějakým líčením, fintěním a jinými zbytečnostmi! Samozřejmě přeháním. Každý věk má svoje. Pokud ještě máme smysl pro humor, tak na tom nejsme tak zle.

  3. Jo, Pavle, dobrý jídlo je dobrý jídlo 🙂
    Ano, Heleno, hlavně, že nevěšíme hlavu 🙂
    Pavle, možná je to tak, protože jak jdeš neustále dopředu, tak je všechno dřív než teď 🙂

  4. Šmarjá, tu fotku sis mohla odpustit. A to je hérečka, která má dost prostředků na drahé krémy a plastické operace. 😎 No jo, co s tím naděláme? Nic. Takže s chutí do dalších let. Hodně máme společného. Třeba kabelku, divadlo, prstýnky. Cigaret jsem se vzdávat nemusela a vstávám o hodinu dřív. Domácnost, si taky řídím sama, až mě to někdy štve. A abych nezapomněla, i mě, náramně chutná! 😛 😉

    • Mně je líto těch krásných hereček, jak je k nim život krutý a tak děsně je zmuchlá, ale zase je na nich sympatický, že to přiznají a to stáří umí nosit bez plastik.

      • Život je krutý ke každému mladému člověku, jen ti mladí si to ještě neuvědomují a myslí si, že budou mladí do sedmdesáti.
        U hereček je to jenom víc vidět, protože jsou zachycené ve více věkových skupinách, takže někdy navždy mladé a pak tvrdá realita.
        Nespravedlnost je v tom, že u starších herců to vůbec nevadí, někteří jsou jako víno, čím starší, tím lepší.
        Porovnání dřív a dnes bylo vtipné, dobře jsem se bavila. A vzpomněla jsem si taky na jednu povídku od Fulghuma, který porovnával věk a říkal, že jednou přijde den, kdy starému člověku bude úplně putna, jestli vyjde ven v županu a pantoflích. 🙂

        A tak si užívej dne, kdy můžeš vstát v osm nebo v půl deváté a můžeš si řídit svůj den sama… 🙂 Myslím, že to je sen mnoha lidí.

  5. Naďo, pod všechno se můžu podepsat. Až na to jídlo. Vzhledem k mé nemoci se nemůžu cpát vším jak urvaná od řetězu. Co můžu, to jím s chutí. 😀

  6. Naďo, pod všechno se můžu podepsat. Až na to jídlo. Vzhledem k mé nemoci se nemůžu cpát vším jak urvaná od řetězu. Co můžu, to ale jím s chutí. 😀

  7. Hezky jsi to vypsala… je pravda, že hodně věcí se změnilo. Ale některé příjemně, ne? 😉 A jinak, jak řekla Daniela: „Hlavně, že zdraví slouží!“ To je na tom to nejdůležitější!
    (A ono to vstávání v osm tak není k zahození!) 🙂

  8. Já už bych za rok byla v důchodu… Smůla. o protahování v postýlce většinou jen sním, výjimečně se zadaří o víkendu. Dovči mám jen tak týden do roka… Závidím, opravdu. Mám tolik plánů a odkládám tolik věcí! Snad za pět roků vyjde předčasný.

    • Ono není všechno zlato co se třpytí, třeba to jak jsme si plánovali co všechno si v důchodu užijem, pak přijde a nemoc a je vymalováno, ale u všech ne, důchod je opravdu odměna za celej stresovanej život 🙂

  9. Výborné, moc jsem si početla a můžu říct, že doplnila jsem množství naprosto stejných odpovědí:

  10. Danielo, byl jsem nekolik dni mimo mesto a tak jsem ti nemohl podekovat za cely text te pisne, kterou jsi tam pripojila. Myslim si, ze bude nekolik verzi te pisne. Tu, kterou jsem znal, zpival Jano Pavlisak od Presova. Ja jsem take v letech 66 az 67 pracoval na atomke v Jaslovskych Bohuniciach, byl jsem tam pres rok a bydlil jsem vetsinou v Piestanoch v hotelu Eden alebo v Trnave. To byly casy, ked som prisiel k masarovi v piatok a pital som svieckovu (V Prahe nebola ani v stredu) a ona predavacka hovorila: “ A kolko mam odrezat‘? Bol som prekvapeny.Hovorim reku, pol kila. Hovoril som dobre po Slovensky, ale to je vsetko prec a vela som zabudol. Viem co je tava, bocian, poval, porvaz a take slova. A teraz Cesky: Moc se mi libily ty slovenske nareci, doufam, ze nevymizi. Zdravim moc, a doufam, ze se Nada nebude zlobit, ze zneuzivam jeji blogy na soukromou korespondenci.

  11. Nado, vim presne o cem pises:
    Ja:
    Driv jsem byl hezkej
    Dnes jenom polohezkej
    Driv hodne vlasu
    Dnes skoro plesatej
    Driv hezky nos
    Dnes nos zasvinenej rosacii
    Driv stihlej radost pohledet
    Dnes polohrbatej s velkym pupkem
    Driv mladec s vynikajici pameti
    Dnes dedek, ktery zapomel, kam si vcera dal vyndavaci zuby
    Driv muz s velkym mozkem
    Dnes muz s malym mozkem a velkou prostatou
    Driv……..
    Dnes…….
    Jo a pro Vendy, ja jsem pres sedumdesat ale prad mladej, tak pozor!!!!!!!

  12. Moc jsem se pobavila.Úplně souhlasím stím,co napsala Naďa.Také Honza má pravdu.Hlavně,že nám slouží zdraví,jak někdo také napsal.
    Přeji hodně pohodových dní v té maxidovolené nám všem.

  13. Presne tak, jak to, Nado, popisujete, to mam taky. Driv : hezka holka, nestacila jsem ctitele klackem odhanet, dnes : o mne nezavadi ani pracujici duchodce. Nejvic jsem se malovala kdyz to bylo nejmin zapotrebi, tak kolem 17 let, dnes nemam ani rtenku, nenosim prsteny ani hodinky, nestiham nic, vsecko mi dyl trva. Jen to jidlo u mne neni cislem 1, kolikrat si v 17 hodin vzpomenu, ze jsem jeste dnes nic nejedla a presto nejsem nijak stihla. Mam stesti, ze jsem pomerne vysoka, tak se ty speky na mne ztrati. K jidlu mi staci brambory, maso uz skoro nejim, prestalo mi chutnat, i kdyz nejsem vegetarian a o ceskem chlebu se mi tu za morem zda. Az se uzdravim {jestli Panbuh da, jak rikal nas pan farar}, tak se snad dokopu k tomu si ho upeci podle receptu Honzy z Kanady. Ted na to nemam ani pomysleni. Moc pekne jste to napsala, Nado, Vas a Zuzanku nejradeji ctu.

  14. Je fajn, Lydie, že vás můj článek pobavil, jsem ráda.
    Lído, to se mi nemůže stát, abych zapomněla na jídlo! 🙂
    Co je vám, Lído, že jste nemocná?

  15. Ja Vam o tom psala na akeyo dlouhy dopis, ale Vy asi zase mate jinou adresu, protoze jste se mi neozvala, Nado..

    • Lído, napsala jsem vám, že jsem váš mail nenašla … Adresy mám pořád stejné, i když jich mám víc, mám je soustředěné u jedné z nich na domovské stránce.

  16. To srovnání je dobrá věc, ale nesmí se to přehánět :-). A spousta věcí je teď lepších. Já jsem třeba dřív byla děsně nervní typ a te´d už jen mírně nervní :-).

Zanechat Odpověď

