Je to i vaše zásluha,

že jsem se se soutěžní fotkou dostala ze třetího kola do finále.

Jak jsem psala ve svém článku – klik, poslala jsem fotografii do soutěže, o které psala Vendy a poprosila jsem vás o podporu, tedy kliknutí, nejlépe na obdélníček s 10. Prosím, podpořte mě ještě naposledy, poslední kolo končí 30.září. Tentokrát se nekliká na číslici, ale jen na ANO a NE. Doufám, že u mě zvolíte ANO

Zde odkaz na mé soutěžní foto – klik.

Za podporu Vám děkuji, jak za tu minulou, tak i současnou nebo budoucí.

Nikon-D40-intro-main-2-400

Můžete si uložit odkaz příspěvku mezi své oblíbené záložky.

16 thoughts on “Je to i vaše zásluha,

  1. No, já zírám, když jsem to tam vkládala, tak bylo otevřené 4.., závěrečné kolo (od 6.9.) a teď koukám, že je to zase jinak, musím to vypátrat! Díky dívky.
    Tohle mají napsané na stránkách: Závěrečné hlasování proběhne od 6. 9. 2011 do 30. 9. 2011.

  2. Šlo to krásně, klik pro tebe je v pohodě. Děda se krásně usmívá, zaslouží si to. Ať zdraví slouží nejen jemu! Můj muž je také diabetik, doufám, že také tak nedopadne.

  3. Také jsem neměla problém, Jsi silný člověk a oběma vám přeji ještě mnoho let krásného a ve „zdraví“ prožitého života, podle fotografie soudím, že tvůj manžel má ještě mnoho sil a radost z vnučky si užívá.

Zanechat Odpověď

