Fešák Pady

Do Prahy, už vloni přijel orangutan jménem Padang, familiérně zvaný Pady. Tato událost mi sice unikla, ale přeci jen, téměř po roce se ke mně dostala, když se Pady představil návštěvníkům v ZOO. Přijel sem zachraňovat orangutaní populaci s podobně dovezenou madam i jejím synem.

Když jsem se tak dívala na Padyho oči i tvář (má vůbec opice tvář?), přišla mi ta jeho tvář docela lidská. Ty pohledy něco vyzařovaly. Toto nemohu říct u goril, i když Richard je parádní kus. V jeho tváři jsem nic lidského neobjevila, gorilí výrazy mi připadají stále stejné.

Uzmula jsem z internetu fotky orangutánů a připsala jsem co mi jejich tváře říkají.

padang

Poslechněte, už jsem vám říkal, že jsem Pady a přijel jsem za nevěstou? Ne? Tak vám to říkám, ale jenom vám,  spoléhají na mě, víte?

padang1

Tahle poloha mi vyhovuje, hlavně se při fotografování nedívat do kamery, ale někam do strany a trochu nahoru. Jsem fotogenický, že? No, proto si mě vybrali.

padang2

Mám starost, zapomněl jsem kytku pro Upitu, co by si pomyslela? Nevíte kde bych jí teď narychlo sehnal?

Padang a Upita

Kytku jsem nesehnal, tak jsem nabídnul pomeranč. Je dobrý, Upito, miláčku, květe zrzavý, jen si vezmi, nic špatného bych ti přeci jako tvůj nastávající, nenabízel…

Myslíte, že si mám od takového cápka ten pomeranč vzít? Není to při prvním rande trochu moc důvěrný?

Můžete si uložit odkaz příspěvku mezi své oblíbené záložky.

12 thoughts on “Fešák Pady

  1. Tedy, opice zrovna nemusím, v jakékoliv podobě. Šimpanze vyloženě nesnáším. Ale tenhle orangutan, přiznávám, má zajímavý kukuč. I když, psí oči jsou daleko zajímavější a výraznější, víc vypovídají. Každý je uchvácený z opic, jak jsou šikovné. Ale stejně nebo i více šikovné jsou třeba veverky. A také vrány, kočky, psi, a delfíni nebo kosatky. Mazané jsou dokonce i slepice.
    (Snad se mi komentář zobrazí, zase mi vypadlo jméno z registrace a nejde mi tam dát zavináč na emailovou adresu…)

  2. Nic proti opičkám, hezky se na ně dívá když si hrajou a dokumentární filmy s nimi, mám vyloženě ráda. Nemůžu ale říct, že by se mi líbili a o jejich miminkách, už se to nedá říct vůbec. Takové malé koťátko, nebo štěňátko, je stokrát hezčejší. Pady ovšem kouká velmi rozumně, jen jen promluvit. Doufám, že se jeho rodinka co nejdříve rozroste. 😉

  3. No tedy, je to fešák, to se musí nechat 🙂 Ale, s tou tváří souhlasím. Má v ní něco lidského. To rozhodně. A souhlasím ještě po druhé: Gorily tohle nemají. Ne.

    post scriptum: krásné fotky!

  4. Pro Vendy Nebudete mi verit, vidim svet podobne jako Vy. Nektera zvirata nemusim, jina obdivuji pro jejich sikovnost a dovednosti. Dokonce i lidi vidim stejne. Nektere nemusim a jine obdivuji pro jejich dovednosti. Napriklad Ceska babicka patri k tem, ktere uprimne obdivuji. Treba ty jeji oci. Jak ony vidi svet?

  5. Vaše komentáře mě potěšily a nezastírám, že pochvala od Dennise mně přímo nadzvedla na obláček radosti, doufám, že chvíli poletím, než zase tvrdě padnu na zem 🙂
    Díky vám všem a jsem ráda, že ke mně chodíte na návštěvu.

Zanechat Odpověď

