Přejděte na druhou stranu

prejdete_11

říkají podobné cedule a já vás dnes prosím, abyste přešli na druhý blog, tedy na můj blog v Lidovkách, kde jsem napsala článek nejen pro čtenáře blogu Lidovek, ale i pro vás, kteří ke mně chodíte na návštěvu. Nebudu to dělat častěji, je to jen výjimečně, protože s vámi si povídám v osobnější rovině. Tak prosím, račte vstoupit – klik.  Nezapírám, že byste mi také udělali radost, kdybyste mi klikli na modrý obdélníček s nápisem “zvýšit reputaci autora“, jak je v Lidovkách v pravé dolní části pod článkem, nastaveno.

Příště už zase zde, mezi vámi.

Také se k vám už konečně vypravím o víkendu, abych se podívala o co jsem u vás přišla. Tak se mějte hezky a přeju vám nejen krásný víkend, ale i další podzimní dny.

 

Obrázky vypůjčené z internetu

Můžete si uložit odkaz příspěvku mezi své oblíbené záložky.

24 thoughts on “Přejděte na druhou stranu

  1. Naďa toto je obrázok podľa môjho gusta. Rada sa prechádzam v popadanom lístí a vôbec mám veľmi rada jeseň s jej farbami, vôňami, hmlami ….

  2. Naďo, článek jsem si přečetla, na obdélníček klikla a jsem zpět.
    Obrázek nahoře je skutečně krásný.
    Tobě přeji hodně síly a dobrých nervů, aby jsi vše o čem píšeš na blogu v Lidovkách absolvovala co nejhladčeji a nejdříve. Toho běhání po úřadech je spousta.
    Také ti přeji hezký víkend. 🙂

  3. Vracím se z Lidovek. Přečteno, odklikáno a těším se na příště, na tomto blogu. Měj hezký den. U nás se konečně rozpustila mlha a začíná svítit sluníčko. Tak slunce v duši, i tobě.

  4. Díky, Danielo, Jarmilo, Jarko za komentář. Obrázek se mi taky líbí, ale nedá se nic dělat, je to předzvěst holých větví, zeleně nevidět příroda se uloží k zimnímu spánku. Jsem zvědavá jak to bude letos se sněhem a mrazem, jaká bude zima.

  5. Zajímavé, netušila jsem, že je toho tolik, a to se možná za chodu ještě něco objeví… Na druhou stranu je to možná dobře, že se člověk musí zaobírat i něčím takovým, protože pak alespoň chvíli nemyslí jen na smutek a prázdnotu.

  6. Udělám to a občas tam i zajdu, kvůli tobě Naďo, jinak jsou tam většinou lidé neosobně zaměření, kteří si nepovídají, hezkou a pokud možno klidnou neděli, po přečtení se ještě stavím.

    • Anno, ty Lidovky dnes používám hlavně tehdy, když chci reagovat na nějaké všeobecné dění. Většina příjemných komentátorů se z Lidovek nějak vytratila, ale zato zde jsem ráda, že jsem je našla. Dělá mi daleko větší potěšení psát zde, pro milé virtuální i osobní přátele.
      Děkuji ti za tvé komentáře.

      • To co jsi na lidovkách napsala je pro mnoho lidí velice užitečné, jak stárneme, jsme těmto těžkým chvílím blíže a jsme stále bezradnější a zranitelnější a pokud nám v takové chvíli někdo pomůže radou z vlastní zkušenosti, jsme neskonale vděční, vím o čem mluvím, také jsem si tyto těžké chvíle několikrát prožila a vím co cítíš. Přeji ti Naďo, už lehčí nový týden.

  7. Naděnko, napsala jsi to do Lidovek moc hezky, přečetla jsem, zvýšila ti reputaci a vůbec ti nezávidím to běhání po úřadech a tu spoustu vyřizování, ale zase je fakt, jak píše Janah, že člověk aspoň nemá tolik času zabývat se svým smutkem. Drž se Nadi, máme tě rádi. Přeju v mezích možností co nejhezčí den.

  8. Konecne jsem se dostal ke sledovani blogu. Verim, Nado, ze neprozivas ty nejradostnejsi chvile sveho zivota. Myslim na Tebe v tom smyslu. Rad si take ctu reakce diskutujicich na tvem blogu. Dnes jsem z nejakych duvodu nevypnul reproduktory u PC. Jak jsem kliknul na „komentare 11“ zacalo to hrat melodii, kterou znam z maho mladi, a kterou jsem zpivaval v jednom evangelickem sboru. Dokonce si pamatuju jeji text.Je od nemeckeho basnika G. Neumarkas. Zde je v prekladu Aloise Adlofa:

    Kdo bozi vuli poddava se
    a sklada v nem sve doufani
    Zachovan bude ve zlem case
    V zalu a tezkem stradani
    Kdo v Bohu sklada nadeji
    Nad skalu stoji pevneji.

  9. Milá Naďo, také jsem byla kouknout v Lidovkách, klikla tam, kam jsem měla a musím říct, že jsem vůbec netušila, co všechno si člověk musí zařizovat sám. To jsem zase poučena, díky za krásný článek a drž se!

    • Jo, Pavle, určitě venku bude zuřit malíř podzim, který vybere ty nejsytější barvy, které má za povinnost slunce, sice už slabšími, ale ještě dost silnými paprsky řádně prozářit.

  10. Krásná podzimně-žlutá alej – a jestli jste to Naďo zase nafotila tím Vaším zázračným mobilem, jako ty Hradčany tehdy z okna právnické fakulty, tak sním svůj klobouk! Proč? Protože moje fotky mobilem jsou naprosto nemožné…

  11. Četla jsem Tvůj článek přímo u nás na Lidovkách, komentář jsem také doplnila tam. Dnes jen obdiv, jak umně jsi spojila oba blogy – a jak pěkně jsi použila oslí můstek :-). Jsi opravdu šikula.

Zanechat Odpověď

