Někdy mám drobečky v posteli

postel2tt

Kdysi jsem si zde s lítostí postěžovala, že musím spát v přístěnku, podobném jako spával Harry Potter. Od té doby jsem si to zde zútulnila, takže jsem si zvykla a už se nelituju. Že se toto území stalo útulným zjistily i naši drobečci (no, Kristýna je už pořádný drobek :-)), tedy naše holčičky a tak se zde pořádají různé akce. Např. se zde přijímají stížnosti na nespravedlivé chování rodičů, a to jest mi pak horko těžko vyvážit svůj názor, abych obstála se ctí, t.j. dát jen malinko za pravdu stěžujícímu, ale zároveň ubránit reputaci rodičů. Pořádají se zde zpívánky s tou nejmenší, kde si bereme na pomoc youtubko z pécéčka na psacím stole naproti postele a zpíváme o 106.

Některé večery se ke mně do postele nastěhuje ta prostřední, přinese si pití a nějakou tu mňamku a koukáme spolu na televizi. V tu dobu se stane zázrak, protože se mé tělo scvrkne a nalepí se na stěnu do takové velikosti, že by to do mě nikdo neřekl, že jsem toho schopná.

Naposledy jsme se v tomto malém, útulném prostoru sešly v hojném počtu. My dvě s Natálkou na posteli, Ela na zemi u postele a Karolín u psacího stolu s housličkama. Byla vyštvána vlastní matkou ke mně dolů, nějak asi měli nahoře toho koncertování dost, tak abych si taky užila. A tak jsme si tedy užívaly. Karolín vrzala na housličky a my jsme k tomu s Natálkou statečně pěly, nejprocítěněji – Černé oči jděte spát, vždyť musíte ráno vstát. V některých pasážích u jiných písniček jsme se rozlejzaly do všech možných notových stran, ale to určitě jen proto, že to byla naše premiéra.

Zadala jsem úkol, a to že do vánoc nastudují obě sestry koledy pro klavír a housle za doprovodu Natálčina zpěvu. Já budu vděčné obecenstvo nadšeně tleskající, a budu volat bravóóóó, v čemž mě jistě podpoří ostatní obyvatelé domku.

Po některých drobečcích, co se u mě v posteli střídají, zbudou drobečky z těch mňamek. Není drobeček jako drobeček :-). Na videu zpívá něčí drobeček asi z Moravy.   

Video a foto postele, vypůjčené z internetu.

Můžete si uložit odkaz příspěvku mezi své oblíbené záložky.

28 thoughts on “Někdy mám drobečky v posteli

  1. Nadi, to musí být krásné! To by se mi taky líbilo, drobečky sem, drobečky tam. Když moje dcera hrávala na klavír, vždy jsem měla plné oči, vnučka Terezka, její dcera také hraje a zpívá a mne to vždy dostane! A v posteli s vnoučátky i se zpěvem? I teď se stěží bráním slzičkám. Užij si to, dokud jsou děti k tomu ochotné! Až vyrostou, už to tak krásné nebude!

  2. Pustila jsem si i to milé video a představovala si, jak zpíváte Černé oči s Natálkou. 😀 Ten tvůj přístěnek ti skoro závidím. Nejen proto, že mám moc ráda Harryho Pottera, ale protože tam musí být opravdu krásně útulno. Ten tvůj, je ale asi kapánek větší, než Harryho. Máš tam dokonce stolek s počítačem a televizi. Fotečka by, pro představu, nebyla? 😉 Jednou, budou tvoje vnučky, na toto „drobečkování“ s babičkou, vzpomínat a budou to vyprávět, svým dětem.

    • Určitě, Jarko, je můj přístěnek větší, ale televizi jako takovou zde nemám, je to PC monitor, který se přepíná na TV, takže dva v jednom :-). Přemýšlela jsem o fotečce, možná časem.

  3. Vyvolavas ve mne nostalgicke pocity z doby, kdy nase starsi Barbara mela deti jeste v predskolnim veku. Ale prisla na scenu mladsi Helena a tak mame rodinne pokracovani ve smyslu, ktery popisujes. Moc ti to rodinne prostredi preju, vaz si ho, jednou nebude a vnoucata a deti budou mit svoje starosti…
    Take jsem si myslel, ze moje cestina je stale perfektni. Lec chyba lavky!!! Ucim se nova ceska slova – pececko, youtubka a mnamky. Profesor Travnicek by jasal!!!

    • Honzo, možná jsem pokračováním mé babičky, která mě učila zpívat písničky a měla jsem ji moc ráda. Třeba to přenáším dál, i když ne nijak násilně, prostě máme spolu s drobečkama dobré vztahy.

  4. ÓÓÓ JAK TI ZÁVIDÍM.
    Život tak rychle utíká a když už ti do postele nelezou dělat drobečky, ani děti, ani vnoučci, je to tak smutné, že začneš toužit po pravnoučatech, i když víš že je to jen sen, užívej si to milá Naďo, je to krásný čas.

  5. Já mám čtyři takové drobečky a moc si je užívám, zvlášť protože jsou to holčičky a já měla doma vždycky jenom „chlapy“. Možná, že my, babičky, máme pro ně více pochopení a můžeme jim věnovat více času. Vždycky si říkám, užívej si to, dokud to jde.

  6. Černé oči jděte spát, je má oblíbená psínička! Strašně se mi líbí ta melodie a slova 😉 Tak doufám, že potom o Vánocích to bude pořádné vystoupení! No a aby nebylo když budou mít účinkující takové skvělé obecenstvo! 😉

  7. Černé oči jsou u mne pamětihodnou písní, neboť když jsem coby pubertální slečna, doma stále upozorňovaná na falešný a mučivý zpěv, odmítla zpívat sólově před třídou, zapěla jsem právě tuto píseň, po první sloce mne učitel zarazil a již nikdy to riziko nezkoušel! 😀
    Ona ta naše třída se skládala z půlky ze studentů Lidušky. Zachránila jsem tudíž národu hudební sluch skoro dvaceti lidí. Ta kule za to stála. No a ti, co se mi posmívali, se potom stejěn stali mými otroky na výletě, neb jsem je vyhrála v prší… 😉

    • Witch, měla jste dobrého kantora, věděl, že zpěv je sice příjemná část života, ale že přeci jen tak úplně nejdůležitější není 🙂

  8. Ehm, pěla jsem opo vyučování v kabinetě a pan učitel se po chvíli odvrátil a střídal barvy. Já zpívala tak procítěně! A kuli změnil na dvě…

  9. A já myslela, že budeš luxovat… a oni zatím takoví drobečkové.
    Je pěkné, že jsi vlastně něco jako jejich vrba, záštita a ochránce v jednom… užívej si toho!

  10. Nadi, to bylo moc krásné povídání, máš zlaté srdíčko a vnoučátka tě musí milovat. Je dobře, že mají babičku, které se můžou svěřit a postěžovat si. Rodičům to vždycky nejde. Babičky prostě asi mají víc pochopení.

Zanechat Odpověď

