Tak jsem tady s tím vyluštěním

Člověku se vždycky zdá jednoduché to, co on sám ví a tak jsem to s tím kamuflováním asi přestřelila. No, jsem v oblasti přípravy předmětu k hádání úplně nezkušená, tak to zadání podle toho vypadalo.  Vám, co jste se u mě pustili na tenký led, moc děkuji a doufám, že při pohledu na vyluštěninu mě nebudete tlouct.

Takže, nejblíže byla Vendy, odhadovala to na nějaké jablko a bylo to rajské jablíčko.
Fotku k hádání jsem si vypůjčila, bez jeho dovolení, od Honzy. Snad se na mě nebude zlobit.

Můžete si uložit odkaz příspěvku mezi své oblíbené záložky.

20 thoughts on “Tak jsem tady s tím vyluštěním

  1. Tak já bych název toho plodu nevěděla, ani kdybych ho viděla tak dobře, jako teď. To byla fakt neuhodnutelné hádanka. Vendy je skvělá, že ji napadlo aspoň to jablíčko. 😉

  2. Honza ze se nebude zlobit? Honza uz zuri zurivosti neuhasitelnou!!!!!!
    Ale ted vazne: Netusil jsem ani ja ani to rajce, ze se stane protagonistou zajimaveho blogu. Ctenari si mohou predstavit jeho velikost, vazilo presne jedno kilo a je to duh ktery se vyslovuje „vajndot“ A k me ostude, ja jsem se neopovazil hadat, co to je, netuse, ze jde o moje rajce, ktere jsem nedavno pozrel..

  3. Jsem ráda, že jsem se přiblížila aspoň částečně! I když, na rajče jsem si vůbec nevzpomněla… fakt mi to připadalo jako jablko pod něčím záhadným…
    To byla opravdová kamufláž!

  4. Je to přesně tak jak píšeš, když víš, zdá se každá nápověda moc lehká, ale domnívat se, že každý přece musí vědět, vždyť je to tak jednoduché, ono většinou není, a navíc některý nápad ? I já bych se neodvážila ho třeba říci na plnou pusu ?

  5. Kdybych si nebyl jist, ze kamuflaz k obrazku nepatri, hadal bych, ze je to kecup z Kauflandu. 😦 Ale jsem rad, ze to byla cervena rajska jablicka. 🙂

  6. Původně jsem si myslela, že jde o nějakou vesmírnou mlhovinu, podle obrázku bez retuše bych tipovala na rzí „kvetoucí“ červeně smaltovaný plech. Ale abstrakce je to pěkná! 🙂

Zanechat Odpověď

