Mikulášská nadílka – doplněno

Knížky už mají na Václaváku v Luxoru.  

Dnes mi přinesl Mikuláš, tedy správně řečeno, přivezl majitel vydavatelství Akcent, pan Rybníček, autorské výtisky mojí nové knížky a  autorské výtisky mé blogové kolegyně a kamarádky z Lidovek, Zuzky Zajícové. Nevím, jak dlouho potrvá jejich cesta na pulty kamenných i virtuálních prodejen, ale myslím si, že to nebude dlouho trvat.

A tak jsou tady. Ta moje má střípeček vady na kráse, protože v ní chybí plánovaná fotografie a obsah, ale je vidět, že se to tam už nevešlo, nedá se nic dělat.  I tak se vám, kteří si ji koupíte, bude snad líbit. Přeji vám hezké počtení a to i vtipné knížky zralé ženy, Zuzky Zajícové.

Můžete si uložit odkaz příspěvku mezi své oblíbené záložky.

47 thoughts on “Mikulášská nadílka – doplněno

  1. Vedle (v kolonce) jsem byl rychlejší, tak taky tady ještě gratuluju a beru obě. Původně jsem se po Tečkované („když dnes spadla“), chtěl rozhlížet už dnes…Jeden dárek k vánocům bude na světě. (Nadělím si sobě, ženě jen půjčím, jako tu minulou).
    Posledně – nedávno v MK, když jsem si tam byl prodloužit platnost karty a rezervovat doporučenou knížku z Alfy Centauri (kde jsem byl mírně peskován za letmo vyslovený názor), jsem tam viděl od tvé kamarádky tu o tom, jak je chlapů málo, tak jsem ji přibral. 🙂

  2. prima! to chce nějakou oslavu, dámy, ne? nějaký velkolepý veřejný křest 🙂 mohly by se podávat buchty či svíčková…. dokonce mám tip na lokál!

  3. mohli byste se mnou na Bulovku na terapii, tedy radioterapii. Tam se budu vyskytovat den co den sedm týdnů. Že bychom se tam trochu rozšoupli; už mě tam znají jako tu s brucelózou, co se od roku 1964 nevyskytuje a tu, co má utajený nádor a jak se vyjádřil pan primář, jsem tak nějak poněkud neobvyklý případ. Mejdan je to pravé, co tam ještě neměli. 🙂

  4. To je nejoriginálnější Mikulášská nadílka, jakou jsem viděla.
    Gratuluji! Vypadá moc sympaticky a vidím, že příští cesta povede do knihkupectví…

  5. Děkuju, Lído, Pavle a Jarko, nevím jak se pochlapí s tou distribucí. Pavla doufám těší, že na obálce mé knížky je s jeho svolením pohlednice z jeho sbírky.

  6. Včera jsem poslala nakladatelství Akcent e-mail, a obě knihy objednala. Tentokrát jim budu posílat poštou tisícovku (drobnější nemám, kredit karty neberou, a přes banku už nikdy více), tak jsem zvědavá, jestli dojde jak ona, tak peníze zpátky. Do Vánoc to sice už nestihnu, a knihy si tudíž nadělím k narozeninám. Už se těším!

  7. Tak už vím, kam se vypravit.
    Do knihkupectví.
    Takže v Luxoru?
    Tam to na mě vždy padá, protože mi to nedá prolézt všechny patra a potom když člověk vyjde ven, točí se mu hlava a prožívá takové literární delírium. Jak jsem se dočetl, opravdové delirium tremens (šílenství s třesem) je nejtěžším stádiem abstinenčního syndromu.

  8. Mně přinesl Mikuláš konečně knížku Začíná to nudlemi…Já vím, jsem trochu pozadu, ale to já tak mám pořád. 😀
    Takže posílám gratulace a píšu si do pořadníčku.

  9. Nado a Yuyanko, moc gratuluje k spisovatelským uspěchum Honza Marek Kanada, jinak Anonym. Tim, ýe ýiju na opačné straně zeměkoule, nevím, jak knížky objednat. třeba bys mi |Nado nejak informovala. mejdanu se žel nezučastním, je to přece jen trochu z ruky HMK

  10. Jo a ta Zuzanka má být ZUYANKA, nemužu si zvyknout na tu českou diakritiku, kde Y a Z jsou přehozený, moje omluvy Zuzaně Zajícové. HMK

  11. Lidi, já sem kus vola,má to být ZUZANKA!!!!!!!!! Asi se vratim k americke klavesnici, ta je jistejsi. Moje omluvy. HMK

    • Honzo, namísto klávesnice QWERTZ si nainstaluj QWERTY – tam je Z a Y na stejném místě jako na klávesnici anglické. Pokud chceš, poradím, jak na to. Knihy si lze objednat přímo od nakladelství Akcent, což jsem učunila já (viz výše). Musíš jim ale poslat hotovost v ČK.

  12. Nazdar, Nadi. Vidím, že Ti vyšla knížečka. Mám radost. A teď, proč píšu. Zatoužila jsem po Tvém hřejivém slovu a nápadech, kliknu na klikačku u sebe a – nic. Píšou, že takový blog není. Složitě jsem se dostala k Tobě pomocí článku v Oblíbených a vida, funguješ normálně. Jen tak jsem klikla na „Starý blog“ se stěhovačákama se sejfem a vidím, že to je už pasé. Mám radost, že jsi a hned si to opravím. Dnešní článek opět nezklamal. Aspoň vím, co budu hledat pro sebe pod stromeček. Obě koupím – a dá mi to Pepíno, jako obvykle. On by frflal, že takový…. Ale já si ráda počtu o ženských. Krásný týden přeje potěšená Kitty

  13. Dobrý večer pani Naděnko.Blahopřeji k vydání knihy Vám i pani Zajícové.Nahlížela jsem nedočkavě každý večer a dočkala se…Už jsem si objednala Vaší novou(tu 1. již mám doma rok) a obě knihy paní Zuzanky.Už se těším na počteníčko.Přeji Vám i pani Zajícové klidné a pohodové adventní dny.Opatrujte se.Anna/Ajka.

  14. Tak moment – já tady píšu vedle do Bramborového salátu a vůbec netuším, do jaké vznešené společnosti jsem se dostala. Jak je vidět, Mikuláš strefil s naď-ílkou do těch správných dveří. Jdu vyhrabat ze sněhu psí spřežení a pátrat.

    • To s tou naď-ílkou mě potěšilo, mám ráda tyhle slovní hrátky. Mám jen jednu strarost, že se psí spřežení nedostane ani do Luxoru ani do Kanzelsbergera, sněhu není 🙂
      Vznešená společnost se tu schází všude u mých článků, i u bramborového salátu 🙂 jste (jsi?) tu správně!

  15. Musí to být skvělý pocit – vidět svoji knížkou hotovou a připravenou na pulty knihkupectví. Obrázek, co máš na knížce, dlouho zdobil můj monitor 🙂

  16. Srdečně se připojuji ke gratulaci a také se kouknu, zda by se u nás daly knížky sehnat. Nebo že bych napsala Ježíškovi? Možná by to ještě stihl, ne? A musí to být krásný pocit, vědět, že tě čtou lidi a rádi, viď? Ať se daří!

    • Je to, Líbo, hezký pocit a já jsem ráda, když takový pocit lidi získají po přečtení mých knížek. Třeba když jim zpříjemní dovolenou nebo pobyt v nemocnici, nebo jen tak.

  17. Nejen gratuluji. U Akcentu v Třebíči už všechny knížky pro mě kompletují. Tvoje i Zuzany. Dřívější prý pohledají, ale snad nějakou pod pultem schrastí. To budou vánoce! Příbuzná je má zamluvit (to už jsem udělala), její muž je tam zakoupí, ona příbuzná má povolení si je před doručením mně prolistovat (to zas budou uslzené, jak se (ne)bude bavit). Jen prolistovat, protože začíná píct. Ale myslím, jak do nich vrazí oko, bude po nadměrném pečení! Já už se těším moc.
    Jo, chápu, knížky nejsou jen o ženách! Každá máme nebo měla jsme maskulína a to jsou nadílky (nejen na vánoce). Kitty

  18. Loni jsem chtěla napsat knihu, oslovila jsem asi 4 vydavatelství a oni chtěli 50 tisíc Kč..tak jsem to vzdala. Třeba někdy v budoucnu to vyjde…chtěla bych vnést mezi lid povědomost o autismu. Mohla bys mi prosím napsat maila? Mám ho pod profilem, děkuju.

Zanechat Odpověď

