Objevila jsem Ivanu Lomovou

Úplnou náhodou, když jsem hledala na netu něco jiného, jsem poprvé uviděla obrázek, který mám od té doby na ploše PC. Našla jsem si malířčiny stránky a musím říct, že se mi líbilo všechno, až na "Sesterstvo", té žluté nějak nemůžu přijít na chuť. Její obrazy zařazené do cyklů – Dětství, Kavárny, Štěstí, atd., jsou pro mě nádherné, ty obrazy mají na mě uklidňující vliv. Jeden z jejich obrazů tvoří ilustraci k mému minulému článku. Přemýšlela jsem nad tím, jaký obraz vybrat zde pro vás, nakonec jsem zvolila jeden obraz z cyklu Dětství a druhý z cyklu Štěstí.
Zvu vás na její stránky, zde – klik.

2009071817424321 2009071817461169

Dětství – Irenka                                           Štěstí – Berušky

Obrázky jdou zvětšit, když na ně poklepáte myší.

Můžete si uložit odkaz příspěvku mezi své oblíbené záložky.

10 thoughts on “Objevila jsem Ivanu Lomovou

  1. Klikla jsem si hned, když bouchl ten papiňák a klikám občas. Se sesterstvem jsme ve shodě.
    Jiný výraz než něžné mě nenapadá.

    P.S. Když dovolíš, tak „jsi“.

  2. Zvláštní obrázky a zvláštní představa třeba o ráji, nebo štěstí. Já si je představuji jinak. Ale byla to pěkná chvilka nad obrázky a možná se ještě k paní malířce podívám. 😉

  3. Naďo, mě už zaujal obrázek v tvém předešlém článku a když se zadívám na všechny tři, dá se to vyjádřit slovem pohoda nebo spíš slovem pohlazení, to myslím všichni potřebujeme.

Zanechat Odpověď

