Divný sen

adamovska V poslední době se mi zdají nesmyslné sny, většinu jich pak zapomenu, ale co se mi zdálo včera, to mi nevím proč utkvělo v hlavě. Taková blbost a na důvod z čeho takový sen může do mé hlavy přikvačit jsem nepřišla. Byla jsem v nějaké kanceláři, do které jsem evidentně patřila, ale co jsem tam měla za funkci, tak to nevím. Ještě ke všemu tam probíhalo natáčení TV a herečka, která byla hlavní osobou před kamerou byla Zlata Adamovská. Měla na sobě takové kytičkované šaty do růžova a velice zvláštní boty do šedorůžova, byly to polobotky na nízkém podpatku. Fascinovaně jsem na ty boty hleděla a nevydržela jsem, abych herečce neřekla: “Máte moc hezké a zvláštní boty”. Zlata Adamovská se vůbec nenamáhala s odpovědí, byla jsem pro ni vzduch. No, naštvala mě, ale ty boty, které jsem fakt nikdy nikde neviděla, tak ty mi zůstaly v paměti i ten její povýšený pohled. Určitě taková není, ale u mě v noci taková byla. Co takový sen znamená, vůbec netuším.

Potřebovala bych ještě oslí můstek, abych se dostala k mému blbnutí s nočníma košilema. Zkusím navázat, že ty nesmyslné sny se asi dostavují, když v posteli pojídám pomeranč. Na talířku, hezky nalámaný na kousky. Jenže málokdy se mi povede, abych se tou šťávou z pomeranče nepocintala. Já nevím jak kdo, ale ať dělám, co dělám, tak pomeranč abych jedla nad škopkem na nádobí. Tuhle se mi stal takový malér, že jsem si musela jít převléknout noční košili, protože jsem se zakousla do pomeranče a co jsem nabryndala na košili, to se snad vůbec nevidí. Včera se mi konečně povedlo, že jsem ucintanou šťávu hezky zachytila na talířek, to bylo radosti.

Koukala jsem dále na TV a jelikož mám dva v jednom, tedy monitor a TV v jednom, překlikla jsem dálkovým ovladačem na PC a šla cosi hledat. Jen jsem dosedla, bylo to jasné. Úplně jsem zapomněla, že jsem na židli odložila ten talířek od pomeranče a teď na něm hezky sedím. Tak jsem zase musela pro novou košili.

Jojo, to jsou věci, paní Müllerová.

pomeranc

Můžete si uložit odkaz příspěvku mezi své oblíbené záložky.

30 thoughts on “Divný sen

  1. Naďo, ty jsi teda číslo. 😀 Pocintat, to umím dobře i já, ale sednout si na pomeranč, to se mi ještě nepovedlo. No jo, jsme jen lidi.
    O pomatených snech mi můžeš vyprávět. Já si i některé pamatuji. Ale co se mi zdá za slátaniny, to zůstává rozum stát. Narkomani by mi mohli závidět. 😀
    Moje letité trauma je pošta. O té se mi zdají přímo horory. Kdysi mi nadřízený hodně ublížil a já to mám v podvědomí zaseklé a stále mě to pronásleduje. Nevím, jak se toho zbavit. Chci spát a mít růžové sny a ne takové, po kterých se budím zpocená. 😦

    • Jarmilo, tak to na Vás budu myslet, protože ublížení a křivda mě na světě asi trápí nejvíc. Zažila jsem to také, ovšem dokázala jsem to nějak vstřebat. Už občas mívám jen 2 noční můry, ne sny – vzpomínku na holocaust (ten strašný obrázek rozdělených rodičů, manželů, dětí a jejich odchod do plynu) a obavy z odpadků (to jsem šáhlá, co?, ale mně fakt, když nemohu spát, z nějakého důvodu, lítá hlavou, jak si tu zemi zamořujeme odpadem a odpadky a kde to skončí …)

  2. Ne že bych na nějaký výklad snů věřila, ale už jsem o tom přemýšlela, koupit si snář, byla by to docela dobrá zábava, při tom co se mě v poslední době zdá za sny, dokonce si myslím, že náš mozek si vždy najde nějaké souvislosti s tím co děláme přes den, ty botičky do růžova, nebolí tě náhodou v poslední době nohy?

  3. Někdy si člověk může připadat, jako kdyby mluvil do zdi. Možná se cosi takového projevuje a promítá do snů, když nás čeká jednání s někým, kdo by se tak chovat mohl nebo choval. A nemusí to být domluvená schůzka, může jít jen o to prostředí. TV může znamenat zásah do polosoukromí, určitou nepatřičnost, která Vám vtrhne na Vaše území. nebo to hrozí.

  4. “ Současně nic se mi nezdává !
    ….,, toť tím, že mozek se scvrkává,, !
    ( sdělil mi MUDr Szilenyi )
    … Při včerejším EEG měření
    zjistili, – v hlavě prý nemám nic !
    Mám zkusit přijít zas za měsíc !

    Taková jsou tam howada “ !

    ….“ Sečkej “ ! dí Rudolff Hromada
    ( a svítí mu do ucha baterkou )
    “ Vidím tam kuličku nevelkou,
    jež v poslední fázi jest smršťování !
    …… snad dojde k rychlému rozpínání
    obdobě Velkého třesku “ ?

    Thomass Fukk rychlostí blesku
    pátrá … k zemi se shýbl…..
    “ byl tady někde kýbl …..!
    kdo ukrad jej ….? nemám potuchu “ !
    Však pozdě ! dochází k výbuchu !

  5. Některé sny jsou opravdu velmi podivné 😉 A ten tvůj nebyl o nic méně. Někdy mi je opravdu líto, že si to, co se mi zdálo, nepamatuji. No, ale někdy to je zase lepší….

    A co se pomeranče týče, to jsou pěkné potvůrky. Dokáží zašpinit a zalepit během sekundy! 😉

  6. Sen je sen, probudíš se, je den … tak nějak to říká Jan Werich v jedné bezvadné pohádce. Já sny mívám taky, různé – někdy úplně skutečné, někdy fantasmagorie. Dokonce jsem ve snu zažila svoji dokonanou vraždu a toho svého vraha jsem i viděla, ale nepamatuji si ho; jen jeho tenisky vidím perfektně :-).

    • Já je asi taky viděla ve filmu, detektivky mám ráda (ale detektivky – Agathu nebo To je vražda, napsala nebo Midsomer …). A byl to docela pěkný sen, fakt. Bylo i světlo na konci tunelu – a s tou nádhernou září a příjemným pocitem 🙂 jsem se probudila.

      • To zírám, dost by mě zajímalo co na to Witch, jestlipak ještě zajde. Já jsem včera špatně usínala a když už to vypadalo, že zaberu, probudilo mě, jak na mě Jirka zavolal, děsně jsem sebou škubla a úplně se probudila…

  7. Stoprocentně vím, že se mi sny zdají každý den a stoprocentně je zapomenu, než dojdu z ložnice do kuchyně. Ten tvůj sen byl zvláštní, ale nebyl zlý, byl dokonce barevný, růžový. To ses tedy vyspala úplně do růžova. 😉 Příhoda s pomerančovou štávolu, mě pobavila, horší by bylo, kdyby pod tebou ten talířek rupnul.

  8. Krásný sen o slečně se mi zdál a já si liboval, takže bych byl hrozně rád se neprobudil. Ale pak člověka zarmoutí, když ráno kohouti kokrhají, čímž pak sen se končí. Koupil jsem si brokovnici, pobil kohouty, nemohu teď na ulici, sousedy mám mrzouty. Čekám jen, kdy sen se vrátí zpět, musím se dovědět, jak to vlastně s tou slečnou dopadlo… (?)
    Tak to byl text starého šlágru (nevím od koho), někdy z roku 1950…

  9. Nikdy jsem sny nevykládal, ale tohle mi vyšlo na hesla dle snáře. Teď to jen správně spojit do výkladu, což neumím.
    Kancelář – úřední jednání, důležitá rozhodnutí
    Herečka – neustálé změny v životě
    Květ – radost, dar
    Oděv – přizpůsob svůj vnější vzhled změnám, které probíhájí ve tvém nitru
    Boty – dlouhá cesta, změna
    Šedá – fádní život
    Růžová – zrodí se láska
    Netečnost – zavíráš oči tam, kde se bojíš otevřít pusu

    Nevím…

  10. Úžasný, Oto, díky, ten konec nemá chybu a vůbec, jen nevím kdo bude mít radost a kdo dostane dar, jestli já, nebo někdo mnou obdarovaný :-).
    Jinak, hlásím opoždění nákupu ukulele, přišla do toho jiná investice, takže až příští měsíc…

  11. Nejakým zabrindaním sa vôbec nezaťažujem. Stane sa mi to skoro vždy vtedy, len čo si dám doma čisté tričko. Väčšinou sa zafŕkam niečím pri varení. Sadám si na okuliare, čudujem sa, že to zatiaľ ešte vždy prežili. A k tým snom len toľko: ja si vôbec moje sny nepamätám. Neviem, či je to dobre alebo zle. Moje sny, ktoré si za rok zapamätám, spočítam na prstoch jednej ruky. No môjmu synovi sa z nedele na pondelok sníval sen, že mu vypadli tri zuby. Nikdy vraj nepozerá do snára, no tentokrát si pozrel výklad sna. Keď mu jeho otec asi o dve hodiny volal, už tušil, čo bude obsahom telefonátu.

  12. Tak jsem si Naďo zkusil dle tvého návodu „nalámat“ pomeranč. Dopadlo to strašně. Obzvláště, když jsem se jal lámati ty články, které jsem od sebe oddělil jistou technologií, připomínající odlupování. Byl jsem celej vopatlanej pomerančovou šťávou a z pomeranče zbyla jen neurčitá patlanice. Po takovézkušenosti se nemohu divit, že mám pak v noci noční můry….

Zanechat Odpověď

