Co je to? Vyluštěno

Zase se šinu na tenký led. Dělám něco, co neumím, ale myslím si, že tentokrát je to opravdu lehké. Obrázek je výřez, drobně rozostřený, výřez zvětšený a přidaný stín.

Tak jsem zvědavá kdo to pozná nejdřív. Vyluštění zde bude v sobotu. Nedivte se, že se vaše hádací komentáře nezjevují, budou vyjeveny až v tu sobotu.

A hádanka je vyluštěná. Je to bez kliky kolečko vzad a vpřed ze starého tramvajového pultu. Jarmila, Mirek Toms a Ota to uhodli. Mirek dokonce i technicky správně. Vždyť jsem psala, že je to jednoduché 🙂

Můžete si uložit odkaz příspěvku mezi své oblíbené záložky.

34 thoughts on “Co je to? Vyluštěno

  1. Mě to připomíná řídící ústrojí ve staré tramvaji, jak řidič stál na plošině a klikou točil a přidával nebo zmenšoval rychlost. I zabrzdil ve stanici.

  2. Jo tak lehké se to může zdát tak akorát tobě, která dobře víš co to je. Já jsem zatím jen vyjevená. Do soboty mám ještě čas, budu dumat!

  3. Je to knoflík vojenský, co vždy platí na ženský,
    je to knoflík od košile, přišít chce ho děvče milé,
    knoflík je to kovbojský, nosí smůlu pro ženský,
    hoď ho z okna, ať si letí, kalhoty na kšandách sedí.

  4. Tak tady si vůbec nejsem jistá.
    Nejdřív jsem si tipla brož. Ale na brož to má divný okraj.
    Pak mě napadl hořák u plynu. Ale zase to má jen dvě jakési páčky, nebo co to je… každý hrnec by se na tom překlopil.
    Knoflík?
    🙂
    Je to hra. Fakt nevím… 🙂
    (Ještě tak možná artefakt z doby bronzové… :-))

  5. Je sobota a já jsem s hádáním pořád na stejném bodě. Snad by to mohla být součástka z nějakého kuchyňského nářadí. Což třeba ze strojku na maso. Blbost – já vím. 😦

  6. Tak to bylo hodně těžké, zvlášť pro toho kdo viděl tramvaj z rychlíku jako třeba já. Něco takového jsi musela nafotit v muzeu, bude to jistě dnes již vzácnost.

    • Dnes je to vzácnost, taková tramvaj jezdí jen z Výstaviště v Holešovicích jak historická vyhlídková jízda. Jinak, muzeum MHD je skvělé.

  7. Hádanka mi bohužel unikla, ale uhodnout bych to možná měl. Dělal jsem jako student o prázdninách průvodčího tramvaje. Měl jsem brašnu, lístky a kleštičky a volal jsem: „Přistoupil prosím!“ 🙂

  8. Som tu, lebo som bola zvedavá, či tvoju hádanku niekto uhádne. Tipovala som, že nie, lebo pre mňa to bolo veľmi ťažké. Ani podľa zverejneného výsledku by som to nebola nikdy uhádla, pretože som riadiaci pult v takej starej električke nikdy nevidela. Naposledy som sa v takej električke viezla v mojich cca 15-16. rokoch. Kde mne vtedy chodil rozum po riadiacih pultoch v električkách!!!

Zanechat Odpověď

