Jezdíme za dědou

Pokaždé s Karolínou a někdy i s Natálkou, když se jí podaří být bez nudlí a kašle. Včera to byla ovšem pěkně vypečená výprava. Už při vycházení z domu jsme musely zažívat vzteklé výpady proti teplým botám, které Karolíně nařídila její matka Katka. Karolín je nemá ráda. Ještě než jsme došly na stanici autobusu, vytáhla Natálka pišingr, který měla s sebou pro případ velkého hladu, že ho začne jíst, což jsme ustály a ona poslechla, že až v autobuse.

Než jsme nasedly do autobusu, zjistila jsem, že nějak divně vidím a bylo na průšvih zaděláno. Zapomněla jsem si vyměnit brýle, měla jsem na nose ty co mám na počítač, ty na dálku odpočívaly doma. Ledva jsme usedly do autobusu, Natálka zblajzla pišingr, zapila to a usnula. Karolín snědla část svého pišingru, zapila to a tvářila se nasupeně. Já jsem dál než na ni nedohlédla, seděla proti mě na čtyráku, tak jsem si to užívala.

Cesta z konečné na konečnou trvá půl hodiny, pak šup na tramvaj, kde popojedeme 1 stanici a jsme tam. Koupily jsme (už vlastně “v našem”) květinářství zimní kytičku, dívky si vzaly nabízené bonbónky a šly jsme za dědou. Hezky jsme mu to tam urovnaly, zapálily svíčky, postály jsme a daly se na cestu zpět.

Natálku napadlo, že bychom si mohly koupit ještě jednu kytku na doma, protože ona bych chtěla další bonbón. Naštěstí jela tramvaj, tak jsem ani nemusela nic vysvětlovat a juchaly jsme domů. To už cesta probíhala docela normálně, jen než přijel autobus, tak jsme musely vyslechnout, že Natálka chce ale okamžitě domů k tatínkovi.

Šťastně jsem ty holky, poloslepá, doma vyklopila a oddechla si, že jsem tu cestu s těmi nepravými brýlemi přestála bez nějakého většího průšvihu 🙂

hrbitov

Ilustrační obrázek vypůjčen z internetu

Můžete si uložit odkaz příspěvku mezi své oblíbené záložky.

21 thoughts on “Jezdíme za dědou

  1. Konec dobrý, všechno dobré… hlavně že jste dobře dojely. Se špatnými brýlemi se necestuje lehce, natož s dvěma cácorkami.
    Ale hezké bylo, že s tebou jely, berušky.
    Náš malej (prasynovec) nechává na pomníčku kaštánek… (vlastně je to jeho prababička). Zatím tam byl dvakrát, a kaštánky jsem nevyhodila…
    Pěkná svíčička. Taky zapaluji… i doma.

  2. Svíčky mám moc rádo.
    Včera mne u snídaně napadle zapálená básnička, něco se svíčkou tam bylo… ale už jsem ji zapomnělo. Byla o takových zapovězených tématech. Tiše zkouším foukat na monitor, jestli se třeba nezakomíhá nebo jestli ty tvoje vločky nebudou padat pod úhlem fííí! nebo fůůů!

    A babičko, prosímtě… už se tu namnožily dva prosíky o zaslání té básničky s divanem, jestli si pamatuješ (teď už jsem moudřejší, poněvadž vím co to je :-D), odkazuji tě, jsou až dole v komentářích! http://alfa-centauri.blog.cz/1009/na-prani-na-druhou

  3. Mám jich plnou kabelku, jedny na to druhé na ono, vůbec nejlepší by bylo napsat mám těch brýlí plné zuby, kdyby to ještě mělo smysl, nechala bych si oči operovat, dnes se to již dělá běžně. Já takové výlety dělám již méně často, chybí ten obveselující element, tak trochu závistivě pokukuji po tvých unudlaných vnučkách a říkám si jak se máš docela fajn.

  4. Já mám naštěstí jen jedny brýle a to, na čtení. Taky je ale nosím sebou, páč při nákupu nevidím na etikety, ani na dobu spotřeby. Výprava za dědou byla docela dobrodružná, ale holčičky jsou moc hodné, že nenechají babičku ve štychu a dělají jí doprovod. Svačinka a pitíčko sebou, to musí být, jinak by to nebyl ten správný výlet a babička, pro samou starost o vnučky, nemá čas na hřbitově smutnit. Bylo to moc milé čtení.

    • Ano, bez jídla a pití to nejde, minule jsme neměly jídlo jen pití a pak jsme u jednoho protivného chlapa kupovaly v metru croasanty, protože by domů hlady nedojely 🙂

  5. Takové cestování s dětmi dá zabrat, ale dá se přežít a co je největší babičkovská výhoda, že ty děti můžu potom odevzdat pěkně jejich rodičům a v klidu odpočívat. Horší jsou ty brýle, to znám, dlouho jsem si nechtěla připustit, že ty na dálku nejsou jenom na televizi, když jsem ale venku nepoznávala sousedy a známé, musela jít frajeřina stranou a nastal další problém… Co naděláme.

    • Dříve jsem měla brýle multifokální, ale už se mi nechtělo dávat takové velké peníze, musela bych si půjčit a tak, když už nechodím do práce, tak to stačí jak to je, jen být trochu pozornější 🙂

  6. Uf, to jsem si oddychla, že všechno dobře dopadlo. Začala jsi tak tragicky, že jsem se lekla. Brýle mám naštěstí také zatím jen jedny a už hodně let stejný, ale vnoučátka už mne nikam nedoprovází. Ty už raději doprovází někoho úplně jiného – tedy své milé protějšky. Škoda. Bylo to zajímavější, když byly ještě malé. Ale život jde dál.

  7. Co muze byt lepsiho nez vnoucata? Kdyz me dcera necha hodinku dve s trimesicnim vnouckem doma, tak si toho hodne rekneme. A taky se sblizime, kdyz na me moc krici, beru ho do naruce do ouska mu septam, ze maminka uz brzy bude za vratky a ze mu prinese mlicko, jan aby byl na me hodny. Neduverive me pozoruje obrovskymi kukadly a kdyz uz jsem moc nestastny, tak se nahle usmeje. Ani nechci verit, ze pred triceti lety jsem stejne nosil jeho maminku. Dal do historie ani nejdu. Staci pomysleni, ze jeho bratricek UZ ma dva roky a sestrenka ma rok a pul, ze za dva roky uz budeme zvatlat. Ja uz dnes dovedu plynule zvatlat. To staci. Nechci napsat prispevek delsi nez kouzelne vypraveni pani Nadi. Vlastne jsem chtel jenom poznamenat, ze se mi moc libi. A chtel jsem jeste poznamenat, ze uctu k dedeckovi, ktery jiz neni, a tim i ke vsem, kteri tu take nebudou, pani Nad’a vklada do srdci tech skotacivych holcicek tou nejlaskavejsi a nejucinnejsi metodou. Protoze to budou jejich oci, co uvidi svet nasim pohledem, a to budou jejich vzpominky, kterymi my budeme zit.

  8. To máte zážitky z výletů dost zajímavé. A děláš to opravdu dobře, souhlasím s předřečníky. O botech nemluvím, Karolín má u mě palec nahoru, že mamku poslechne, protože naše Pája by raději umrzla, než by si vzala jedny teplé, ale „nemoderní“ botky …

Zanechat Odpověď

