Bolí mě záda, nemám to ráda

 

Našla jsem tohle dobré video a začala podle něj cvičit. Musím říct, že jsem několik cviků ani nedokázala provést, ale když se bude pilovat, snad to časem půjde. Teď jen tu pevnou vůli, že denně!!!

 

Reklamy
Můžete si uložit odkaz příspěvku mezi své oblíbené záložky.

23 thoughts on “Bolí mě záda, nemám to ráda

  1. Jo jo. Dají tam pružníka.
    To kdyby sem dali mne nebo někoho s pořádnýma mišelinkama, to by teprve byla estráda. Mám návrh. Toto video dát vlevo a natočit nějakýho tlusťocha, jak to taky cvičí.
    Ne – dělám si srandu. Ale tohle dát k posteli a cvičit. Já už podobný – na koleno – cvičím roky a jde mi to k duhu. Mám je vyměněný obě a kdybych necvičila, tak mi v nich rachotí a pořádně bych nechodila.
    Dík za toto videjko, je to návod, při kterém se dobře cvičí. Na podporu. Pak záda nebolí – ale tak po měsíci denního cvičení. Tleskám!!!

    • Kitty, není problém natočit nějakého tlusťocha, jsem po ruce :-), ale nemělo by to ten cvičební efekt, stala by se z toho groteska… 🙂

  2. Nejlepší bylo to protahování na začátku, pak už šlo pomalu do tuhého i když ty cviky nebyly neproveditelné. Jsem ale děsný lenoch a nevím, jestli bych se dokázala přemluvit, i když věnovat cvičení necelých deset minut, není zas tak moc a záda mě bolívají taky, takže by mi asi byla vděčná. 😉

  3. Cviceni to je moc pekne a asi hlavne uzitecne. Skoda ze neni konec roku, rozhodne bych si to kazdodenni cviceni ulozil jako novorocni predsevzeti! 🙂

  4. Pani Nad’o,
    dekuji za posileni meho odhodlani. Hned si to poznamenam do sveho diare na den 31. prosince 2012. To pro jistotu, abych nezapomnel (pro pripad, ze se mi zada neozvou driv : -)

  5. To je dobré cvičení. Určitě pomůže!
    Taky zkus, Nadi, zajít na masáž a jestli jsi nezkoušela, dopřej si i masáž chodidel, je to žůžo! 🙂

    • Vendy masáž nohou, odbornou, s tlaky na různé body na chodidlech, si dávám jednou za 4 až 5 neděl. Nejdříve suchá pedikúra a pak masáž. Potvrzuji, je to senzace!
      Ještě bych potřebovala ty masáže na záda, musím se poohlédnout 🙂

  6. To pro mě je nejtěžším úkolem -najít chvíli, kdy bych se na ta záda položila :-). Já cvičím každé ráno chvilku, ale ve stoje (a mám několik cviků od rehabilitačních sester na záda). Ale tohle je „pečlivější“. No, třeba to zkusím :-).

  7. No, mě sice záda nebolí, ale vím o někom, kdo by jistě cviky uvítal! Děkuji Naďo za video, myslím, že se bude hodit! Teď ještě, aby cviky opravdu pomohly! 🙂

  8. Tak věřím, že cviky trochu pomohou, i když příčinu neodstraní, ale co já se už nachodila po všelijakých rehabilitacích i s cvičením! Vždy ale doktorka – neuroložka říká, že cvičit jen když není bolest. Takže u mne tato chvíle ještě asi dlouho nebude! Zkoušela jsem všechno, ale moje výrůstky, vyhřezlé ploténky i skolióza, atd. prostě už vše odmítají!

  9. Mimo téma – definovat barvu jako barvu. Vysvětlit vlastními slovy, co je vlastně barva.
    Když jsem nad tím přemýšlela, připadalo mi to docela nelehké.

  10. Nadi, taky bych měla cvičit, ale jaksi se k tomu nemůžu donutit. Jen když je nejhůř a dostanu do příkazem od doktorky, tak se překonám a cvičím, ale sotva potíže trochu pominou, už to zase flákám.

    • Ono se taky má cvičit s chutí. Aspoň trochu. Jak se cvičí s odporem, tak cvičení ztrácí účinnost…
      takže to chce i přesvědčit tak trochu sama sebe, že se mi do toho cvičení chce…

  11. Jednou jsem si našla taky nějaké cvičení, asi ne proti bolesti zad, ale spíš na protáhnutí. Mělo to kolem půl hodiny. Docela mi trvalo, než jsem to zvládla celé :-D.

Zanechat Odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit / Změnit )

Připojování k %s