Dotykáč

samsungTak už jsem konečně “In”, mám dotykový telefon, dokonce na dvě karty, tedy dva operátory, plný všemožných funkcí a lepšího foťáku, než měla má moc šikovná, do strany vyklápěcí “babička” Nokia. Tenhle fešák se jmenuje Samsung.

Hned jak jsme jej přivezly domů a vybalily, nestihla jsem si na něj ani pořádně sáhnout, protože se ho dychtivě zmocnila Karol a začala mi ho rychlostí blesku oživovat. Mumlala u toho se svítícíma očima: To snad není možný, babi, ty a dotykáč, myslela jsem si, že si koupíš tradiční”. No to mě namíchla, proč ne já a dotykáč? Vysvětlila jsem jí, že má technicky založenou babičku, a že to byla jen otázka času, kdy si jej koupím.

Konečně byla se svým dílem spokojená a můj telefon mi “půjčila”. Zůstala jsem se svojí novou hračkou sama a zkoumala co umí a neumí. Zamotala jsem se do toho, technik, netechnik tak, že jsem vytočila nějaké číslo a na displeji se mi objevilo – tísňové volání. Telefon hulákal příjemným mužským hlasem – Haló, haló, hovořte :-). Mačkala a klikala jsem ve zmatku na co se dalo, ale pán se nedal umlčet. Tak jsem přiznala barvu, že mám nový telefon a že se omlouvám. Byl milý, s pochopením se se mnou rozloučil a sám přerušil hovor.

Od té chvíle jsem se svého fešáka trochu bála, ale ne zas natolik, abych to vzdala. Musím ho pokořit. Nejdříve ze všeho jsem konečně zjistila jak se dostat z různých šlamastik a zbytek budu zkoumat dál. V podstatě je to sice chytrá krabice, ale když si to člověk osahá, tak je to jak pro cvičený opice.

A tak už jsem telefonovala, přijala hovor a ukončila hovor, přijala zprávu a začala se s tou placičkou kamarádit.

Má milá vnučko, nedoufej, že jej odložím – její zápis na Facebooku – jojo:DD myslim ale ze te prestane bavit:D jako tatu:DD.

opice

Můžete si uložit odkaz příspěvku mezi své oblíbené záložky.

30 thoughts on “Dotykáč

  1. Já mám klasické “véčko” a nehodlám se ho jen tak vzdát. Volám málo, zato hodně píšu a mám obavu, že by mě ten dotykáč nevyhovoval. I když jak se říká, člověk si zvykne i na šibenici, jenže dokud můj starý mobil premává, tak mě nové technologie nezajímají. :-D Ovšem tvůj Samsung, vypadá úžasně elegantně. ;-)

    • Je to správný přístup, Jarko, ale já jsem se vypořádala s tím, že budu mít dvě SIM karty a nechtěla jsem mít 2 telefony :-).

  2. Já mám starou Nokii a po něčem vychytanějším netoužím. Ale tobě tvůj “zázrak techniky” moc přeji. Máš jistě čilejší telefonní ruch než já. A foťáček se také hodí.
    Úplně tvoji vnučku vidím, jak jí svítí oči. Kdysi manžel dostal také nový mobil s foťákem. Vnučka do něj hustila, co kde a jak zmačknout. Nakonec ho raději někomu dal. Nyní má mobil pro seniory, který má snad jen 4 funkce. :-D On víc nepotřebuje, hlavně, že to má velká písmena. Já z mé vykopávky jen telefonuji a občas píši SMS. Na mě mobilní operátor nezbohatne.
    Mobilům zdar! :-D

  3. Mám též samsung, ale všechny funkce nevyužívám. Jsem s ním spokojen. Hlavně nestál velký prachy. Ale raději bych bral Nokii C6….ta se mi fakt líbí.

  4. Jo, dotykáč, ten by se mi také líbil, ale počkám, až mi “odejde” ten stávající. A hlavně doufám, že to nebude nějak moc složité! Syn i vnuk je mají, tak v nejhorším zavolám SOS. Ale to předbíhám, zatím musím “vydržať”.

  5. Gratulujem k novej hračke, také mám rada.
    Mne môj trojročný SonyEricsson vcelku postačuje, jediné, čo mi chýba, je Wi-fi. Ale už ho mám tak prispôsobený svojím potrebám, že si želám, aby mi vydržal čo najdlhšie. Dostala som ho od Ježiška a nastavovaním som strávila vtedy celé Vianoce.

  6. Cvičená opice nemá chybu, ale ty jsi šikovnější!
    Já jsem v tomhle konzervativní a mám starou Nokiu, už asi osmý rok – ta hyena přežila už tři tvrdé pády s totálním rozpadem, ale po složení pořád funguje.
    Ale rozumím tvému nadšení pro nové technické hračičky, v tomhle případě i důležité. Jsem zvědava, na jaké další funkce a služby ještě přijdeš, mobilek vypadá sympaticky!
    Vnučka tentokrát může doufat marně. Ale i ona se jistě dočká nějakého podobného dárku…:-)

    • I moje Nokie zažila pády a rozložila se na prvočinitele, taky všechno ustála, ale bohužel v tak příznivé ceně telefon, který jsem potřebovala nenabízí…

  7. Lidičky, o čom to povídáte? Dotykač, Véčko, ani nevím o co jde. Já mněl do nedávna telefon, kterému se u vás tuším říká pevná linka ještě s tím kolotočem vepředu na vytáčení čísla. Mně by vyhovoval i dnes, ale telefonová společnost mi nařítila abych si koupil nový telefon s tím mačkadlem vepředu. Je tam takových zbytečných blbovin, které nikdy nebudu potřebovat, ale musel jsem se podvolit ouřadu, ten s tím kolotočem prý zabere moc času při vytáčení. Já mám ale času fůru, leč oni nesnášeji staromilníky, co jsou sto let za opicema. Tak jestě ten dotykač a budu v obraze.

    • Honzo, ty nemáš mobil? Já bych bez něj nevyšla ani se psem :-). Je to taková moje pojistka, kdyby se něco přihodilo, že bych volala o pomoc :-)

  8. Na to ti Naďo musím odpovědět. Mobil, to je ten telefonek, co se nosí v kabelkách, že? Tady se tomu říká cell phone. Pak tu maji puberťáci ještě iPody, iPady, blackberries, MP3 a jiné zbytečnosti. Ty, jako žena, chápu, že ten mobil u sebe nosíš, z bezpečnostních důvodů. Já to nesnáším. Když jsem v Praze tak vidím, jak je celá Praha tím posedlá. V tramvaji, Metru, na veřejných záchodech, v restauracích v divadlech pořád někdo něco na těch pitomůstkách vymačkává, většinou palcem a něco tam povídá. Stále jen slyším všelijaký pípání, ci různé melodie a pak shon, lidi, kam jsem ten mobil strčil, aha tady je a začne nějaké, většinou zbytečné povídáni. Jednou jsem byl s přáteli v restauraci v bývalém Anenském klášteře. Tam byl, hned vedle našeho stolu jeden vejtaha, kterému stále zvonil mobil a on tam doslova křičel, aby to každý kolem slýšel a dával někomu pokyny, jak a kam uložit ty statisíce atd atd. K vůli němu jsme ani neslýšeli krásně zpívající kosy, a za půl hodiny jsem myslel, že dostanu infarkt, Tady v Kanadě to maj lidi taky, ale ne tolik, není to posedlost.
    Tak Naďo, vidíš, že já jsem opravdu staromilník. Ale nerad bych ti ten mobil znechutil.

    • Honzo, taky nesnáším ty šílence, kteří v tramvaji hulákají, že už jedou kamsi, že jsou na cestě a co ten druhý má zatím udělat, než tenhle křikloun dojede. V restauraci bych byla schopná mu říct, aby si chodil volat ven…

    • Bohužel u nás jsou mnozí lidi poturčenější než turci, a vztahuje se to i na mobily. Místo aby mobilu užívali normálně, jak je potřeba, sahají k němu jako k hračce – občas mi to připadá jako návyková závislost.
      Taky mobil používám, ale opravdu jen pro nejnutnější hovory. Na nějaké vykecávání mi taxy operatérů v ČR připadají přemrštěně drahé…

  9. Fandím ti, k dotykáči jsem moc nepřirostla (i když možná jen proto, že jsem ho rychle potratila…). V nejbližší době mám v plánu nějaký telefon si pořídit, zatím žiju s vypůjčeným.

  10. No, tak to si teda modernejšia ako ja. ;) Môj mobil je na hranici svojej existencie, zúfalo si pokulháva po svojej bolestivej ceste životom (holt, byť mojím mobilom nie je žiadna rozprávka) a takú nadpozemskú vec ako dotykový mobil som ešte ani nedržala v ruke. Ale aspoň nabudúce budem vedieť, že ak mi niekto zavolá a následne položí, tak to asi bude dáma skúšajúca svoju nový dotykový telefón.

    • Není to nic zvláštního, ale je fakt, že zprávy se píšou hůř, ale chce to jen asi cvik. Podívám se časem k tobě na web, ještě Tě neznám.

  11. Dotykový telefon… to jsou mi ale věci! :) Ale jo, také mám takový… a také samsung. A nemohu si na něj stěžovat. Ba naopak. Je velmi šikovný a hlavně chytrý (ale dvě sim-kraty pozřít ještě neumí… :) ) No, přeji mnoho úspěchů při objevování možností tvého nového “kamaráda” ;) Určitě se brzy sžijete!

Napsat komentář

