Kdepak Anka

Reality show jsou pro zoufalce, kteří už nevědí kudy kam, nebo pro ty, kteří jsou všeho schopní. Občas se na nějakou dívám, i když ne pravidelně. Je to krásná sonda do lidské duše. Při poslední výměně manželek jsem měla velký zážitek s mužem, který nutil ženu provádět veškerý servis pro domácnost, kde byly téměř dospělé děti mimo jednoho malého a těm zakazoval pomáhat ženě s úklidem. Žasla jsem, že je v dnešní době možné, že ON, prozvání svoji manželku, že je na cestě domů a ona kmitá napouštět vanu, aby se do ní (vany) pán domu ihned po příchodu domů zanořil.

To, jak se projevoval ječením, řvaním a stavem svého IQ, když z něj vypadávaly různé perly na adresu vyměněné manželky, to se hned tak nevidí. Vrcholem bylo, když prohlásil, že tu jistou nenávidí a redakce NOVA musela pro něj zvlášť vypravit auto, aby nemusel sedět vedle vracející se vyměněné manželky v jednom autě. Bože, i kdyby byl takový hňup posledním mužem na celém širém světě, tak bych ho raději uškrtila. Jindy zase dobrá žena po skončení výměny, po setkání se svým manželem, svého muže propleskla před kamerami a on ani nehlesl…

farmar

Včera jsem se dívala na “Farmář hledá ženu” a jediný farmář, který je mi tam sympatický je ten, který vypadá jako Rumcajs (stojící uprostřed). K němu by mi docela pasovala ta hubatá blondýna.

Jeden farmářský příběh, s neuvěřitelně nevyvinutým mužským (no, mužským…), nehovořím o tělesných proporcích, se odvíjí tak, že bych jej mohla dopsat, jak to dopadne. Zde se střetly dvě ženy v boji o (asi) ještě panice. Jedna  mladší o pouhý jeden rok, rvavější, druhá upřímnější a nezáludná (soudím tak podle jejich vystupování). Hoch se tam prezentuje s výrazem jakoby mu uletěly včely a vůbec si neví rady. Tak jak to může dopadnout?

Ta mladší zatopila pod kotlem, s plnou parou se vrhla do boje ženskými zbraněmi a ta druhá plakala v koutečku.  Vzala to takovým fofrem, že vykulený hoch prosil, aby mu dala čas.

Uplakaná to vzala zkrátka, že chce domů. Nakonec plakali ona i hoch, když ona prohlásila, že vidí, že si svým srdcem vybral tu mladší a ona jim nebude stát v cestě.

Houbeles si vybral srdcem, byl nemilosrdně uloven a tak to bude už pořád. Ona ho bude kočírovat ve všem za vidinu sladké odměny (sama sebe), až hocha vyškolí, jaký je rozdíl, mezi klukem a holkou. Vsadím krk, že i zde v erotické oblasti bude mít navrch ona. Jak dlouho se mu to bude líbit? Neodhadnu, třeba pořád, ale možná si jednou společně s Rumcajsem řekne:

Spletl jsem to. Kdepak Anka. Měla to být Manka!

rumcajs_023

 

Obrázky jsou z internetu. Nahoře farmáři, zcela vpravo farmář – panic.

Můžete si uložit odkaz příspěvku mezi své oblíbené záložky.

27 thoughts on “Kdepak Anka

  1. Pěkný vtipný článek a dobrá sonda do těchto pochybných soutěží.
    I když u výměny manželek připouštím, že občas tato soutěž k něčemu vede. Vzpomínám si na případ jistého pejska, drženého v kleci, a to i v době, kdy byli páníčci doma. Nebo dítě, které se ještě ve dvanácti pomočovalo a nějak extra to neřešili…
    Taky manželka, která našla spřízněnou duši v náhradním manželovi a s prvním se úspěšně rozvedla.
    Někdy ty vztahy vykrystalizují a pokud v rodině jsou děti už dospělé, není špatné je řešit a změnit si svůj život.
    Občas jsem však taky zírala. Vzpomínám si na jednu z manželek, která vyfasovala malá čtyřčata (!) a těm drobečkům zlatým byly asi dva roky nebo tak nějak – a manžel se strašně divil, že to náhradní manželka nezvládá.
    No bodejť.
    Farmář hledá ženu? To si překládám jako Farmář hledá levnou pracovní sílu, dříče, tahouna, zahradnici, uklizečku, kuchařku, pradlenu a sexuální pracovnici, vše v jednom. Nějak se mi nechce věřit tomu, že dospělá ženská se během týdne úžasně zamiluje do chlapa, kterého předtím nikdy neviděla. Ale – třeba jo….
    Ještě si vzpomínám na Velkého bratra a podobně, to jsem vzdala asi po třech sledováních.

  2. Na Farmáře se nedívám a tentokrát se nedívám ani na tuto řadu Manželek, nějak jsem neměla chuť ponořit se do problémů a karambolů nově vzniklých dvojic a zároveň mi je jasné, že jak bych začala koukat, tak mě to zas chytne a budu týden co týden sondovat mezilidské vztahy. Takže jsem si naordinovala, nekoukání a zatím držím.😉

  3. Taky se dívám (na internetu), ale myslím si, že „Anka“ se k tomuhle farmáři hodí líp, oni totiž někteří mužští potřebují trošku popostrkovat, a vzhledem ke stavu domu a okolí, to tenhle potřebuje měrou vrchovatou.

    Taky je mi nejvíc sympatický Standa – Rumcajs.

  4. Tak nevím, ten Rumcajs se mi tedy nelíbí. On právě mi připadá nejvypočítavější, chce pracantku, neví, kterou si vybrat a honí je jak naduté kozy. Stejně mu obě utekly, pokud vím. Janah má pravdu ten ,,panic“ je typ chlapa, který potřebuje pevnou, ale přidám nenápadně jím manévrující laskavou ruku, která by ho vedla, přinutila něco udělat i pro společné slušné bydlení a přitom ho nevyplašila. Na výměnu manželek se tentokrát nedívám, protože všude je něco a pokud ta žena pozná něco lepšího jinde, pak to ještě více neklape v tom původním manželství. Já bych tedy nesnesla, aby mi někdo vertal do domácnosti..

  5. Díky za Vaše postřehy. Já beru „Farmáře“ tak, že je pravda, že do hospodářství patří žena, která s tím, že je zde hodně práce, musí počítat. Odevždy to tak bylo a s tím se nedá nic dělat. S tímto tam ty ženy jdou, aby viděly, zda unesou lásku k hospodaření a k těžkému životu na farmě, jestli ten mužskej za to stojí, aby se do toho daly. Těžko můžou předpokládat, že si dopoledne budou lakovat nehty a odpoledne půjdou na kafe s kámoškou🙂

    • S tím farmářem máš pravdu – určitě musí ženské počítat s tím, že na takové usedlosti se musí makat a to bez ohledu na počasí.
      Jen, jestli některá čeká romantiku při měsíčku, asi bude těžce zklamaná…🙂

  6. Já se na to nemůžu dívat- na žádnou reality show.Připadá mi, že tam chodí samí lidé, kterým chybí mozek.Stydím se za ně a tak raději nekoukám.

  7. Tak koukám, že tam u vás máte zajímavá shows. My nejsme na TV napojeni, protože na ty kraviny, co tu pouštějí se nevyplatí platit těch nějakejch 80 dolců měsíčně. A světe div se, já ani nevím, co reality show je, i když to má anglický název. My si raději zajdeme do půjčovny DVD a koukáme na něco, co nám za drahé peníze nikdo nenutí koukat, pak koukáme na věci z facebooku, a také na OnlineTV1, což je česká TV, ale koukáme skoro jen na dokumenty,, které jsou tam výborné. Než bych koukal na „Výměnu manželek“ a vy, kteří na to koukáte mi promiňte, to radši půjdu vyvenčit sousedovit psa. Myslím, že hodnocení „Jezinky“ v posledním příspěvku platí skoro pro vše, co nám TV předhazuje.

  8. Já se dívám jen občas, na farmáře vůbec ne, někdy, vyjímečně na výměnu manželek. Nechápu, co ty lidičky vede k tomu, do takové akce se vůbec přihlásit. Že by nějaká odměna? Při představě, jak se mi domem producíruje nějaká jiná manželka a dělá tu změny, mi naskakuje husí kůže. Soukromí by mělo zůstat soukromím a nevystavovat ho celému národu. Teď se připravuje zase nějaká jiná reality show, Farma. Není to farmář hledá ženu, má to být nějaká skupina lidí, kteří tráví určitý čas na místě bez elektřiny, telefonu a pod. Tak to by možná mohlo být zajímavější, jak si zhýčkaní lidé (a že jsme zhýčkaní, o tom není pochyb) poradí v tak primitivních podmínkách.

    • Asi ty prachy.
      Co jsem se dívala v minulých dílech, tak to bylo asi 50 tisíc za týden, nebo za deset dní. To zas není tak špatné, chvíli se zatnou a vydrží…
      Asi dvakrát se rozhodli to ukončit, situace byla fakt nesnesitelná.

  9. Poslednú sériu manželských zámien som prestala sledovať, stačili mi upútavky na to, aby som na to nebola vôbec zvedavá. U nás idú teraz tri rôzne reality show – posledná začala na STV a je zo školského prostredia, tam ešte nie je veľmi čo hodnotiť. No tie dve ďalšie – jedna z nich ide vlastne aj u vás – to je ten príšerný hotel v raji, kde okrem debát o tom, koho nabudúce vyhodia, nič neukazujú. Občas si to zapnem v noci na uspanie. Od začiatku som nepozerala, ale teraz ma už tí ľudia tak zaujímajú, že som pravidelne začala pozerať Farmu. Tam sa teda dajú vidieť rôzne ľudské charaktery. Vlastne v týchto programoch ide hlavne o to, ukázať, ako sa ľudia správajú v rôznych vyhrotených situáciách. No radšej by som si namiesto rôznych reality show pozrela v televízii niečo iné, no toto ide skoro každý večer v hlavnom vysielacom čase. Súhlasím s tvojou prvou vetou v článku.

  10. Lidstvo se řítí do propasti.
    Nechápu, jak se lidi mohou do takových reality show prodat.
    A vůbec nechápu ty, co se na to koukají.
    Asi jsem divnej.

  11. Nejsi divnej, Pavle, a ostatní co odsuzujete nejen reality show, ale i lidi, kteří se na to dívají, respektive, že nechápete lidi co se na to dívaj. Já zase nechápu lidi, kteří se dívají na filmy, kde krev stříká z obrazovky a mučení je hlavní náplní filmu.

  12. Přiznám se, že na farmáře jsem se nedívala ani jednou, na výměnu manželek jen ze začátku na tu první řadu, ale teď, když jsem omylem viděla kousek jednoho pořadu, tak si říkám, že se tam hlásí lidi jen ti s IQ tykve, jak se říká, všem jde jen o ty peníze a je jim jedno, co si o nich kdo myslí. Já bych tedy určitě nikam nikdy takhle nešla ani za milion.

  13. Tak Naďo, hlásí se potrfená husa, i když tvoje rozzuřená reakce platila pro „Pavla“. Ale ty sama jsi v´úvodní větě blogu prohlásila, že na reality shows se dívají jen zoufalci, kteří nevědí kudy kam. A tak jsem si myslel, že jsme na stejné vlně. Ale!!! Nejsme li, doufám, že jsme i nadále virtuální přátelé!!!

    • Samozřejmě že jsme přátelé. Nemyslím si, že jsem napsala „rozzuřenou“ reakci, a na stejné vlně snad plujeme dál, Honzo🙂

  14. ta „rozzuřená“ reakce byl spíš for, u vás se teď říká nadsázka, a jsem rád, že jsme i nadále přátele… zdravím

  15. Nekolik „vymen manzelek“ jsem videl v americke verzi. Zdalo se mi, ze se vsichni chovali docela uhlazene, i kdyz byli mnozi ze zmeneneho stylu vedeni domacnosti nevrli. Vzdy me prekvapuje neochota, zarputilost, rigidita a nekdy naproste „vykolejeni“ nekdy deti, nekdy treba jen manzelu. Podiv nad tim, jak dovedou byt lide neprizpusobivi a nebo aspon neuznali k tomu, ze muze existovat i jine „stejne dobre fungujici“ schema domacnosti. Zakladem hladkeho behu rodiny je soulad temperamentu muze a zeny. Videl jsem nesmirne pilne a neunavne zeny po boku vylozenych sobcu a lenochu a nebo prave naopak slozenych paru, kterym to klapalo (nevim, zda navzdy?). A vzdy me prekvapovalo, jak se vracejici partnekrky tesily na toho sveho („lenocha“ nebo „pilneho muzicka“). Dlouholety soulad partneru v podminkach, ktere se neustale promenuji s casem, v nichz se i samotni partneri stale meni s vekem, je vecne nerozlustenou hadankou pro vedce i pro umelce. Nastesti🙂

    Co me od sledovani tech radoby zabavnych show z realneho zivota odrazuje, je pro mne neprijatelny nevkus a nedostatek slusnosti predevsim lidi v TV. „Popularizace“ vulgarnosti a agresivity v chovani „nehercu“ neni to, co lide radi sleduji. To je jen nedustojne podsouvani nazoru, ze sledovanost je potvrzenim upadleho vkusu naproste vetsiny publika. Ve skutecnosti je to zrada autoru poradu na smyslu jejich poslani – kultivovat lidi i prostredi. Zisk pro majitele TV a propagace konzumerismu s mimoradne nizkou narocnosti na zivot je hlavnim poslanim „relity show“. Hotel Paradise je toho ucebnicovym prikladem. Je to bulvar nejhrubsiho zrna.

    Ps. Pridal jsem se do diskuse se zpozdenim v nadeji, ze muj nazor uz nebude iritovat mnoho dalsich diskutujicich. A Nad’a me uz zna…

    • Hezká a vyčerpávající odpověď. Já např. vůbec ten „Paradise“ neznám, nijak mě neláká. Ano, znám Tě Dennisi, i když ne zas tak moc, ale myslím si, že bys tu pani Naďu mohl i nadále brát jako Naďu bez té pani. Dělá Ti to velký problém? Nenutím nikoho jak mi má říkat, jen je mi to milejší.

    • Vynikající komentář a rozbor těchto takzvaných reality šou, které s realitou moc společného nemají.
      U nás to směřuje k vulgárnosti a nevkusnému chování právě proto, aby to zapůsobili – protože negativní reklama je taky reklama, a navíc chytlavější reklama. O tom, co nás štve, se víc mluví, o tom, jak je kdo hrubý nebo vymakovaný (další výraz pro pitomce) se taky mluví a o to tvůrcům pořadu jde. Na Velkého bratra (skupina lidí v baráku a postupně odpadávají lidé a kdo vydrží až do konce, dostane milion nebo kolik) jsem se dívala asi čtyřikrát, pak jsem to vzdala. Výměny manželek jsem chvíli sledovala, teď se dívám akorát na Prostřeno, kde můžu vidět nejen zařízení různých bytů a bytečků, ale i způsob prostření, stolování, výzdobu stolu, recepty. Některé remcání lidí vskutku nechápu, a mám pocit, že to dělají proto, aby opepřili vysílání. Nebo proto, že jsou fakt otravní jak mouchy…a otravujíí život každému, komu se připletou do cesty.
      Hotel Paradise neznám, ale myslím, že některé věci jsou všechny stejné.

Napsat komentář

