Dnes je den jak malovaný

Jdu do světa, tedy na Václavák. Že jdu pozdě? Že jsem tam měla být v sobotu? Ó nikolivěk, davy nemám ráda. Asi dvakrát jsem se v davu ztratila. Jednou jako malá u Výstaviště, tehdy Park Juldy Fuldy a podruhé s tou vlajkou na 1. máje, jak jsem už o tom psala.

Poprvé to bylo docela napínavé. Už vůbec nevím co se tam tehdy dělo, než že jsme byly s matkou davem natlačeny na zábradlí a jeden pán mě z té skrumáže vytáhl. To je zajímavý, že si pamatuju jen tenhle moment. Mohlo mi být tak 4 až 5 let. Snad tam tehdy nikoho nepošlapali. Pak mě vyhlašovali ampliónem, že ztracená Naděnka hledá maminku🙂.

Naposledy jsem stála v davu na Václaváku při generální stávce v roce 1989 a od té doby jsem si řekla, že už nikdy více.

Dnes žádné demonstrace hlášeny nejsou, ale určitě tam bude halda turistů a taky doufám, že i halda Policajtů, neb kde jsou turisti, tam jsou i zloději.

V pasáži Jiřího Grossmanna mám svoji, no svoji, není tak úplně moje, ale k jiné nechodím, kadeřnici, která ze mě má udělat dámu v nejlepších letech. No, uvidíme, v mém věku je to docela fuška🙂

Je krásně, slunce svítí, já musím jíti.

metro

Zdroj obrázku: internet

Můžete si uložit odkaz příspěvku mezi své oblíbené záložky.

37 thoughts on “Dnes je den jak malovaný

  1. Naďo, doufám, že v těchto chvílích už tu dámu z tebe udělali, že tě nikdo neušlapal ani neokradl. Také nemám ráda davy. Natlačená davem na zábradlí jsem byla začátkem roku 1990, kdy nově jmenovaný pan prezident slavnostně navštívil Ostravsko. Nadšení a zvědavost, nebylo to nic příjemného. Od té doby už nikdy více. Užívej si jara v novém účesu!

    • Jaký „už zase“, Břetislave? Kdy já byla naposledy u kadeřnice? Přesně, 2. 3.🙂. No utíká to, utíká, za chvíli budou Vánoce🙂

  2. Ja som bola 12.3., takže mám najvyšší čas sa objednať. Naposledy som bola u veľmi sympatického mladíka.
    Pamätám si, že si tu raz pridala fotku s Tvojím novým účesom, tak šup-šup a cvaky-cvak, nech Ťa môžeme pochváliť.:-)

  3. Tak já už nebyla u kadeřnice ani nepamatuji. Vlasy mám delší, takže naháním nůžkama jen ofinu a to jen po milimetrech, protože ji mám ráda pěkně dlouhou až po obočí. Jenže oni potřebují i ty delší vlasy jednou za čas odborný zástřih, budu s tím muset taky něco udělat, ale tu dámu, vzdávám předem.😉 Den byl u nás ucházející, ale teď už víc než hodinu leje jako z konve.

  4. Já už z tvého ukápnutého komentáře či článku jinde vím, že jsi dopadla dobře. Zato já – ve Skypu už radši zavírám oči, abych neviděla přerostlé vlasy a odrostlou „vášnivou červenou“. A co teprve ta na druhé straně, co mě takto vidí… Zítra

  5. Sice slunce už nesvítí, ale teď venku zrovna leje jako z konve. Přišel jsem domů ze zkoušky promoklý a tak mne alespoň zahřál Tvůj článek.

  6. Každá žena může být šmrncovní, nezáleží na věku. I patnáctka může být neupravená „buchta“. A pak, vzhled samotný musí podtrhnout i osobnost.
    O jé, napsala jsem to moc vzletně?
    Ale asi je to tak. Sebevětší kráska, pokud je blbá jak troky, tak za chvíli omrzí. Tedy, pokud není natolik mazaná, že tajuplně mlčí a záhadně se usmívá…
    A s vlasy se dá vykouzlit pěkný účes. Trocha barvy, trocha střihu a hned jsme omlazené jak cibulky zjara… :-))
    Davy taky nesnáším. Proto se nikdy nezúčastním výprodejům a otevírání nových obchodů. Dokonce ani na koncerty nejezdím.
    P.S. dívala jsem se na ten blog a nechala jsem ti komentář u mě… po pravdě, zatím nevím, co si mám o něm myslet, zdá se, že chce být originální, což se mu zatím daří. Ale něco mi tam chybí. Když to porovnám s blogem Ebolin (ajaj, dnes už bohužel smazaným, ale má založený nový, a je pod jménem Sedmikráska Fée), tak Ebolin, ta jedenáctiletá holka (dnes už dvanáctiletá) mi připadá zajímavější.
    Jaký máš názor?
    Zkus se podívat i na blog Ebolin (dnes Sedmikrásky Fee, je u mě v komentářích, takže se na ni lehce proklikneš. Akorát, že ten blog má založený pár dní a teprve začíná psát. Ta holka měla a má šmrnc a je mi fakt moc líto jejich článků.)

    • Máš pravdu, Vendy, a ty cibulky se mi moc líbí, já jsem ale spíše cibule zimní🙂. Ani já jsem se nikdy nikde nehrnula do nových obchodů při jejich otvírání, zkrátka mám to jako ty, jen s těma koncertama jsem to měla trochu jinak. Naposledy jsme byli v Lucerně na Sedláčkovi, ale davy byly vychované, no povětšinou naše věkovka🙂.
      Na tvůj názor se přijdu k tobě podívat a k Ebolin taky skočím. Díky.

  7. P.S. Tipuji, že máš krátký moderní sestřih a vlasy laděné do hnědé.
    Pletu se moc?
    A černobílou retro fotku jsi vybrala opravdu dobře…

      • Proužkovaný blond rozsvěcuje! Dobrá volba.
        A zřejmě je inspirativní, protože dnes mi kolegyně dělala melír a mám taky blond proužky🙂
        Navíc se vyřádila, nařídila mi, ať jí do toho nekafrám, a vyčarovala mi skvělý šmrncovní účes. Kolegyně kosmetička mi ještě upravila a nabarvila obočí (moje první úprava, já na to nikdy nebyla!) a výsledek je fakt vidět.
        Ještě mínus dvacet let, mínus třicet kilo, a hned bych byla za hvězdu!🙂

        • Nemáš dvacet, nemáš mínus…, ale za hvězdu kvůlivá tomuto komentáři tu jsi. A proužkovaný fakt rozsvěcuje a je šmrncovní, to je pravda…

  8. Při generální stávce jsem chtěl být taky na Václaváku, hmmm… a musel jsem být na vojně. No a v sobotu jsem byl od Václaváku radši co nejdál, protože moje demonstrace to tedy nebyla a kdybych řekl demonstrantům popravdě, co si myslím, dostal bych nutně nakládačku. Souhlasím, že je lepší jít ke kadeřnici, dokonce i pro mne, plešatce, natož pro šaramantní dámu jako jsi Ty🙂.

  9. Naďo, ty se máš!!! Ty můžeš jít ke kadeřnici, která ti udělá střih dle tvého gusta a představ, a odtamtud vyjdeš omládlá, krásná, atraktivní atd atd, to já to mám horší. Vlasy řídnou a není na nich co vylepšit, břicho roste i přes ty všechny „zaručené“ diety, nos se červená jako cudná dívenka a na ten Václavák se dostanu tak jednou za tři roky. Tak holka nezoufej a všechnu hořkost svou větrům dej,, tedy nemyslím těch po požití vařeného hrachu….

  10. Nadi, u nás včera pršelo, to ale až k večeru, tak snad u vás v Praze ne a je z Tebe „šik“ dáma. I když věřím, že jsi byla i tak. Hezký večer, dámo v nejlepších letech!

  11. No ano, Václavák… ta se toho dá zažít😉 Mnoho a mnoho, že? Rozhodně to je jedno z míst v Praze, kam sice chodím ráda, ale když tam nemusím, tak jsem ráda ještě více🙂

Napsat komentář

